Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שמור, מכיר פחות או יותר את הבעלים מהשכונה.

עבר 180.000 , מנוע 1.8 אוטומט רכב פרטי יד ראשונה מאותם בעלים.

בלי תאונות בלי בלאגן. טסט בדיוק הוא מחדש השבוע כי אמור להגמר לו.

 

מה אתם אומרים? רכב שווה בתקציב של 25-28 אלף ש"ח?

כמובן שאני בכל זאת יקח לבדיקה במכון, אבל סה"כ מה דעתכם עלהרכב?

האם שווה את המחיר והאם הוא אמין ולא סובל מבעיות / תקלות כלשהן?

ואם נניח ארצה למכור אחרי שנתיים כמה לדעתכם הוא יאבד מערכו?

 

תודה.

פורסם

ממליץ בחום על הרכב, נותן תמורה מעולה.

 

חשוב לדאוג לרכוש את הרכב אחרי שיעבור טסט.

כמו כן תבדוק מתי בוצע טיימינג ומה הבעייה עם המזגן.

 

קח את הרכב לבדיקה ותעלה את התוצאות לכאן.

 

בהצלחה.

פורסם
ממליץ בחום על הרכב, נותן תמורה מעולה.

 

חשוב לדאוג לרכוש את הרכב אחרי שיעבור טסט.

כמו כן תבדוק מתי בוצע טיימינג ומה הבעייה עם המזגן.

 

קח את הרכב לבדיקה ותעלה את התוצאות לכאן.

 

בהצלחה.

 

אוקי תודה אחי, אני אני הולך בקרוב לבדוק אותה שוב ולקחת נסיעה עלייה לראות איך הרכב באמת בנסיעה.

תודה.. אשמח לעוד דיעות.

פורסם

חזרתי עכשיו מהבנאדם, עשיתי נסיעת מבחן הרכב נוסע בובה, כמו חדש, נעים, כל המערכות עובדות פיקס.

מזגן מקרר כמו מקפיא, הכל מוצק ושום דבר לא שחוק כל הכפתורים, מראות, חלונות הכל מתפקד יופי טופי.

ווידאתי שזה 00 ברישיון, תוספות 4 כריות אוויר, ABS , מגנזיום וכנף אחורית. הדבר היחיד שקצת מפריע לי

זה שיש לו קצת עיקומים בפח, בדלת של הנהג מישהו נכנס בו ועיקם קצת, מקדימה יש טיפה דפיקה על מכסה

המנוע וקילוף צבע קל אבל חוץ מזה הכל בסדר. ספר טיפולים לא ראיתי אבל אין להם בעיה שנלך למוסך המרכזי

ונוציא תדפיס של כל הטיפולים. הוא מתחייב שכל הטיפולים היו במוסך המורשה, כולל טיפולים כל שנה או 30 אלף ק"מ.

מתחייב לשלדה, גיר ומנוע.

 

החששות שלי - לא ראיתי ספר טיפולים, יש טיפה רעש מתכתי קל של משהו רופף מתחת לאוטו (יכול להיות האגזוז)

ולאחר נסיעה של רבע שעה כשחנינו יצא די חום מתחת לאוטו - מה זה אומר?

 

זהו בגדול הוא עשה טסט בדיוק שבוע שעבר, טיפול 30 שנתי הבנתי לא עולה זול לרכב הזה, הבנתי יותר מ3 אש"ח?!??

כמה באמת עולה להחיזק את הרכב הזה? טיפולים וכל זה? כי זה עוד משהו שיוצר אצלי חשש. אשמח לתשובות לפני

שאקח לבדיקה. המון תודה לעוזרים.

פורסם

ספר טיפולים תראה במוסך. רעש מתכתי - בדוק במוסך. חום מתחת לאוטו - הגיוני, גם לו חם בקיץ. טיפול 30 אלף הוא לא יקר, השאלה היא מה עוד מחליפים בו...

 

נשמע כמו קנייה טובה, ה-406 הוא רכב מצוין ביחס למחיר שלו. עוד שנתיים הוא יהיה שווה כמה אלפים פחות - לא משהו שצריך להדיר שינה מעיניך (אחזקה שנתית היא הרבה יותר יקרה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על התגובה המהירה ועל החיזוקים, טוב לדעת.

ומה הכוונה ב

אחזקה שנתית היא הרבה יותר יקרה

כמה זה עולה? כי אמנם הוא עשה טסט שבוע שעבר, אבל לפי מה שהבנתי ממנו עוד מעט צריך לעשות את הטיפול השנתי.

אולי הוא מוכר בדיוק בגלל הסיבה הזו שהוא רוצה להפטר מהרכב מהר לפני שיהיה צורך להוציא עוד כסף על טיפול שנתי?

כמה זה עולה בערך? 3-4?

פורסם

דיברתי עכשיו עם כמה חבר'ה מ2 מוסכים של פיג'ו.. בגדול אומרים שזה רכב טוב אבל חשוב לשים לב לגיר כדי לא להדפק,

גם מבחינת הקילומטרז' הם אומרים בסדר העיקר לא לעבור את ה200 אלף כי זה יותר מדי. ולבדוק ולהדפיס היסטוריית טיפולים לפני הקניה.

 

בנוסף לגבי עלויות בדיקה ואחזקה אמרו לי שטיפול שנתי או 30000 זה 800 ש"ח ועם טיונינג יכול להגיע ל2500-3000 ש"ח.

במוסך השני (פ"ת) אמרו לי אפילו יותר זול, בין 600 ל1000-1200 ש"ח במקרה של טיפול יותר גדול (פלאגים, בלמים וכו'). זאת האחזקה השנתית שאליה התכוונת sronis אחי?

 

אבל השאלה הגדולה למה בעל הרכב בעצמו אמר שטיפול שנתי עולה יקר לטענו אפילו עד 4000 ש"ח, או שהוא התבלבל?

×
×
  • תוכן חדש...