Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורית check engine - דהייטסו שרייד 1.5


ykdpi
שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

ברשותי דייהטסו שרייד 1500 שנת 99

לפני מספר ימים נדלקה נורית check engine כתומה (ביום שתידלקתי אם קשור?), הרכב נוסע מעולה, נגשתי למוסך מקומי, ותשובתו ללא היסוס היתה להחליף חיישן חמצן (למבדה) ללא כל בדיקה. האם נשמע אמין או שבכל זאת עדיף לגשת למוסך בעל ציוד מתאים וכמובן יקר יותר?

דרך אגב - חיישן חדש תחליפי עולה 100 ש"ח (חוט אחד)

תדלקתי מיכל נוסף + gold lable עשיתי ריסט ולאחר 30 ק"מ נדלק שוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

במידה והמנורה נדלקה לאחר התדלוק, ייתכן מאוד שהדלק היה באיכות גרועה, לכן במקרה כזה מומלץ לרוקן את תכולת מיכל הדלק+החלפת מסנן דלק ולראות האם התקלה חוזרת.

 

במידה והתקלה חוזרת מומלץ להחליף את חיישן החמצן שנתגלה כתקול בחיישן מקורי או תוצרת בוש או דנסו בלבד.

 

החיישן ב-100 שקל הינו תוצרת סין העממית ששווה כמו כול החלקים תוצרת סין---->לפח.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורת ה"בדוק מנוע" תדלק במידה ויש תקלה באחד ממרכיבי מערכת ניהול המנוע אל תסמוך על האבחון בעל פה גש לבעל מקצוע שיסרוק את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נורת ה"בדוק מנוע" תדלק במידה ויש תקלה באחד ממרכיבי מערכת ניהול המנוע אל תסמוך על האבחון בעל פה גש לבעל מקצוע שיסרוק את הרכב.

ואללה איזה מכונאי ממש רנטגן.

קודם כל בדגם של הרכב שלך חיישן עם חוט 1 הוא לא יכול להדליק מנורה תקלת מנוע.מערכת ניהול מנוע ממש לא מפותחת אך טובה לשנים ההם.פשוט אין משוב למחשב ניהול מנוע מהחיישן.

יש עוד הרבה חיישנים שבהחלט יכולים להדליק מנורה.

רק לבדוק עם מחשב את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר, גם בחיישן חמצן עם חוט בודד יכולה בקרת המנוע לאתר כי החישן אינו תקין ולהתריע עם נורה וקוד תקלה.

 

אם פותח השרשור רוצה, ניתן חלץ קודי תקלה באופן עצמאי וזה גם מוסבר, איך לעשות זאת, בפורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואללה איזה מכונאי ממש רנטגן.

קודם כל בדגם של הרכב שלך חיישן עם חוט 1 הוא לא יכול להדליק מנורה תקלת מנוע.מערכת ניהול מנוע ממש לא מפותחת אך טובה לשנים ההם.פשוט אין משוב למחשב ניהול מנוע מהחיישן.

יש עוד הרבה חיישנים שבהחלט יכולים להדליק מנורה.

רק לבדוק עם מחשב את הרכב.

 

ידידי היקר,

 

הרכב מצוייד במחשב ניהול מנוע (ECM) ובקונקטור הנקרא בשפה המקצועית DLC הנמצא בתא המנוע בצד ימין.

ניתן לאבחן האם החיישן מתפקד כראוי בעזרת גישור מתאים של הקונקטור וקריאת מתח ופולסים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...