Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

לפני כמה ימים הלך לי המצבר של הרכב. הרכב התניע רק עם כבלים וזה גם בקושי. אפילו אורות חניה לא יכולתי להדליק.

אתמול התקנתי מצבר חדש וגיליתי 3 בעיות שלא היו לי.

1)האזעקה לא מעלה אווטמטי את החלונות ברגע שאני נועל את הרכב

2) כל החלונות של הרכב הם אוטומטיים ועכשיו אין אפשר להעלות אותם בלחיצה אחת. אגב, בלחיצה אחת החלון כן יורד בלי בעיה.

3) פתאום הרכב התחיל להשמיע טקטוקים מוזרים מכיוון המנוע או משהו באזור. בדרך כלל שומעים את זה יותר בטורים יותר נמוכים.

מישהו יכול להגיד לי מה זה יכול להיות.

תודה רבה

קובי

פורסם

כבר דובר רבות על הנושא הזה .

בחיפוש תמצא חומר על תיכנות חלונות מחדש אחרי ניתוק מצבר .

 

חוץ מזה תשיג מהחברה את ספר הרכב - הם יתנו לך אותו ברצון , ושם כתוב איך לתכנת מחדש את החלונות .

 

יום נעים .

פורסם

לגבי החלונות הסתדרתי כמו שאמרת. היה לי את ספר הרכב ושם היה כתוב מה צריך לעשות. זה סידר גם את הרמת החלונות בהפעלת האזעקה, תודה רבה.

לגבי הרעשים המוזרים שרשמתי. שמתי לב שזה לא קורה שהרכב חם. מקודם התנעתי והרעשים לא היו.

נראה לי שזה קורה שהרכב קר. מחר בבוקר אני אבדוק שוב

פורסם

למונידאו הנ''ל מהשנתונים האללו עד 2007 ישנה בעיה באלטרנטור.

זו מחלה שחוזרת על עצמה כמו שעון ממש.

בדוק גם את זה,קרה לי כמה פעמים.

לגבי רעשים שעליהם אתה מדבר לא נתקלתי.

פורסם

קודם כל שמתי לב שזה קורה רק שהאוטו קר

אחרי נסיעה של 4-5 דקות אין את הרעש יותר

זה לא ממש רעש זה כמו טיקטוקים ממש ממש עדינים מכיוון אמצע-ימין (אם יושבים בכיסא הנהג)

לגבי האלטרנטור, לפי מה שאני יודע החליפו אותו לפני כשנה ככה.

תודה

קובי

פורסם

עוד משהו שקרה לי, אחרי שהכנסתי לרדיו דיסק את הקוד המתאים כדי להפעיל אותו (בפורד יש קוד שמקישים ברדיו לאחר שמחליפים מצבר כדי לפעיל את הרדיו-דיסק. ללא הקוד הוא לא פועל) הרדיו-דיסק המקורי עובד אבל לא שומעים כלום ברמקולים . כאילו הם לא מחוברים....מוזר מאוד...

פורסם

שלום קובי

גם לי היו בעיות כאלה במונדאו שלי לאחר החלפת המצבר .

שמח שהסתדרת עם החלונות ופתרת את בעיית נעילת הרדיו - להבא תבקש מהחשמלאי לגבות את מערכת החשמל \ מצבר לפני ניתוקו מהרכב ( זה אפשרי בעזרת כבלים ומצבר נוסף או בעזרת מכשיר ייעודי שמתחבר למצת הרכב ) .

לגבי התקתוקים - אני לא סגור על זה אבל , גם אצלי ישנם רעשים מתא המנוע כמו חריקות קטנות שבאות והולכות מדי פעם ( בהתחלה חשדתי שאחת מהרצועות שחוקה או רופפת ) ובבדיקה של מכונאי הוא טוען שהרעש מגיע ממשאבת ההגה ובשלב זה כך לטענתו אני יכול להמשיך לנסוע כך עד שהמשאבה תשבות כליל אם בכלל .

בכל אופן אני מציע לך לגשת למוסך לבדיקה מעמיקה של התקתוקים ברכב שלך ולו רק בשביל להימנע מתקלה והוצאה כספית גדולה יותר בעתיד עקב נזק שעלול להיגרם .

לגבי הסאונד במערכת , האם הרמקולים שותקים גם בהשמעת תחנות רדיו או רק בהשמעה של דיסקים ?

סליחה על השאלה המעט חצופה אבל , הגברת את הווליום במערכת ?

×
×
  • תוכן חדש...