Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נרל מוטורס - הסוף העצוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פורדס, יקירי. אני אומר את זה מתוך מגורים של כמה שנים בעיירת דירבורן שבמישיגן,אם זה אומר לך משהוא.

מענייין כיצד אתה מסיק מתוך אחזקת פורד תוצרת גרמניה על דעת הקהל לגבי המותג בארה"ב?

להבא תקרא פעמיים לפני שאתה קופץ, למרוץ שהניק שלך מחייב:idea:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברת GM עברה לבעלותו של הממשל האמריקאי עם יותר מ 60 אחוז בשליטתו.

הרבה מותגים הולכים להיסגר, כמו כן בערך כ 2000 סוכנויות רכב בארה"ב ומספר מפעלים,

GM עוברת תיקון והתיעלות מחדש, "החייאה"

פורסם

יום מאושר :-) כבר מזמן הם היו צריכים לעשות שינויים עם הרכבים הגדולים והמגושמים יתחילו לייצר מכוניות יותר קטנות כמו באירופה ואולי וזה כבר מדע בידיוני יסעו באמריקה בגיר ידני

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

רועי5 - הסיבה של GM להתפרקות הינה משבר ניהולי ושמבר אשראי בלי שום קשר לתפוקת ייצור כי GM עדיין מייצרת המון מכוניות וגם מוכרת אותן, רק בארה"ב. באירופה הרכבים שלהם בכלל היסטריה.

אתה לא מעודכן.

GM מפסידה כסף ברציפות כבר הרבה שנים.

נכון, היא מייצרת המון מכוניות, אבל היא עדיין מפסידה כסף על כולן. (זה לא חייב להיות כך - עובדה שטויוטה מייצרת כמויות דומות, ובמשך כל השנים האחרונות היא היתה רווחית)

GM לא היתה מסוגלת לעשות את השינויים המתבקשים כדי לעבור לרווחיות, וקיוותה שהיא אף פעם לא תצטרך לעשות את זה (זו אכן בעיה ניהולית כמו שציינת).

המשבר הפיננסי פשוט היה הקש ששבר את גב הגמל.

 

והנה כבר במסגרת ההודעה על הצ'פטר 11, ועדי העובדים הסכימו לקבל קיצוצים בהטבות ובשכר - מה שההנהלה לא העיזה לנסות לעשות כבר הרבה זמן.

למה? כי זה ברור שאם לא יסכימו לקיצוצים האלה, מחר לא תהיה להם משכורת בכלל.

רק הליך הפירוק יאפשר ל GM ליישם את השינויים שהיו צריכים לעשות כבר לפני עשור.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני יודע שפורד F150 והפוקוס הן הצלחות בארה"ב ונמצאות ברשימת ה10 הנמכרות ביותר.

ובתור אחד שנוסע בפורד אמריקאית אני יכול להגיד שהאיכות היא כמה רמות מעל כל רכב אחר שהייתי בו.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.


×
×
  • תוכן חדש...