Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה מצפה לקבל מרדיו של 400 ש"ח?

רדיו פשוט ביותר אך עדיף על הג'אנק שנמכר באוטו דיפו או הום סנטר באותו המחיר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא מחפש משהו יוקרתי כרגע.

הציעו לי את זה והבנתי לפי חיפוש שזה דגם חדש לשנת 2009, אז כולל התקנה אני משיג ב-650.

חשוב שיהיה לי כניסת AUX לנגני MP3 וכו'.

שלט זה קריטי? כי לא יודע, יש גם את הדגם DEH2050 שמגיע עם שלט ויש בו צבעים שונים בצג (ירוק או אדום אם אני לא טועה).

פורסם

650 עם התקנה יקר מידיי תנסה לחפש חנות יותר זולה לדעתי,

 

חבל שתשלם כל כך הרבה על משהו שנותן כל כך מעט...

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

ה 2050 שמסתיים בMPG יש לו תצוגה ירוקה, MP תצוגה אדומה. אין אפשרות להחלפת צבעים.

בגדול ה 1150 וה 2050 הם אותו מכשיר, אין יתרון מכריע לזה או לזה.

 

מנסיון של 3 חודשים עם ה 2050 הוא קולט רדיו מצויין, קורא דיסקים מהר ומאוד פשוט, ברור ונוח לשימוש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מצטרף להמלצה על ה 2050MPG , לפני שבוע קניתי אותו לרכב השני שלנו , מאד יפה , התאורה הירוקה לא בוטלת כפי שנראית בתמונות והיא די נחמדה , פשוט מאד + שלט דק.

 

הוא באותו מחיר של ה 1150 לכן עדיף לך כבר 2050 , אני קניתי אותו ב 440 ש"ח.

 

MPG - G=GREEN

פורסם
מישהו יכול לעזור לנו בבקשה?

:)

 

לגביי כיוון השעון במערכות של פיוניר יש שיטה די מטומטמת לכיוון השעון .גם אני עם פיוניר אני מקווה שזה כמו אצלי

אני אציץ בשעון שוב והעלה את השלבים בהזדמנות ראשונה, אם זה יעזור הרווחתם שעון מדוייק :-)

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

כיוון שעון: תכבה את המכשיר

אחרי שהמכשיר נכבה - לחיצה ארוכה על הכפתור שמדליק אותו ואז יופיע לך השעון מהבהב ומפה זה קל.

ככה זה אצלי לפחות - פיוניר 1900MP

 

אוהד.

פורסם
כיוון שעון: תכבה את המכשיר

אחרי שהמכשיר נכבה - לחיצה ארוכה על הכפתור שמדליק אותו ואז יופיע לך השעון מהבהב ומפה זה קל.

ככה זה אצלי לפחות - פיוניר 1900MP

 

אוהד.

הצלחתי לפי מה שכתבת, רק מה, זה מכוון לי על AM ולא PM סתומרת במקום שיהיה רשום 22:00 בערב זה רושם 10:00.

רציתי לדעת איך אני משנה את ה-AM ל-PM וההפך.

תודה-

×
×
  • תוכן חדש...