Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם

 

הרכב המדובר הוא מזדה 323 שנת 96 אוטמט

 

יש לי כמה בעיות שנראות לי קשורות אחת לשנייה

 

1. הרכב רועד בזמן עמידה כשהוא על הילוך ברמזור נניח , בנוסף הטורים אינם יציבים

 

2. הרכב לעיתים נכבה - זה קורה רק כשאני בעלייה ולוחץ ברקס ובמצבים בעלי דימיון מסוים ..( בקצרה כשהאוטו בעומס)

 

מה אתם אומרים שיכולה להיות הבעיה ..

 

חשבתי אולי על קלאץ (למרות שהרכב אוטומטי - אז יותר קשה לי לראות את זה קורה..) אולי מייצב טורים או משהו בסגנון

 

עזרתכם דרושה התחרפנתי כבר..

 

בתודה ליאור

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

אני בעל אותו רכב כמו שלך.

הבעיה אופיינית לרכבים אלו

1.תנתק את המינוס מהמצבר

2.תפרק את מייצב הטורים ואת בית מצרעת ותנקה היטב אם ספרי קרבורטור(ממש קל לפרק)

3. תילחץ על ברקס 10 שניות לאיפוס מחשב

4.תחבר הכל חזרה

5.תתניע -תחכה עד שהרכב יתחמם ותכוון את הטורים

בעזרת הפיליפס שעל המייצב הטורים כך שיהיו על 800 פלוס מינוס

 

וסע לשלום...אני בטוח שכל יסתדר

(תפנה אלי בפרטי אם משהוא)

פורסם

הדגם המדובר הוא לאנטיס או 323 ישנה?

 

בנוסף למה שנאמר יש מצב לבריחת ניצוץ מהמפלג,תושבת מנועה קרועה יכולה לעשות בעיית רעידות.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

הרכב הינו 323 סאדן .

 

לגבי בריחת ניצוץ - אין מצב בדקתי .

 

לגבי תושבות שהרכב נקנה לפני שנתיים הוחלפו לו כל התושבות מנוע למקוריות ..

 

אני אנסה את הבית מצרעת ומייצב טורים ונעדכן.

 

בתודה

 

ליאור

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

אהלן לכולם שוב

 

ההייתי היום במוסך , ומתברר שהבעיה הייתה צינור פלסטיק , שמקשר בין הפילטר למצרעת , בגלל שיש חיישן

 

שיושב על הפילטר ומודד את כמות האויר שנכנסת וכשיש חריגה (יותר דלק מאויר ) התערובת לא ניצתת והרכב נכבה ..

 

- בעיה נורא מוזרה

 

- היה חור נורא קטן ובגלל שהוא היה קטן אז הוא נכבה רק לפעמים ורוב הזמן פשוט משנה את הסל"ד.

 

בתודה

 

ליאור

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

×
×
  • תוכן חדש...