Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מה כולכם רוצים ממנו, הוא לא צריך לדבר עם אף אחד.

הוא קיבל את המקומות שבהם הוא יכול להתלונן מכאן הלאה, זו עבודה שלו

פורסם

אני לא מבין מה הקשר בין תוכנות לא חוקיות לחניה במקום של נכה.

אני בעד לז#&ן מי שתופס מקומות חניה של נכים והלוואי שהיו מחרימים את הרכב לשנה למי שעושה את זה, שירגיש טיפה מה זו בעיית ניידות.

אני הייתי מתלונן לכל הרשויות, כולל מס הכנסה, כדי לבדוק אולי הוא רשם עסק ע"ש האבא הנכה שכבר אינו בין החיים, כדי לקבל פטור ממס.

אני לא יודע לגבי רשויות אחרות, אבל אם זה בת"א תתקשר ל 106.

רק פעם אחת בחיי הלשנתי. זה היה נגד בעלת ג'יפ שחנתה על מדרכה וגרמה לאשתי לרדת עם עגלת תינוק לכביש.

אחר כך אפילו התקשרו מהמוקד העירוני להתנצל על זה שעד שהם הגיעו אז בעלת הג'יפ כבר נסעה.

אגב, תו נכה מזוייף כניראה מייצג את הישראלי המכוער.

בעת שהותי במיאמי, הכרתי הרבה ישראלים לשעבר שהחזיקו בתווי נכה מזוייפים. כשהרמתי גבה אמרו לי "אבל במיאמי ביץ' אין חנייה, מה נעשה?".

מאוד בא לי להלשין לרשויות. לא עשיתי את זה כדי שלא תופיע ידיעה "נתפסו ישראלים שסחרו בתווי נכה מזוייפים".

פורסם

ברור שהעיניין הוא חנייה במקום של נכה כאשר אתה לא נכה מכעיסה ואף מעוררת גועל אבל מכאן ועד להתלונן ולהלשין הדרך קצת ארוכה כמו שידוע לי היום התגים שונו הפכו לכרטיסי פלסטיק ואין מצב לזייף כרטיסים כאלו. אם יש ביידי הבחור כרטיס כזה ויש לו חניה שמורה במקום מגוריו כנראה שיש משהוא מאחורי מתן כרטיס כזה. לצורך העיניין אם הכרטיס הוא בגלל אביו מצויין מפורשות שזה רק להסעת הנכה ובזמן שהוא נמצא ברכב.

בת"א הפקחים רושמים דוחות אפילו לרכבים של נכים שחונים בעבירת חניה ואומרים שיגיש בקשה ויבטלו לו אם יש הצדקה נגמרו הימים של העלמת עין וויתור גורף. כל זה נאמר על רכב בעל תו בלבד ולא על רכב עם מתקן לכסא.

פורסם

אם כבר אנחנו בהקשר של תווי נכים, רציתי להעלות דיון לגבי זה.

יש אחוזים ניכרים (הרוב המוחלט לדעתי) של אנשים בעלי תווי נכה שכלל לא צריכים מבחינה רפואית את החניה הקרובה.

אלו הנכים שתופסים לנכי רגליים (כאלו שנוסעים על כיסא גלגלים, ואלו שבאמת קשה להם להגיע למקומות) את מקומות החניה.

יצא לי לראות לא מעט פעמים שנכה מגיע לחניית נכים ומוצא שאין לו מקום חניה בגלל שכמה חבר'ה בריאים מספיק כדי לרוץ מרתון אבל בעלי תעודת נכה חנו בחניית הנכים.

פורסם
אם כבר אנחנו בהקשר של תווי נכים, רציתי להעלות דיון לגבי זה.

יש אחוזים ניכרים (הרוב המוחלט לדעתי) של אנשים בעלי תווי נכה שכלל לא צריכים מבחינה רפואית את החניה הקרובה.

.

 

לדעתי - יותר טוב להשאיר לרופאים ולועדות הרפואיות , את מבחני הנכות והמגבלות בתנועה :idea:

ולידע כללי - הם קשים אפילו יותר מהדרוש .

 

דבר אחד הוא נכה עם תו נכה מאושר וחוקי - ומנגד תו נכה מזוייף או שימוש לא הולם , ותפיסת מקום חניה של נכים, שזו עבירה פלילית .

 

יש בעיה עם הקצבת מקומות חניה לנכים , יש חוק נגישות נכים - וכרגיל בישראל הוא לא מבוצע במלואו או נאכף ע"י הרשויות .

 

עזוב את הנכים במנוחה , והקפד אתה והאחרים לא לחנות במקומות החניה שלהם - כך תעזור לשילובם בחברה ובעבודה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בהנחה שהאיש חונה ממש בחניות של נכים (ולא "סתם" חונה באדום לבן ומתחמק מקנסות) יתכן ואחת מתוכנית התחקירים - אמנון לוי/רפי גינת וכד' תשמח לנהל אחריו מעקב ולשדר. בטוח שאחרי שידור כזה מישהו ברשויות "יאלץ" לטפל בו.

פורסם

max,

 

יש נכים שהולכים ומצבם הרפואי כה חמור עד כי קטוע רגל יחשב בריא לעומתם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אם כבר אנחנו בהקשר של תווי נכים, רציתי להעלות דיון לגבי זה.

יש אחוזים ניכרים (הרוב המוחלט לדעתי) של אנשים בעלי תווי נכה שכלל לא צריכים מבחינה רפואית את החניה הקרובה.

אלו הנכים שתופסים לנכי רגליים (כאלו שנוסעים על כיסא גלגלים, ואלו שבאמת קשה להם להגיע למקומות) את מקומות החניה.

יצא לי לראות לא מעט פעמים שנכה מגיע לחניית נכים ומוצא שאין לו מקום חניה בגלל שכמה חבר'ה בריאים מספיק כדי לרוץ מרתון אבל בעלי תעודת נכה חנו בחניית הנכים.

 

הצדק עימך, כן ולא.

 

קודם כל נוריד מהמשוואה את כל אותם האנשים שחונים בחניית נכים והם לא נכים, יש להם תו נכה מזוייף, או שיש תו נכה אמיתי אך הנכה לא נמצא לרכב.

כעת נשווה בין שני סוגי נכים.

 

יש את הנכים שיש להם את התו של הפרצוף בהלם (עם ה-3 עיגולים).

החניות נכים חד משמעית לא מיועדות להן! על פי חוק אסור להם להחנות שם!

רק בעלי תו חנייה כחול עם ציור של כסא גלגלים מותר להם לחנות בחניית נכים!

 

אז למה נותנים להם להחנות שם ולא עושים כלום?

 

יש כאן מעין מעגל רשע שמזין את עצמו.

פעם התו של הנכה בהלם לא היה נפוץ כ"כ, ובמשטרה החליטו בזמנו לא לאכוף את העבירה על בעלי תו זה.

עם הזמן התו הזה נהיה מאוד נפוץ, והם מילאו את כל חניות הנכים, ככה של"נכים האמייתים" לא הייתה חניה, אז לאחר מכן התחיל מעגל שהוסיפו בכל מקום עוד ועוד חניות נכים, ובנוסף, גם חניות הנכים נהיו רגילות ולא גדולות עם רווח בצד לאפשר הוצאת כיסא גלגלים.

 

אם הייתם שואלים אותי הייתי מבטל את הפריוילגיה של חנייה בחניית נכים לנכים בעלי תו חנייה בהלם.

וכמו כן נכה שבן משפחה שלו יעשה שימוש לרעה בתו הזה, התו הזה יוחרם במיידי לתקופה של X זמן.

אם בן משפחה של נכה לא מכבד את עניין חניות הנכים, אז איך מצפים מסתם אזרח לכבד את זה?

אבל כמובן שאף אחד לא שואל אותי.

 

ובהמשך לדברים אלו, הקריטריונים לקבלת תו הנכה הם לא נעימים, מדובר באנשים שאתה ממש לא מקנא במצבם הבריאותי. יכול להיות שהוא סוס, אבל יש לו סרטן שיגמור אותו עוד 5 חודשים. או שהוא עבר תאונה וכל העמוד שדרה שלו מלא חוליות סדוקות וכאבי תופת.

תאמין לי, עדיף להיות בריא ולהסתכל מהצד על כל העניין של חניות נכים.

פורסם

רוב הדברים שנכתבו נכונים - אבל שוב - אל תנתחו את האין נראה - יש לנכה תו חניה חוקי , עזבו זאת :idea:

 

Nakamichi - כתב

 

ובהמשך לדברים אלו, הקריטריונים לקבלת תו הנכה הם לא נעימים, מדובר באנשים שאתה ממש לא מקנא במצבם הבריאותי. יכול להיות שהוא סוס, אבל יש לו סרטן שיגמור אותו עוד 5 חודשים. או שהוא עבר תאונה וכל העמוד שדרה שלו מלא חוליות סדוקות וכאבי תופת.

תאמין לי, עדיף להיות בריא ולהסתכל מהצד על כל העניין של חניות נכים.

בסוף התשובה רשמתה , סיכום נכון - יש נכים מוגבלים קשות בתנועה ללא תו כסא גלגלים .

סרטן ריאות - מגבלה בנשימה וחמצן לשרירים , הליכה לטווח קצר .

פגיעה בעמוד שידרה / מוטורית - אי שליטה והגבלה נכרת בהליכה ובתפקוד .

כאבי תופת והקרנות + חוסר תחושה בגפיים - הגבלה רצינית בתנועה ונפילות רבות .

 

אני בעד לדבר על דברים - כך מחליפים דעות , רואים עוד נקודות מבט , אבל - אל תשפטו , לא רחמים ולא חיפוש זכויות יתר , רק קצת התחשבות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש נקודה שצריך לתת עליה את הדעת.

לא תמיד כשאתה רואה בן משפחה תופס חניית נכה/מדרכה וכד', הוא עושה זאת למען נוחיותו.

אומנם ראית אדם צעיר ובריא מדלג ומקפץ מן הרכב בקלילות, אך אינך יכול לדעת אם לא בא לקחת את הנכה ממקום סמוך.

 

ראיתי אדם חונה על מדרכה בדיזנגוף ת"א, שם תו נכה והולך לדרכו. כעבור כ-20 דקות הגיח מסימטה סמוכה כשהוא דוחף כיסא גלגלים ועליו נכה שהכניסו לרכב.

נסו למצוא חניה ברחוב זכריה בת"א - פשוט אין. אין גם אפשרות לדאבל-פארקינג.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

נקמיצ'י, אם אני לא טועה, בתווים החדשים בצורת כרטיס אין כבר הבדל בין נכה לבין נכה משותק רגליים כמו בתווים הישנים.

פורסם

מצורפים תעודות תג הנכה החדש והסוגים ( הכרטיס עם החרב והפרח האדום - נכי צה"ל )

 

12326175851292.jpg12326176172335.jpg

 

12326176463642.jpg12326176713812.jpg

 

התג החדש גודלו ככרטיס אשראי - כך שיותר קשה לראותו , יש נכים המציבים ברכבם את שני התגים - החדש אשר בתוקף

והישן ( הגדול ) שלא בתוקף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...