Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור ארוך, שעיקרו הוא בחור צעיר שלקח מאביו את תג הנכה שלו ו-א)חונה בחנייה של אביו הנכה, אביו כבר מזמן לא בסביבה וכנראה כבר לא בין החיים, ו-ב) חונה בחניית נכים גם במקומות ציבוריים, שזה הכי מקומם מבחינתי.

איפה ניתן לדווח?

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גם לבן של נכה מגיע תו חניה אם הוא מסיע את אביו מידיי פעם.

חוץ מזה שהיום כבר קשה להתחזות התגים שונו והפקחים לא מוותרים.

פורסם
אביו כבר מזמן לא בסביבה וכנראה כבר לא בין החיים.

 

גם לבן של נכה מגיע תו חניה אם הוא מסיע את אביו מידיי פעם.

 

אוקיי?...

אם הוא מסיע את אביו מדי פעם, צריך לדווח לרשות אחרת לגמרי כבר:lol:

 

באשר לפקחים הוותרנים, אז-זהו, שכנראה שכן. עובדה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עכשיו ראיתי שאתה גם מחפש פיתרון לווינדוס לא חוקי בשרשור אחר.

נו באמת ומי ילשין עליך עכשיו.

מה ששנוא עליך על תעשה לחברך או שכניך. לך דבר איתו תפתור את הבעיה כמו גבר.

פורסם

יש הבדל בין הדברים.

 

אנשים שיש להם רכב עם תו נכה חושבים משום מה שהאוטו נכה, ולכן מכנים אותו כל הזמן בחניית נכים למרות שהנכה לא הרכב.

ואז נכים אחרים נדפקים.

 

גם לי יש גישה לתו נכה, ואני לא משתמש בו.

 

תדווח למשרד הרישוי, לביטוח הלאומי, ולמשרד התנועה בתחנת המשטרה הקרובה לביתך.

פורסם
לך דבר איתו תפתור את הבעיה כמו גבר.

דהיינו, "בוא ש'נייה, בוא, לא נרביץ 'ך"? בשיטה הזו שאתה מציע, זה ייגמר בצורה קצת שונה, ועדיין על נכות רגשית לא מגיע תו לחנייה.. אולי אצלך בשכונה זה עובד ככה, ואתה "מדבר" עם מי שמפריע לך. אני לא רוצה "לדבר".

 

וקודם כל, תלמד לקרוא עד הסוף.

אני לא מחפש פיתרון לווינדוס לא חוקי.

אני מחפש פיתרון לשטות שווינדוס רוצה לדחוף לי בדיקת מקוריות שאני לא רוצה לעבור ולא צריך לעבור ולא ביקשתי מהם שישלחו לי את זה ולא רציתי בכלל שיתקינו לי זבל על המחשב בלי לשאול אותי לפחות כי אין לי עצבים להמתנה ולשטויות ולהתקנות שיבואו בעקבותיה וכנראה לפירמוט שאני אצטרך לעשות אחרי שאני אתקין עדכונים של מיקרושמוק על המחשב.

אחרי שכל זה נאמר, לידיעה, בכלל לא מדובר על מחשב שלי, אבל אני זה שאצטרך לעשות את כל מה שנאמר למעלה.

 

ודבר שני, לא ביקשתי מאף אחד להיות חרגול-מצפון.

שאלתי שאלה. אין לך תשובה לתת? עדיף שלא תגיב.

אל תהיה חרגול:arrow:.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה עם לפתור את הבעיה הפוך על הפוך?

הוא לא נכה? טפל בזה! :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(כל מה שנאמר בהודעה זו נאמר בהלצה ולא צריך להבין אותו בשום דרך אחרת).

 

 

 

 

 

(אבל באמת, אם אתה צריך המלצות איך לעשות את זה...)

פורסם

לעניות דעתי,כיום כבר אין תו-חניה,המספר של האוטו אמור להופיע במסוף של החבר'ה הכחולים.(שמעתי אל תתפסו אותי במילה)

וכך בעצם כבר אין את בעיית הזיוף של ה"רב-תו" הזה.

 

באתר של החבר'ה הכחולים,יש מן "צור קשר" או "דווח".

 

אבל בוא נגיד,שגם אם אני אדווח כל יום למשרטה על עשרות כאלו שעשו דבר כזה או אחר,לדעתי המשטרה או הגוף שקורא לעצמו כך,(אני קורא להם החבר'ה הכחולים) לא יעשו כלום.

 

שפעת החזירים יותר מעניין עכשיו.סתם בלי קשר,מאוחר לי.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אם אתה באמת בטוח ויש לך הוכחה ( צילום תו נכה ע"ש אביו , ובטחון מוחלט שאביו לא בין החיים :idea: )

 

כתוב מכתב למשרד הרישוי בחולון או למשטרת ישראל ( תנועה ירושליים ) אפשר גם בעלום שם - ודווח להם .

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני לא מחפש פיתרון לווינדוס לא חוקי.

אני מחפש פיתרון לשטות שווינדוס רוצה לדחוף לי בדיקת מקוריות

.

הכוכב הכחול שמופיע לך בדסקטופ הוא בפירוש הודעה של מייקרוסופט על כך שמערכת ההפעלה אינה חוקית !

והוא הכוכב כבר ביצע בדיקת מקוריות .

פורסם

יא אללה... לא מופיע לי כוכב בדסקטופ.

מופיעה תיבת דו-שיח שבה מופיעציור של הכוכב.

בתיבה כתוב:

"שלום לך אדיוט יקר, אנו במיקרושמוק זו*ות סוף-הדרך כך שנציק לך ונציק לך ונציק לך ונציק לך ונציק לך ונציק לך ונציק לך, סתם כי משעמם לנו. הנציק לך הראשון הוא, ההודעה הזו שתעלה כל פעם שתפתח את המחשב, עד שלא תלחץ על הכפתור פה בצד, של "בדיקת מקוריות". כמובן, מקורי או לא, תצטרך להוריד 339785625 עדכונים, ששוקלים 23405877956823756 מגה, יקחו 98567 שעות להתקין, ובסוף תצטרך להתקין את הווינדוס מחדש אחרי שיקרוס בגלל אחד העדכונים האחרונים אחרי שעברת את כל התהליך. אז יאללה, יש לך עוד הרבה חצץ לאכול היום, תלחץ על הכפתור ובוא נתחיל".

כפתור שעליו כתוב: בדיקת מקוריות.

 

מיותר לציין שאין כפתור שעליו כתוב "תעזבו 'תי, באמא'שכם".

 

ומה הקשר לשירשור הזה? ...למה לגרור את זה שוב לפה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוב היום חזרתי וראיתי את ההודעות שלך.

א - כמו גבר אצלי בשכונה לא אומר ללכת מכות כמו שפרנקוס הציע לך (בצחוק).

אצלנו זה להגיד מה שיש לך על הלב לאותו אדם בפנים ואם זה גורר למכות מתמודדים גם עם זה.

ב - לעשות בדיקת מקוריות זה גם לצאת גבר בדרך אחרת תעביר את הבדיקה.

במקרה והתוכנה לא חוקית אני אתן לך את הפץ' שמתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...