Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום שלום,

אני אשמח להמלצה מכם ל

מגבר

קומפוננט קדמי 6.5 (אם אני לא טועה לפי המידות באתר ל RUNX 2005)

זוג רמקולים 5.25 אחוריים

פאנל קדמי ( חשוב שתיהיה יציאת USB ו IPHONE READY) אני יודע שיש את זה בקלריון 786 רק הוא עולה 2000 שקל

וסאב קטן 8-10'

המליצו לי על מגבר ROCKFORD P400-4

קומפוננט t162-s

panel של ALPINE CDA 9886

סאב של DUB

כולל מתאם של DIN1 לאוטו בגלל שיש לי מקורי של טויוטה

ב 6700 נראה לי דיי הרבה להשקיע במיוחד שאני עוד בלי רמקולים אחוריים נורמלים וזה ב 2000 שקל מעבר לגבול שלי

אני אשמח להמלצה שלכם על חנות עם אמינות אחד שאם אני בא אליו עם בעיה יום אחרי הוא מחליף לי בשניה חנות עם שירות בקיצור באיזור המרכז.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה אתה חושב עולה ALPINE 9886? המחירו גם כן 2000+,יש לו USB,אבל בשביל IPHONE\IPOD אתה צריך לרכוש מתאם בנפרד,שגם כן עולה כמה מאות.

אני הייתי ממליץ לך על HU של קלריון או פיונר בסביבות 1000-1300.

קומפוננט הזה של רוקפורד הוא לא רע,צריך לשמוע אותו לפני זה,ובמחיר שלו יש אלטרנטיבות טובות יותר

HERTZ HI ENERGY,לדוגמה.

אני ממליץ לך לותר על רמקולים אחוריים ולהשקיע יותר בסט קידמי\מגבר. וממליץ גם לשקול אפשרות של יד שניה-בתקציב הנ"ל תוכל לבנות מערכת רצינית יותר.

 

גם כך בחשבון עלויות של התקנה,חיוט,קבלים וכו'.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אתה מבקש המון לתקציב נמוך.

אבל זה אפשרי

לגבי הHU יש לפיוניר את הUB6050 שבשבילו אתה צריך לקנות כבל מיוחד ואז יש לך שליטה על IPOD

הוא עולה בערך 1000 ש"ח

לגבי מגבר בתקציב הזה הייתי הולך על JBLGTO1004 או GTO75.4 מיד שניה..

הראשון בערך 1200 ש"ח

השני מיד שניה אני מאמין שתמצא בפחות מ800

שניהם יותר טובים וחזקים לדעתי מהרוקפורד.

קומפוננט אמרו פה הרץ היי אנרג'י ואני מסכים איתם.. הרוקפורד לדעתי פחות טובים רק בגלל הטוויטר הגרוע שלהם.

מורל דוטק אוביישן גם באים פה בחשבון ובמחיר נמוך יותר.

כ1400 להרץ.. 1100 לאוביישן..

במידה והלכת על האופציות היקרות ביותר שהצעתי לך נשארת עם 2400 לסאב חיווט והתקנה.

לגבי הסאבים יש לי שני מומלצים. אחד זה שוב ההרץ אנרג'י 10" בערך 800 בלי תיבה

והשני זה ID10 של אימאג' דינמיקס. במבצע לחברי פורום 650. תחפש את EDDY בפורום יש לו מודעה בחתימה לגבי הסאב הזה שניהם עובדים בתיבות קטנות. שניהם מדוייקים מאוד ויעבדו יפה עם המגברים הנ"ל..

מה שמשאיר לך בערך 1400 שקל ואפילו יותר להתקנה איטומים וחיווט.

התקנה טובה ואיטומים טובים יתנו לך תוצאה הרבה יותר טובה מאשר סטים חזקים יותר או מגברים טובים יותר .

 

והנה לך מערכת ב5000 ש"ח.

 

בהצלחה.

גיל אסרף.

 

נ.ב וותר על רמקולים אחוריים..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

עצם העובדה שאני מוותר על רמקולים אחוריים לא מורידה לי מהחוויה קצת לחברה שיושבים מאחור?

 

אשמח גם להמלצה לחנות אמינה במרכז ובפרט בשרון שעושה התקנות ומוכרת את החלקים שהמלצתם.

תודה.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

1+

 

גם אני חושב שאם באיכות עסקינן אז האחוריים לא יחסרו לך וגם לדעתי לסובבים (תושבי המושב האחורי)

 

אך השמיעה תיהיה טובה בהרבה מאשר שני סטים בינונים ומטה..

תמיד עדיף לשמוע סט טוב אחד מאשר שנים שהם "ככה ככה"

 

הייתי ממליץ לך לא למהר עם המערכת, לבוא למפגש או שניים להקשיב למס' סטים ומערכות,

לדעת איזה סט הכי מתאים לך.

 

לאחר שתדע מה אתה הכי אוהב תדע לאן לכוון.

 

חבל לך להוציא 5K ולבסוף לדעת שיכולת לקנות מערכת שיותר מתאימה לך (סאונד שאתה יותר מתחבר אליו.)

 

מקווה שתשמע בעצתי ותבוא לשמוע במפגש או שניים ואז תחליט

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אממ אני אשמח לדעת מתי המפגש הבא

אני דיי סגור על קומפוננט

Hertz high energy / morel ovation / focal v2

אחד מהם כל השאר עדיין פתוח

יש יתרון להרץ בגלל ששמעתי אותו סאונד מדהים.

השאלה אם המורל ופוקל מוציאים אותו איכות.

אני אשמח לעוד המלצות למגבר / סאב

וחנות אמינה באזור השרון שעושה התקנות.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

רדיו דיסק פיוניר 6050UB

קומפוננט קידמי הרץ היי אנרג'י, מאוד מומלץ, אני מאוד אהבתי.

סאב הייתי הולך על הID10 אחלה של סאב

מגבר, הייתי הולך על משומש, לא חסר מבגרים איכותיים עד 1000 ש"ח פה בפורום.

מנחת של ג'נסיס או אודיסון כ600 ש"ח

ד"א חפש חבר פורום ששמו יוסי אלפיין, כולם מהללים את ההתקנות שלו, הוא גם די המתקין הקבוע של רוב חברי הפורום.

לפי תמונות מהעבודות שלו והתגובות ניראה ממש מתקין על.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

אני אשמח לקבל את הטלפון שלו / את השם משתמש שלו בפורום.

אם יש עוד המלצות לסאבים מגברים

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=2349

שלח לו הודעה פרטית הוא גם יוכל לעזור לך עם הרכיבים.

לפי דעתי בתקציב שלך לא תמצא טוב מהID10.

ד"א אתה יכול לחפש בחנויות מאק אודיו Z4200, יפתח לסאב לקומפוננט את הצורה [:

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

טוב חברה

אני דיי סגור על הערכת הבאה מה אתם חושבים

מגבר - mac audio Z4200 - בסביבות 800 שקל

קומפוננט קדמיים - hertz high enery בסביבות 1400 שקל

סאב - או ID10' של אדי 650 שקל או HERTZ ES300 - בסביבות ה 900 שקל

פאנל אני דיי מתלבט - אני צריך פאנל שתהיה לו יציאת USB AUX ו3 יציאות RCA

אנחנו ב 3100 בלי התקנה חיווט וHU

אשמח שתשלימו לי את התמונה.

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206

פורסם

שובי

התקציב שלי 5 לא 4

זה משאיר לי 1400 שקל לחייוט והתקנה שזה נראה לי יותר מידי אולי

HU קצת יותר איכותי גם חשוב לי HU שיודע לעבוד עם אייפוד

Alpine 9887 | Morel Hybrid @ Genesis ST100 | MT22 @ Genesis ST60 Active | Morel Ultimo @ Hifonics Brutus 1206


×
×
  • תוכן חדש...