Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

די נמאס שגרמושקות מתיבשות ונקרעות.

היום קניתי 2 ציריות חדשות ל 205 תחליפיות.

וחשבתי למרוח גם מבחוץ גריז גרפית .

אך האם זה ימנע מהם להתייבש?

אין לי שום בעיה פעם בחודש למרוח למען שיחזיקו.

אין צירה תחליפית שלא הזדקקה להחלפת גרמושקה לפחות פעם אחת. למרות שהציריה תקינה.

השאלה עם גריז גרפית זה החומר הנכון.

 

נכון שייש תחליפיות איכותות.

אך אינני יכול לשלוט בטיב הגרמושקות שהגיעו עם התחליפיות.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

אל תמרח שום גריז על הגומיות מכיוון שהדבר יגרום רק להדבקות לכלוך לגומי.

 

גרמושקות באיכות מקורית לא מתביישים גם לאחר עשר שנים ויותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

דניאל

הגומי ניסדק ומאבד מגמישותו ונקרע.

 

עתיד

לא יותר הגיוני ממה שהצעת, לנסוע עד שאלו שמורכבות על הציריות חליפיות יגמרו ואז להחליף.

 

מרק

אני יודע זאת. אך מעוניין לנצל ולמשוך כמה שיותר את אלו שמורכבות על הציריות החליפיות.

כמובן שלא המרח כמות מוגזמת.

השאלה עם גריז גרפית יעיל למניעת התיייבשות הגומי.

 

כמו כן לא פשוט למצוא חליפיות איכותיות בצפון. חיפשתי לא מעט.

בזמנו מצאתי 2 יחידות בלבד שהשתמשתי בהם.

גרמושקה פנימית של הארוכה ..איכותית לא מצאתי.

 

מצאתי משהו כזה

http://cgi.ebay.com/Castrol-Red-Rubber-Grease-4-Brake-Caliper-Rebuilds-100g_W0QQitemZ400036434328QQcmdZViewItemQQptZUK_Hand_Tools_Equipment?hash=item400036434328&_trksid=p3286.m63.l1177

 

הנקודה היא שאינני צריך זאת לברקסים בלבד אלא לגרמושקות.

השאלה אם גריז גרפית שכן נוגע בחלקה הפנימי של הגרמושקה, יעיל למניעת התיבשותה בעת מריחתו על חלקה החיצוני.

ואם כבר שואלים: האם אני יכול להשתמש בגריז גרפית לשמירתה גומיות של המובילים של הקליפר ולא לקנות את הגריז האדום שבקישור?)

 

נ.ב

פעם ראיתי גרמושקות עשויות בד קשיח עם רוכסן.

נעלמו מהעולם.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

לדעתי שום חומר שתמרח לא יעזור ביחוד לא גריז שדי מהר יצבור לכלכוך ויהיה כבד והכוח הצנטרפוגלי יעיף אותו משם.

אם כבר אולי תנסה תרסיס של צמיגים, זה שמורחים על דופן הצמיג, אולי יעזור.

פורסם

ואצלי תחליפיות גרמו לזה שמחליפים צירייה פעם בשנה בערך, פעם צד ימין, פעם צד שמאל...

מצד שני אני ממאיט לבלום לי סיבוב אז גם מופעל עליהן לחץ מוגבר..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עם אלו המחירים של גומיות מקוריות,היה עדיף לשקול קניית ציריות מקוריות.

 

אני אישית מעדיף לחפש גומיות איכותיות תחליפיות שעולות 15 ש"ח כל אחד.

לא לשכוח שאני מחליף לבד , אין לי בעיה להחליף כל חצי שנה/שנה.

אבל...מעדיף לדחות ככל האפשר ולכן חשבתי על חומר כלשהוא. אני ינסה ספרי צמיגים.

 

אני מניח שברכבי השני אימפרזה 2004 אני ישקול סכומים כמו שציינתם למען איכות ושקט להרבה זמן .

ב 205 שנת 89 לי זה קצת קיצוני.

 

נ.ב

 

גומיה פנימית בציריה הארוכה מסובכת להחלפה .

אולי אם כבר להשקיע , שווה שהפנימית תיהיה מקורית.

חיצוניות אני מחליף 15 דקות לאחת.

בשימוש עם קונוס

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...