Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה שאני עובר להילוך אחורי ונוסע אני שומע מין רעש באיזור תא המנוע.

 

מה זה יכול להיות ?

 

ברצוני לציין שבנסיעה קדימה ובסיבובים זה לא נשמע . "זה פוסל את הסיכוי לציריה דפוקה".

 

מדובר בפיג'ו 205 1.4 1997.

HONDA CIVIC LS

פורסם

התושבת של המנוע שצמודה לקרטר ומחזיקה את הציריה הימינית ברכב היא סדוקה, נראה לי שאם אני אחליף אותה זה יעזור ,

 

לגבי משאבות הבלם, אין לי שום בעיה בבלימות למיניהן חזקות או רכות פשוט אחלה ברקסים. החלפתי צלחות וריפודות בלם לפני חודשיים.

HONDA CIVIC LS

פורסם

מכיר את הבעיה.

נפתר לאחר החלפת צינורות ברקס קידמיים.

היו סתומים חלקית ויבשים.

מצב זה גורם להיא החזרה מהירה או מלאה של הבוכנה וזה תופס קצת את הדיסקים.

נסה זאת...

החנה את הרכב , לאחר ממספר דקות הורד הנדברקס וסע אחורה.

ההילוך הראשון שתשלב יהיה רוורס.

במצב זה אין כל פעילות של הברקס מקדימה(הנדברקס תופס אחוריים).

חזור לדווח עם הרעש ממשיך.

אופציה שנייה שגם מוכרת לי.

מוט מייצב קיבל מכה קלה והוא קרוב למנוע .

בעת שילוב לאחור המנוע זז קצת בחלקו התחתון אחורה .

ועצם היותו מנוע וייש לו וויברציות הוא "מנגן" על המוט מייצב

פיתרון=כיפוף קלות עם לום את המוט מייצב חזרה. קלות!

 

 

עניין התושבת שהזכרת נראה לי הגיוני.

זה קורה רק ברוורס כי תחתית המנוע זז קצת אחורה בנסיעה לאחור.

 

נסה למקם את הרעש.

איזה צד?

יש לי עוד רעון. אך תחילה מקם את אזור הרעש.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

תודה רבה לך . אני אבדוק את זה היום ואעדכן בערב או מתי שיהיה בקרבתי מחשב .

 

המשך יום טוב לכולם.

HONDA CIVIC LS

פורסם

שעשיתי עם הנדברקס חזרתי רוורס בלי שימוש עם ברקסים קדמים לא נשמע רעש.

 

שכבתי מתחת לרכב והבחנתי שהתושבת צמודה לאגן השמן .

 

צריך להיות איזשהו מרווח של לפחות 2 ס"מ בין הקרטר לתושבת או שהמצב הזה נורמלי ??

 

לגבי החלפת הצינורות אני יכול להחליף לבד וכמה עולה כל העסק ?

 

הרעש באמצע כמעט אבל יותר לכיוון ימין

HONDA CIVIC LS

×
×
  • תוכן חדש...