Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המון המון בהצלחה!!!

מקווה לשמוע את רכב התצוגה!

Head unit: Alpine 9855 Amplifiers: Sundown 100.4, Sundown Audio 1000D Component: Hertz MLK165 (Mille) Subwoofer: IDmax 12

Seat Leon 1.8 20VT

פורסם

המון הצלחה! שמח שענף ההי אנד בארץ הולך ומתפתח!

נשאר רק להתחיל להביא את BRAX ובטלר:wink:

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

לכל מי ששאל אכן רכב ההדגמה יהיה מוכן בשבועיים הקרובים ומדובר בבמוו סדרה 3.

תודה רבה לכולם על האיחולים!

ועופר, מה יש לך שם בסימלון מצד ימין?!

:)

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם
המון הצלחה! שמח שענף ההי אנד בארץ הולך ומתפתח!

נשאר רק להתחיל להביא את BRAX ובטלר:wink:

 

 

אני חושב שצ'יפר כבר עשו את זה אם אני לא טועה...

 

תמיד יש עוד דברים שאפשר לייבא... MMATS, ממפיס, בוויט', לוקסמן, סנסוי, קיוב אקוסטיקס, סיז, אקוטון, אאורה סאונד, היי-וי, פירלס ועוד ועוד ועוד ועוד...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני חושב שצ'יפר כבר עשו את זה אם אני לא טועה....

מה שצ'יפר עשו,זה לא נקרא יבוא. כמו שהם מחרו מגברים של סינפוני,קומפוננט או מגברים של ברקס,אז הם לא מחזיקים את המוצרים במלאי,אלה אתה יכול להזמין אותם (בסכום סימלי של 18K-+) ותקבל אותו בזמן של 40 יום.

בסחום כזה וזמן כזה אפשר לנסוע לרוסיה,לדוגמה,ולהביא את המוצר לבד,יעוד ישער עודף...

 

אני דיברתי על יבואן סדיר כמו שיש לנו בתרד הזה

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אהה - הבנתי!

 

אפרופו - מישהו אמר ראש העין?

 

??? אייל - איפה אפשר לראות את המוצרים?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אהה - הבנתי!

 

אפרופו - מישהו אמר ראש העין?

 

??? אייל - איפה אפשר לראות את המוצרים?

 

 

כרגע המקום בשלבי שיפוץ, הפתרון כרגע הוא שמי שיחפוץ בכך, יוזמן לביתי הפרטי ויוכל להתרשם ויזואלית ממה שירצה על כוס קפה.

כרגע ניתן להתרשם מכל הליין, ממגברי אמפליטוד, מגברי ההיי קארנט, פרסטיג'יו, רמקולים, סאבים וכו'.

מגבר הדסידריו אינו קיים במלאי בשלב זה מאחר והנ"ל מיוצר בהזמנה מיוחדת בלבד ואינו קיים במלאי היצרן.

מגבר כזה הוזמן- ואני מניח שבחודש הבא יגיע לתצוגה גם הוא.

מעבר לכך, קיימת תצוגה בסבו אודיו בהרצליה פיתוח - שם העניין יהיה בתיאום מראש בלבד.

ובקרוב מאד בחנויות מסויימות ואצל מספר מתקינים.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם
מה שצ'יפר עשו,זה לא נקרא יבוא. כמו שהם מחרו מגברים של סינפוני,קומפוננט או מגברים של ברקס,אז הם לא מחזיקים את המוצרים במלאי,אלה אתה יכול להזמין אותם (בסכום סימלי של 18K-+) ותקבל אותו בזמן של 40 יום.

בסחום כזה וזמן כזה אפשר לנסוע לרוסיה,לדוגמה,ולהביא את המוצר לבד,יעוד ישער עודף...

 

אני דיברתי על יבואן סדיר כמו שיש לנו בתרד הזה

 

100%

 

טיסה כולל מלון פשוט עולה 400$ ומגבר עוד 1500$

פורסם

מוצרים אשר להם לא קיים יבוא סדיר ימכרו במחירים גבוהים מאחר והם אינם נקנים ישירות מהיצרן אלא מחנויות כאלה ואחרות.

יבואן אשר קונה ישירות מהיצרן מקבלים מחירים אחרים מחנות כזו או אחרת בחול ולכן יכול לתמחר אחרת ונמוך, מעבר לעובדה שמי שקונה ציוד ברמה שכזו ישירות מיבואן רשמי מבטיח לעצמו מגבר טרי וחדש שלא עבר שיפוץ, תיקון או חידוש ובאיכות המקסימאלית.

מחירון סינפוני בישראל קרוב עד כדי זהות למחיר המוצרים באירופה, בחלק מהמוצרים אפילו נמוך יותר.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.


×
×
  • תוכן חדש...