Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם מדברים על הקארטינג הזה,

אבל יש (או היה,הרבה זמן לא הייתי שם...) ליד מישרד הרישוי

של נתניה , קארטינג מטורף! לפי מה שאני זוכר הוא היה

מקום פתוח, מסלול חבל על הזמן...

 

מישהו יודע אם הוא פתוח עדיין?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא יודע אם מדברים על הקארטינג הזה,

אבל יש (או היה,הרבה זמן לא הייתי שם...) ליד מישרד הרישוי

של נתניה , קארטינג מטורף! לפי מה שאני זוכר הוא היה

מקום פתוח, מסלול חבל על הזמן...

 

מישהו יודע אם הוא פתוח עדיין?

 

סגור כבר כמה שנים.

היה מסלול מדהים.

:-)

פורסם

והערב, אחרי מקצה ראשון שלם שלי בכלים שלא לצורך ניסויים כלשהם, אני יכול להגיד בפה מלא (בקוטג' :shock: ) שמדובר בכלים הכיפיים ביותר בארץ.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
והערב, אחרי מקצה ראשון שלם שלי בכלים שלא לצורך ניסויים כלשהם, אני יכול להגיד בפה מלא (בקוטג' :shock: ) שמדובר בכלים הכיפיים ביותר בארץ.

 

יש הפרש משמעותי מהכלים שיש בהרצליה?

Back to the original - NC again.

פורסם
אפשר קצת על הקארטינג בנתניה

אני ממש רוצה לנסוע לשם

איפה זה נמצא וכמה עולה כניסה

 

נכנסים ל-א.ת. ליד איקאה(מחלף פולג), רח' גיבורי ישראל 24.

עלות מסלול כמדומני כ-50 ש"ח.

 

האתר:

http://www.gokarting.co.il/OldWebSite_2003_11_20/index1.htm

 

עמית

נ.ב.

 

מז"ט יאשה

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
והערב, אחרי מקצה ראשון שלם שלי בכלים שלא לצורך ניסויים כלשהם, אני יכול להגיד בפה מלא (בקוטג' :shock: ) שמדובר בכלים הכיפיים ביותר בארץ.

 

יש הפרש משמעותי מהכלים שיש בהרצליה?

 

הכי טוב שתבוא ותראה.

 

המנועים בנתניה הם 6.5 כ"ס, בהרצליה 5.5 כ"ס (זה נשמע הבדל קטן, אבל זה משמעותי).

 

בנתניה השלדות מתוצרת RIMO הגרמנית, בדיוק אותן שלדות (EVO4) שמשמשות במסלול של משפחת שומאכר בגרמניה. בהרצליה השלדות של SWISS HUTLESS.

 

 

לכלים בנתניה קשת התהפכות וחגורות עם 4 נקודות עגינה, והם הבטוחים מסוגם. במסלול השני לא קיים דבר כזה.

 

ובקשר למשהו אחר: הקורס הקרוב יערך ב-6.2.04. אם מישהו מעוניין בפרטים נוספים אשמח לענות.

 

ירון.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
והערב, אחרי מקצה ראשון שלם שלי בכלים שלא לצורך ניסויים כלשהם, אני יכול להגיד בפה מלא (בקוטג' :shock: ) שמדובר בכלים הכיפיים ביותר בארץ.

 

יש הפרש משמעותי מהכלים שיש בהרצליה?

 

הכי טוב שתבוא ותראה.

 

המנועים בנתניה הם 6.5 כ"ס, בהרצליה 5.5 כ"ס (זה נשמע הבדל קטן, אבל זה משמעותי).

 

בנתניה השלדות מתוצרת RIMO הגרמנית, בדיוק אותן שלדות (EVO4) שמשמשות במסלול של משפחת שומאכר בגרמניה. בהרצליה השלדות של SWISS HUTLESS.

 

 

לכלים בנתניה קשת התהפכות וחגורות עם 4 נקודות עגינה, והם הבטוחים מסוגם. במסלול השני לא קיים דבר כזה.

 

ובקשר למשהו אחר: הקורס הקרוב יערך ב-6.2.04. אם מישהו מעוניין בפרטים נוספים אשמח לענות.

 

ירון.

 

קורס של מה?

אולי גם אני אתעניין?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
זהו נתניה רוצים כנראה להילחם עם שבעת הכוכבים :lol:

 

 

דווקא עושה רושם שהם הביאו קארט עצבני אבל בטח הם יגבילו אותו כרגיל :?

 

יאללה בוא!!!

 

מה אתה משווה בכלל בין נתניה להרצליה... נתניה לא רואים אותם ממטר.

אולי הכלים של נתניה יותר טובים אבל המסלול של הרצליה יותר גדול ופתוח של נתניה הוא קצר וצפוף

פורסם

יאשה בשעה טובה מזל"ט.

 

האם זה אומר שאתה כבר לא חלק מההשכלה הגבוהה? :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

פאאאאאאאאאאאאאאק זה נראה איכותי לאלה!!! :twisted::twisted:

 

לכמה זה מגיע :?:

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם

המסלול של נתניה יותר מקצועי כי הרי "להרביץ" זו לא התחרות אלא להראות את יכולת הפניות שלך! הרי כולם יאיצו אותו דבר כי פשוט לוחצים לקארט פול גז!

אמנם בהרצליה יותר גדול אבל נתניה יותר כיף!

הייתי בנתניה 4 פעמים וזה רחוק בשבילי מאז שנפתח בהרצליה אני ש כל מוצ"ש!

כבר איזה חודשיים רצוף!

התוצאה הכי טובה שהגעתי הייתה על קארט 8 29.27---ואני די כבד בואו נגיד(85 קילו)

בנתניה אם אני זוכר טוב עשיתי זמן של 26.9--אבל לא בטוח!!!!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
יאשה בשעה טובה מזל"ט.

 

האם זה אומר שאתה כבר לא חלק מההשכלה הגבוהה? :?

 

 

זה בהחלט לא בא על חשבון העבודה הרגילה

 

ככה שאני עדיין באוניברסיטה ובשאיפה להמשיך מהצהריים ו/או בימי שישי שבת בקארטינג

 

אני צריך השלמת הכנסה וזה גם השלמה וגם כייף

 

בכל מקרה יהיה נחמד להוציא אותכם מהמסלול עם איזה דגל שחור :twisted:

 

אבל האמת שחשבתי שיעניין אותכם לדעת שהקארטים חדשים ושווים , כי ככה לא יהיה לכם תירוצים....

 

 

 

יאשה , שמוסר תודה לכולם :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
גם בהרצליה הכלים הם 6.5 כ"ס

תבדוק לפני שתפרסם

 

מצטער על הטעות.

 

 

משום מה זכרתי שב"אלפא" הכלים הם 5.5 כ"ס.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...