Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר על דגם ספציפי או באופן כללי?

 

DLS היא חברה איכותית עם קו מוצרים רחב, ברמות שונות.

על איזה דגם אתה חושב? מה התקציב שלך?

 

אתה ודאי מבין שיש הבדלים משמעותיים בין המוצרים, חובה עליך לשמוע בעצמך ולהחליט אם זה לטעמך.

 

לקבלת מחירים, פנה למפיץ באיראן או בישראל:

 

IRAN REAL SOUND SYSTEM CO.

#1072, UNIT 205, 206 VALIE ASER ST.

AFTER SHAHID BEHESHTI AVE.

Telephone: 009821-887 22593

Homepage: www.rss.ir

Email: [email protected]

 

Israel Ahuvi Shai Ltd

41 Rival St.

67778 Tel AvivTelephone: +972 368 733 23

Email: [email protected]

פורסם

אירן? ואו ישראל אתה בהחלט הולך עד הסוף עם העזרה!:-)

 

בתור בעל הסט UP6I אני יכול להגיד לך שכמה שעכשיו הוופר יושב סתם בתוך דלת ענקית של פורד ללא איטום או זוית לכיוון האוזן,הסט הזה פשוט מצויין לכל הדיעות.

 

הטויטר שלו כל כך רך ומפורט שזה לא להאמין,בקרוב הוא ישב אצלי בתוך קיק של 8 ליטר ואז נראה מה יהיה!

 

אתה מוזמן לשמוע אצלי לפחות כדי לדעת את הטעם שלו

ג'ובני

פורסם

אני לא יודע את הדגם המפורט,

יצא לי לדבר עם חנות לסאונד ליד הבית.

הבחור אמר לי שהסט ששמעתי (שנשמעו נחמד מאוד), + בניה בדלת + ה5050 של פיוניר

יעלו לי בסביבות ה2200.

יש לכם רעיון באיזה דגם מדובר? בכל מקרה אני אקפוץ לשם ביום ראשון ואברר בדיוק

 

בתודה מראש,

דור.

×
×
  • תוכן חדש...