Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים

 

אתחיל ואומר שאני מאזור חולון

 

ראיתי את המוצר הבא :

http://www.automeital.co.il/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=69&option=com_virtuemart&Itemid=26

 

יש לי דיאטסו סיריון 99

 

רציתי לדעת, איפה וכמה צריך לעלות ההתקנה של זה ?

 

תודה רבה לכולם

פורסם

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 

 

 

4y2RwP8DcQ+d6rT9ATiAAAAAElFTkSuQmCC

 

 

בכל מוסך אלקטרוניקה שמרכיב מערכות סטאריו ומיגון לרכב...

 

יעלה כ 200 שקל

 

יש לך רכב משנת 99 בלי נעילה?

 

כן דיהטסו סריון 99 ללא נעילה מרכזית...

 

יש המלצה איפה להתקין ? כי כל מקום שביררתי זה עולה הרבה יותר מ 200 שקל ...

פורסם

במקומות רציניים שעושים הכל עם הלחמות והעברת חוטים בשרוולים המתאימים וחיבור נכון של הכל התקנה מקצועית יכולה לטפס לכיוון ה-600-800 כי מדובר בפירוק דיפונים של 4 דלתות (אולי אפילו 5) ועבודה רבה.

ההצעה של 200 פה היא במקום נורא בסיסי והתקנה לא מקצועית בהרבה מהמקרים.

אחכה לחברי פורום אחרים שימליצו לך על מקומות כי לי לא ידוע על חשמלאים באזורך.

פורסם

התקנה מקצועית כ- 500 ש''ח

אפשרות ל2 שלטים ופתיחה/סגירה כולל המוצר יעלה כ 700 ש'ח

אם אתה מאמין שאפשר לקלקל,תאמין שניתן לתקן.

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...