Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Hat-L4

scan speak 12M4531

alpine f1 status 210M

morel CDM-54

 

מה עכשיו? אני יכול לבחור איזה מהם אני מקבל כמתנה?

 

ואגב, פתחת תחביב חדש לאיסוף מידריינג'ים?

under construction..

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה תקבל תמונה ראשונה של פוד מוכן לאחד מן המידים שבתמונה (חוץ מCDM).

 

הגב מה נפח המומלץ לשני סקאנים?

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

תודה על העזרה הרבה (כמו תמיד).

מהו הL3 של HAT?.

ומה ההבדל בין הסטאטוס #1 לסקאן ספיק? (הבנתי ששניהם מיוצרים ע"י סקאן ספיק).

 

סטס.

פורסם
יותר זול לשמוע ואז לקנות.

 

תמיד יקר יותר לקנות,לשמוע ואז למכור:).

 

 

אז איזה מהם אני מקבל מתנה?

 

ועוד אומרים שלשמוע לא עולה כסף :-D

 

בני אדם אוהבים לסבך את הענינים כשה יש דברים פשוטים וחופשיים

פורסם
אתה תקבל תמונה ראשונה של פוד מוכן לאחד מן המידים שבתמונה (חוץ מCDM).

 

הגב מה נפח המומלץ לשני סקאנים?

 

בין 1.5-3 ליטר.

 

האידיאל לטעמי ומנסיוני הוא 3 ליטר.

under construction..

פורסם

הכי טוב זה לשמוע.

 

יש לך את צביקה עם ה L4 שצורף להייבריד.

יש את נאדר עם המיד של F1.

יש את רועי עם המיד של סקאן.

 

תודה על העזרה הרבה (כמו תמיד).

מהו הL3 של HAT?.

ומה ההבדל בין הסטאטוס #1 לסקאן ספיק? (הבנתי ששניהם מיוצרים ע"י סקאן ספיק).

 

סטס.

 

לגבי ה L3 זה הרכיב, היה לי אותו והוא מיד מעולה . ה L4 בקיק עשה רושם טוב יותר , אם כי L3 בקורות אמור להישמע מדהים , אבל את זה לא בדקתי עדיין (שיצא ה L3 פרו אני אבדוק :-P).

 

לגבי הסקאן ספיק - הוא לא יכנס בתקציב שציינת , כנ"ל גם הגרסה של ה F1. בכל זאת הייתי מציע לך לשמוע אותם אולי תתלהב ותחליט ששווה לך להשקיע יותר.

 

לטעמי ה L4 הוא המנצח . אבל זה משהו שצריך לשמוע. אתה מוזמן גם לשמוע אצלי אם תרצה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אצל צביקה התוצאה מעולה של הL4 בשילוב המורל, שמעתי המון אצלו, פשוט מצוין..:-D

 

ובכן, בהחלט אני יכול להמליץ על השילוב הנ"ל שאצלי. התוצאה מדברת בעד עצמה, אני מרוצה בהחלט.

 

אם כי, אם הינך מתכוון להתקנה בקורות - לך על הL3.

פורסם

מצטער שאני נדחף באמצע השיחה אבל רציתי לדעת מה הנפח הנידרש למידרינג' CDM88.. אם אני יכניס אותו ל7-10 ליטר הוא ינגן טוב או שצריך נפח יותר קטן?

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

אלמוג, הCDM לאומת אחרים הוא מידריינג' סופט דומ.

ולא צריך נפח בידיוק כמו טויטר.

כמו שאמרתי לך אל תשים אותו אצלך בדלת , חבל.

 

סטס

פורסם

סטס, המידים של סקאן ספיק והמיד של אלפיין F1 דומים מאוד.

אני אישית יכול לתת לך חוות דעת על הM12 שמוזר לי מאוד שעדיין לא יצא לך לשמוע אצלי. (אנחנו נפגשים כול כך הרבה)

קיצור בפגישה הבאה שלנו אני חייב להשמיע לך.:wink:

אני אישית חושב שעם הM12 נכנס לך בתקציב לך על זה, באמת אחד המידים הכי טובים ששמעתי עד היום.

 

 

אבל גם אצל נאדר שמעתי.ואני יכול להגיד בודאות, שהייה לו משהו מהמיד שהייה חסר אצלי.:-(

לא יודע מה זה, אבל הייה שם מאין תבלין שהייה חסר אצלי.

אני לא יכול להגיד שזה בגלל שאין לי כיונייים, כי גם אצל נאדר לא הייה.

יש מצב גדול שזה גם בגלל המגבר,HU,של נאדר(המקינטוש)

אבל באמת הייה שם משהו שאין אצלי.

אז אני אישית חושב שתה צריך לשמע לפני הקניה.

אני עשיתי קנייה על עיוור,כי לא הייה לי אצל מי לשמוע אבל לך יש. אז למה לא.

פורסם

נאדר, התחלת לפזר תבלינים על הרמקולים? אולי אבקה מיוחדת? מה המתכון??

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני משוחד. על אחת כמה וכמה, כשמדובר במידים במחיר סביר יחסית רק DYNAUDIO.

 

DYNAUDIO. כי שום דבר אחר לא נשמע ככה !!, זה הרבה מעבר ל FREQUENCY RESPONSE - זה פשוט נשמע טוב, עגול, נעים, LAID BACK. (כל זאת בהנחה והם ישולבו בסטאפ עם אופי מורלי..)

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...