Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר , גם המיד של הפוקל מהסידרה הגבוהה צריך לשמוע למרות שהוא יקר יותר מההאטים.

 

תבדוק אצל שרלוק , יש לו סט אפ כמו שלך קודם כל. זה אינדקציה מעולה..

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מן הסתם .

רק שיצא כבר .

 

ממה שיצא לי לדבר עם סקוט בעניין והנתונים שהוא בינתיים אמר לי לגבי הרכיב הזה אז אכן ה L3 צפוי להיות משהו יוצא דופן. בטוח גם לא זול , אבל הציפיות שלי מאוד גבוהות.

מסקרן

בכלל מסקרן לשמוע L3 בקורות :twisted:

הבנתי שיש המון ביקורות על L3 בקורות בפורומים בחו"ל.

פורסם

הביקורות על ה L3 בקורות הם מעולות , אם אני לא טועה אפילו לא מעט מהמתחרים שזכו עם הלגטיה עשו זאת עם L3 בקורות.

 

אני אישית עשיתי השוואה ראש בראש בין ה L3 לבין ה L4 ששניהם בקיקים והתוצאה הייתה לטובת ה L4. לגבי הקורות זה כמובן אופרה אחרת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לגבי הקורות זה כמובן אופרה אחרת

 

עופר, אתה יכול להסביר את עצמך בבקשה :).

אתה יודע לאן אני חותר (הויכוח הישן שלי עם כל אלה שמתקינים את המידריינג'ים שלהם בקיקים ולא למעלה, על הדש או בקורות).

פורסם

אני משער שהכוונה הייתה שלעומת ההעדפה של הL4 -בקיקים- על פני הL3, בקורות זה כבר אופרה אחרת, משום שלא פשוט להרכיב אלמנט של 4.65" בקורה.. לכן נעדיף שם את הL3.

 

וכן, בוריס אני זוכר את העמדה שלך בויכוח [בא נגדיר דיון..]. אתה יכול להיות רגוע בענין זה, הטיעונים שלך, שתיאורתיים חלקם נכונים, נשארו תיאורתיים ולא עמדו במבחן המציאות, עיין ערך כמה 'מבינים' [בלי מרכאות, לא בציניות] ישבו אצלי ברכב ופערו פה על גובה הבמה [יש לי L4 בקיקים].

 

ואם כבר.. יש אצלי כמה פריסטים של כוונים שאני משתמש לסירוגין, לעיתים ניתן כן לשמוע בתדרים מסויימים ובקטעים מסויימים משהו שמושך קצת מלמטה, אבל ראשית, היתרונות עולים על החסרונות באופן מוחלט וברור [ומע' ברכב גם ברמות גבוהות זה פשרה על פשרה על פשרה..]. ושנית, זה לא משהו שלא ניתן להתגבר עליו באמצעות חפיפת נק' חיתוך.

 

בכל מקרה, ברוב המוחלט של הזמן הבמה גבוהה, רחבה, רכה, חמה ומלטפת..

פורסם
עופר, אתה יכול להסביר את עצמך בבקשה :).

אתה יודע לאן אני חותר (הויכוח הישן שלי עם כל אלה שמתקינים את המידריינג'ים שלהם בקיקים ולא למעלה, על הדש או בקורות).

 

 

רשמתי הרי שה L4 נשמע לי יותר טוב מאשר את ה L3. ציינתי שאת ההשוואה עשיתי ככשניהם מותקנים בקיקפאנלים .

מה שאמרתי שהשוואה של L3 בקרות מול L4 בקיקים זה השוואה אחרת ואין להקיש מסקנות מבדיקה אחת לשניה .

 

לגבי הויכוח של מה עדיף קיק או קורות - אם כל מה שמעניין אותך זה גובה במה ברור שקורות זה עדיף.

אם מעניין אותך הסהכ הכל של יתרונות מול חסרונות אז לקיקים יש יותר יתרונות מחסרונות (ברמת התאוריה , בסופו של דבר כל רכב , התקנה , וסוג אלמנט על כיווניו יכול להגיב אחרת).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אכן כן, הם עדיין לא עמדו בעניין המציאות, ולמה? זה כי עדיין לא שמעת את הרכב שלי ואת הרכב של ROMA, ואז אולי תבינו שיש מצבים שאפשר גם בלי פשרות :-P.


×
×
  • תוכן חדש...