Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סטס, המידים של סקאן ספיק והמיד של אלפיין F1 דומים מאוד.

אני אישית יכול לתת לך חוות דעת על הM12 שמוזר לי מאוד שעדיין לא יצא לך לשמוע אצלי. (אנחנו נפגשים כול כך הרבה)

קיצור בפגישה הבאה שלנו אני חייב להשמיע לך.:wink:

אני אישית חושב שעם הM12 נכנס לך בתקציב לך על זה, באמת אחד המידים הכי טובים ששמעתי עד היום.

 

 

אבל גם אצל נאדר שמעתי.ואני יכול להגיד בודאות, שהייה לו משהו מהמיד שהייה חסר אצלי.:-(

לא יודע מה זה, אבל הייה שם מאין תבלין שהייה חסר אצלי.

אני לא יכול להגיד שזה בגלל שאין לי כיונייים, כי גם אצל נאדר לא הייה.

יש מצב גדול שזה גם בגלל המגבר,HU,של נאדר(המקינטוש)

אבל באמת הייה שם משהו שאין אצלי.

אז אני אישית חושב שתה צריך לשמע לפני הקניה.

אני עשיתי קנייה על עיוור,כי לא הייה לי אצל מי לשמוע אבל לך יש. אז למה לא.

 

רועי - תפתח את הגיין על המידים שלך והתבלינים יעופו לכוון הפרצוף שלך :-D

 

וסטאס - הCDM לא זקוקים לנפח בגלל פטנט של מוראל שנקרא C.A.R פילטר - תקרא על זה קצת באתר שלהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניר - אם כך מה שימוש של הCAR פילטר?

 

עריכה - אכן, התלבלבתי - הCAR פילטר קשור לתדר תהודה עצמי נמוך.

 

The CDM-54 is technically and sonically optimized for high-end audio systems. The CDM-54 midrange utilizes compact and powerful neodymium magnet with a large 54mm (2 1/8") diameter aluminum Hexatech voice coil and a soft dome membrane with a larger than standard sound radiating surface, providing the full mid-range frequency spectrum. The dome is coated with Morel's special Acuflex coating enabling the reduction of distortion and unwanted resonance. The unit is rear-vented and has a CAR (Controlled Acoustic Resistance) filter, providing a low resonance point of below 350Hz and excellent acoustic loading without the need for a rear chamber. The CDM-54 has shallow and compact dimensions, allowing various installation possibilities.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עם כבר העלתם מידים ברמה גבוהה אז פוקאל אוטופיה W3 הוא לא מילה גסה כאן היתרון שלו הוא צליל שם בגדול בעיניי מושלם אך יש חיסרון שזה מחיר ועם מתעקשים על עוד חיסרון אז זה שהוא צריך להיות על הקורות (אבל כך גם הCDMים)

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

בוריס אני שמעתי:lol: ובריליום זה רק הטוויטר הסדרה נקראת UTOPIA BE

אני חייב לציין שיש לך אוזן משובחת

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

גם הטויטר וגם המידריינג' של פוקל סדרת אוטופיה פשוט מדהימים! הרכות והחדות ביחד, והפירוט, אך.. תענוג לאוזניים.

ד"א שמעתי אותם על הדש בפודיומים קטנים, לא זוכר את הנפח.

פורסם

זה שמיד דום לא עובד ללא נפח אני יודע (דף 2).

מה מחירו של הפוקל +\-, והאם יש אפשרות להביא אותו מחו"ל בזול יותר?.

 

מה עם המיד של אילייט לימיטד?,הניתן להשיגו?.

 

סטס.

פורסם

להביא את הפוקאל מחול יעלה כמו פה ואפילו יותר מחיר המיד לבד הוא באזור ה3000

ההבדל בין הלימיטייד לרגיל הוא הגריל הזהב

ודעתי ה54 יותר טוב

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

סטס, קודם כל אתה צריך להחליט לעצמך - מה בדיוק אתה מחפש, הרי ההבדל בין דום ובין רגיל הוא לא רק בגמישות ההתקנה ושהדום לא מצריך נפח. אני אסביר:

 

אתה צריך להיתחשב בנ"ק החיתוך שהולכות להיות בסט אפ שלך,

מצב 1 - דומ מידריינג': מידבאס עם זויות נכונות כלפי אוזני הנהג(המאזין) ונ"ק חיתוך בין המידריינג' למידבאס היא מעל 700HZ (מה לעשות שהדום לא יכול לנגן מתחת :)) - אין צורך בנפח התקנה.

 

מצב 2 - מידריינג' רגיל - נ"ק חיתוך בין המיד למידבאס יכולה להיות גם 250HZ (אצלי ברכב), מידבאס לא חייב להיות בזוית כלפי אוזני המאזין. יש צורך בלפחות 0.5L (כל מיד עם ההמלצות שלו).

 

אני אישית לא אהבתי בכלל את המידריינג'ים SOFTDOME כי הם פשוט צעקנים מידי במיד היי, ולא יכולים לרדת נמוך, וזה מתבטא כאשר מאזינים לדיסקים איכותיים דווקא עם קול גברי, שיורד נמוך מאוד, ואז נוצר ממש בור במיד LOW, כאשר המידבאס אמור לפצות על זה, אבל בפועל בגלל המרחקים זה לא קורה.

פורסם

CDMים שלי מנגנים מ-300HZ בסלוף של 12DB, ועבדים כמו גדולים בלי שום בעיה.

 

 

 

לגבי ה L3 זה הרכיב, היה לי אותו והוא מיד מעולה . ה L4 בקיק עשה רושם טוב יותר , אם כי L3 בקורות אמור להישמע מדהים , אבל את זה לא בדקתי עדיין (שיצא ה L3 פרו אני אבדוק :-P).

 

תאתקן אותנו גם ב-L3 פרו :-D

פורסם

מן הסתם .

רק שיצא כבר .

 

ממה שיצא לי לדבר עם סקוט בעניין והנתונים שהוא בינתיים אמר לי לגבי הרכיב הזה אז אכן ה L3 צפוי להיות משהו יוצא דופן. בטוח גם לא זול , אבל הציפיות שלי מאוד גבוהות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...