Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני יודע שהנושא הזה כבר נטחן פה בעבר אבל לא מצאתי את השרשורים .

 

אני רוצה להחליף את הג'נטים שיש לי ברכב מ 13" ל 14" . הרכב הוא 106 XS .

אני רוצה לשים את הג'נטים של ה XSI .

 

מה התהליך בדיוק שאני צריך לעשות?

הבנתי שצריך להביא אישור כלשהו ואיתו ללכת למשרד הרישוי?

 

מה העלויות? עד כמה זה מסובך?

 

תודה,

טל

פורסם

החיפוש לא עזר, אבל "נושאים דומים" פה למטה ענה לי על השאלה.

 

עוד שאלה,

 

יש מה לעשות עם הגנטים שאני מפרק? האם יש אפשרות למכור אותם? הם שווים משהו?

 

4 גנטים ברזל עם טסות , 13" 165/65 , 2 צמיגים יבשים מעט, 2 תקינים.

 

אני יכול לקבל על זה כמה שקלים? אם כן, איפה?

פורסם

תגיע למכון טסטים ותבקש לראות בספר של המידות צמיגים(כן יש דבר כזה לכל רכב שיוצר בעולם)

ושם יהיה כתוב מה המידה המותרת

פורסם

אהלן,

אני יכול להביא את הגנטים של ה XSI עם צמיגים 185/65R14 ,

המידה הזו מתאימה לXS (מכזה רכב אני מביא).

השאלה היא,

הצמיג לא יהיה גדול מידיי? לא ייגע בקשתות?

 

בכמה אחוז הבדל בין הצמיד הנוכחי שלי (מקורי - 165/65R13) לבין זה שאני רוצה להחליף?

 

מה הייתרונות? חסרונות? האם בצמיגים כאלו קטנים יהיה בכלל הבדל השפעה על ביצועים / צריכת דלק?

×
×
  • תוכן חדש...