Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בנדיט 400


marlboro
שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברצוני לקנות בנדיט 400 אבל משום מה כל מי שאני מדבר איתו על האופנוע הנ"ל רק מזהיר אותי לא להיתקרב ?מבחינת מנוע אני יודע שהוא בין הטובים !בקיצור אשמח לדעות על האופנוע ,כמה סוסים רצים לו במנוע ? איזה מחיר בדרך כלל משלמים עליו ,מתחת למחירון ,מחירון +?אם יש מבינכם מישהו שרוצה לימכור אחד כזה אשמח למספר טלפון ...תודה מראש! :wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופנוע טוב לא מתאפיין רק במנוע טוב.

מנוע טוב לא מתאפיין רק בכוח (או לצורך העניין, כוח ומומנט).

 

מנוע הבנדיט מספק הרבה כוח, אבל גם לא ממש אמין ודורש אחזקה שוטפת יקרה ובתדירות גבוהה.

אופנועי בנדיט יהיו לרוב "שחוטים", כלומר במצב מכלולים ואחזקה גרועים.

 

וזה לפני שדיברנו על ההתנהגות העצבנית של הבנדיט ושלדת הזנב הבעייתית (תשאל את הנשיא).

כוח חזק ומתפרץ כמו בבנדיט, עם מכלולים שלא אמורים בדיוק לתמוך בכוח כזה, בשילוב עם ידיים צעירות ולא מיומנות הם מתכון לצרות.

 

קנה לעצמך איזה GS או ER משומשים במצב טוב. חסוך לעצמך את הכסף והבריאות - ועוד כמה שנים - רכוש איזה 600 איכותי עם אגזוז "לחץ" איתו תוכל להשוויץ בפני החברים.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוד כל תודה על התגובה המהירה ,ניסיון על הכביש יש לי עקב היותי שליח ב 3 שנים האחרונות ,וגם זה שעברתי כבר 11 כלים שזה התחיל מדיטי עבר ל X 250 והאחרון שהיה לי הוא לאונרדו 150 ,נכון רכבתי בעיקר על קטנועים אבל זה לא אומר שאני לא יודע לרכב ,הגי אס הוא אופנוע עגלה שאין שום סיכוי שאני יקנה אותו ,לאחרונה אחי שיחרר לי סיבוב על הZX-6 שלו שהשאיר בי טעם של עוד ואחרי פחות משבוע כבר החזקתי ב רישיון עד 500 ,בקיצור אם היה לי כסף הייתי קונה בטוח את הגי פי זד אבל מחוסר תקציב כנראה אני יסתפק בבנדיט .והיתכוונת לדוד פתוח !לחץ זה ב2 פעימות :mm_wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממך, אני בד"כ תומך בנטיית הלב אך במקרה הזה בעיקר אם אתה בעל תקציב מוגבל

אל תכנס להרפתקה הזו. כמו שנכתב כבר כמעט ואין בנדיט שלא חווה התרסקות ויש מעט מאוד בנדיטים 400 במצב טוב/סביר. לכן קנה עכשיו משהו לתקופת ביניים ושמור על הכסף עד שיהיה לך רישיון מעל 500.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אם היה לי כסף הייתי קונה בטוח את הגי פי זד אבל מחוסר תקציב כנראה אני יסתפק בבנדיט . :mm_wink:

 

פה הטעות שלך...

 

אולי יעלה לך לקנות GPZ יותר יקר מבנדיט, אבל התחזוקה שלו תיהיה יקרה

פי כמה וכמה (ברוב המקרים לפחות).

 

עדיף כבר GS

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בנדיט 400 שמור, אני מכיר אותו, ולבעלים עלה הרבה מאוד כסף להביא אותו למצב נורמלי, הרבה מעבר למחיר של 600 חדש.

 

אם אתה מתעקש על בנדיט לך על זה, אבל לפני שאתה מחליט תבדוק האם אתה בוחר בו מהסיבות הנכונות. לדעתי תתקשה מאוד למצוא בנדיט שייתן לך יותר ביצועים מאשר GS באותו מחיר, ולא לשכוח שהאחזקה של בנדיט יותר יקרה. אם עדין אתה חושב שהבנדיט יותר מתאיםלך לך עליו.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של בנדיט 400 גאה, צריך לכבד את האופנוע..... ואם אתה חושב שיש לך ניסיון- אתה טועה, בהילוכים הראשנים יש לו התנהגות מאוד עצבנית, שורה תחתונה אופנוע חזק- לא למתחילים, למרות שגם אני מתחיל, אבל אני מכבד אתץ האופנוע ויודע מה הגבולות שלי ושל האופנוע, לפני שקניתי את האופנוע הספציפי הזה בדקתי 10 בנדיטים, ואף אופנוע לא עמד בסטנדרט שלי. אם אתה קונה... תבדוק טוב את השלדה וכמובן מנוע- ותשקיע את הכסף של הבדיקה שלא תגלה אחרי הקנייה ליקויים.

בהצלחה...

אם אתה רוצה קצת פרטים יותר ממשיים את יכול לפנות אליי ב ICQ 199291192

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בנדיט 400 שמור, אני מכיר אותו, ולבעלים עלה הרבה מאוד כסף להביא אותו למצב נורמלי, הרבה מעבר למחיר של 600 חדש.

 

אם אתה מתעקש על בנדיט לך על זה, אבל לפני שאתה מחליט תבדוק האם אתה בוחר בו מהסיבות הנכונות. לדעתי תתקשה מאוד למצוא בנדיט שייתן לך יותר ביצועים מאשר GS באותו מחיר, ולא לשכוח שהאחזקה של בנדיט יותר יקרה. אם עדין אתה חושב שהבנדיט יותר מתאיםלך לך עליו.

 

איש צבא קבע היום/בדימוס במקרה?

"!Take him away, and c-ucify him well"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון, התפשרות על אופנוע עם עבר מפוקפק לא שווה את ההבדל בין GS לבנדיט.

קנה GS תלמד תחסוך ותקנה אופנוע.

 

קוד כל תודה על התגובה המהירה ,ניסיון על הכביש יש לי עקב היותי שליח ב 3 שנים האחרונות ,וגם זה שעברתי כבר 11 כלים שזה התחיל מדיטי עבר ל X 250 והאחרון שהיה לי הוא לאונרדו 150 ,נכון רכבתי בעיקר על קטנועים אבל זה לא אומר שאני לא יודע לרכב ,הגי אס הוא אופנוע עגלה שאין שום סיכוי שאני יקנה אותו ,לאחרונה אחי שיחרר לי סיבוב על הZX-6 שלו שהשאיר בי טעם של עוד ואחרי פחות משבוע כבר החזקתי ב רישיון עד 500 ,בקיצור אם היה לי כסף הייתי קונה בטוח את הגי פי זד אבל מחוסר תקציב כנראה אני יסתפק בבנדיט .והיתכוונת לדוד פתוח !לחץ זה ב2 פעימות :mm_wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בנדיט 400 שמור, אני מכיר אותו, ולבעלים עלה הרבה מאוד כסף להביא אותו למצב נורמלי, הרבה מעבר למחיר של 600 חדש.

 

אם אתה מתעקש על בנדיט לך על זה, אבל לפני שאתה מחליט תבדוק האם אתה בוחר בו מהסיבות הנכונות. לדעתי תתקשה מאוד למצוא בנדיט שייתן לך יותר ביצועים מאשר GS באותו מחיר, ולא לשכוח שהאחזקה של בנדיט יותר יקרה. אם עדין אתה חושב שהבנדיט יותר מתאיםלך לך עליו.

 

איש צבא קבע היום/בדימוס במקרה?

 

לא יודע, בכל מקרה מודבר בבעלים שיכול לעלות גם מעל ה500 ובחר להשאר עם הבנדיט.

 

ואגב היה גם את הבנדיט הצבוע בסכימה של קפטן אמריקה שהיה מאוד שמור, לפחות עד לפני שנתיים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

the bike cost him approx. 50% of the retail price (do the math)

the condition of the bike: engine is good condition ,very thin brake discs ,frame been through several accidents - you can see it visually ,plastics in bad shape

 

the good:

great engine ,fast steering ,sound

it feels very light compared to an er ,hard to operate the gear compared to a gpx ,likes high rpm

 

the bad:

poor brakes ,frame and suspension ,no wind protection ,likes high rpm

 

the ugly:

the cops just "love" the bike - the friend meets them on a daily basis

 

the buttom line:

not-so-scary bike ,but it tempts you to do nasty things

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קיי תודה לכל העונים ,כנראה שאני יתאפק עוד חודשיים ויחסוך לGPZ כי ממש לא מתאים לבקר ת'מוסך כל שני וחמישי,למרות הקריז העצבני לאופנוע ,אני ינצל"ש וישאל כמה עולה ביטוח חובה GPZ?ומה הבעיות הנפוצות בGPZ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד מצטער לשוע שעוד רוכב שהיה אמור להיות מיודע לבנדיט נרתע.

שמע אף אחד לא אמר שתבקר כל יום שני וחמישי במוסך, פשוט אתה צריך למצוא אחד שמור.... למרות שכמעט ואין. אני לא רציתי להתפשר על שום כלי, למרות ש GPZ עולה על הבנדיט במהירות שיא, אבל התאוצה היא שעושה לי את זה.

חבל.....

תהייה בריא :roll:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7412 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...