Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[BX] בלם יד בעייתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שלהסתכל על BX כדוגמא לצרפתיות או אפילו לסיטרואן זה לא כ"כ טוב.. זה דגם לא מיצג.

הוא הרבה יותר מוצלח.

BX (בגרסתה בישראל) היא דגם יותר מוצלח ?

בוא נמנה את כמות הבעיות שהתגלו בארץ הקודש:

1. נזילות הידראוליקה כמעט מכל כיוון אפשרי - נכון שזה נבע בעיקר מהתייבשות כל האטמים ואי החלפה לפי המלצות היצרן - אבל בשורה התחתונה : נזילות ותקלות.

2. כל הפלסטיקה הפנימית מתפרקת (וזה נכתב ע"י בעלים של אחת ה-BX שנשמרו הכי בקנאות בארץ) - תולדה של פלסטיק שמתפורר בשמש הישראלית ותכנון מתוחכם/מתחכם של אוכלי הצפרדעים.

3. גיר אוטומטי מעפן - גם מסרס את האוטו וגם נוטה להחזיר את נשמתו לבורא חדשות לבקרים. אמנם זה גיר גרמני , אבל כנראה שהוא נדבק משאר רכיבי האוטו.

4. בלוק מנוע שנוטה לייצר סדקים - אמנם אם מקפידים אך וק על מים ירוקים זה לא קורה , אבל כמה מכוניות כאלה אתה מכיר? שילוב מי הברז הישראליים ובלוק אלומיניום צרפתי הוא קטלני לכיס.

5. צריכת שמן עקב גומיות שסתומים שמתייבשות - נכון , שוב השמש אשמה , וזה קורה גם בכל רכב אחר , אבל למה כ"כ מהר ?

6. מערכת חשמל מתכלה - המחברים והמתגים באיכות מפוקפקת , תקלות לא חסרות.

7. צריכת דלק גבוהה למדי -במיוחד באוטומט , אבל פגשתי מעטים שמסוגלים לכוון את הקרב' כך שייתן צריכה סבירה , במיוחד ב-BX , כאשר משאבת ההידראוליקה מעיקה (כאן נוטים פשוט להעלות את סל"ד הסרק , מה שמגביר את השתיינות).

 

יש עוד , אבל התמונה הכללית ברורה.

למרות כל זה אני עדיין חושב שאין תמורה יותר טובה לאלפי השקלים הבודדים שהיא עולה - אבל צריך המון סבלנות וידע טכני.

פורסם

בתור בעלים של BX אני חייב לציין שאכן באירופה - הרכב הזה סובל הרבה פחות.

 

אני חבר בפורום BXבהולנד עם עוד כמה ישראלים ואני אומר לכם שאנחנו הישראלים מספקים שם את רוב התקלות.ממש כך

תמיד יש איזה משה או יוני ששואלים שאלות שגורמות להולנדים לגרד את הראש ולשאול ביאוש - "למה? איך הגעתם למצב הזה?" וכו..

לטענתם - אין לרכבים האלה בעיות מיוחדות.

 

ול RADARJEDI - מספר דברים

בגדול אתה צודק אבל אם למזלך נפלת על מוסכניק אוהב BX כמו שקרה אצלי (הבנאדם עם 4 BX GTI...)אז אין לך מה לדאוג.

 

אני לא צוחק או מדמיין אבל משום מה הפלסטיקה שלי כמו חדשה.בכל הרצינות.

פשוט ה BX שלי חיה בחניון מקורה כל חייה ולכן הצבע והפלסטיקה לא נפגעה מהשמש הבריאה שלנו.

אני ספציפית לא סובל מבעיות חשמל כלשהן אלא יותר מבעיות מכניות קטנות אך מרגיזות(ע"ע ציריות..)שלדעתי הם בגלל הגיל יותר מחוסר אמינות

 

בגדול - תטפל לפי הספר - לא תסבול.

ובכלל - מיום ליום אני חושב שהרכב שלי לא ימכר - אני לא חושב שאני אמצא לו תחליף במחיר הגיוני (אולי XM..)

 

 

ודבר אחרון בהחלט - ג'רמי צודק בעניין בלם היד.

מרימים את הרכב לשיא הגובה - מפמפמים בבלמים 3 או 4 פעמים ח ז ק!!

זהו.

פורסם

ובכלל - מיום ליום אני חושב שהרכב שלי לא ימכר - אני לא חושב שאני אמצא לו תחליף במחיר הגיוני (אולי XM..)

 

 

 

כנ"ל - אני לא רואה מה אפשר לקנות ב-10K שייתן את כל היתרונות , הפינוק , הנוחות והוורסטיליות של הרכב הזה (לא תאמינו , אבל אצלי הוא הוביל אפילו שני ארונות קיר ומיטה - לא ביחד כמובן). בעצם גם לא ב-40K.

 

אז נכון - הקפריזות שלו עולות עוד כ-2K בשנה בממוצע - אבל להשכיב סכומים אסטרונומיים על רכישת רכב שייתן את אותו מענה זה לא יותר טוב.

×
×
  • תוכן חדש...