Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

כפי שחלקכם יודע זה זמן מה אני מחפש xs או איביזה "ספורט" או 147. מחר אני הולך לראות xs (סאן רוף בלי מגנזיום שגם על זה יש כרגע מיקוח על המחיר), שהיד הראשונה שלה (היא כרגע יד2), הוא ליסינג מימוני כאשר ברשיון מופיע -פרטי. מברור שערכתי במוסך המרכזי (שם טופלה) התברר שהבעלות הייתה חברת בלו ליס. העניין הוא שאם זה ליסינג מימוני (כפי שמאוחר יותר אמרו לי לאחר הרבה תחינות ובקשות, בבלו ליס), איך זה שבמוסך המרכזי מופיע הבעלות של בלו ליס ולא של הקונה. הרי בליסינג מימוני הקונה עושה את הטיפולים, או שמה זה עניין של רישום בלבד?

כמו כן הרכב טופל רק במוסך מורשה (יד2 לא טיפל במרכזי), והוא עבר רק 30000 ק"מ שזה נדיר ביותר. אפילו בעיניי, כמי שנוהג בפולו 03 עם 56000 ק"מ.

כמו כן ביד הראשונה האוטו עבר תאונה בחזית והוחלף לו טמבון ורדיאטור (ניראה לי אני פשוט לא זוכר, שגם מכסה מנוע). בטופס הקנייה של היד ה2 מצויין שאין פגיעת שאסי.

לסיכום:

ליסינג מימוני, כן או לא, ירתיע ומרתיע אנשים מלקנות את הרכב? האם אני צריך להתיחס לכך? בגלל מיעוט הק"מ הרכב עבר רק שני טיפולים (כל שנתיים) מה שאומר שבקרוב (מברור) הרכב צריך לעבור טיימינג. האם יש בלאי אחר שאני צריך להיות ער אליו לאור מיעוט הק"מ? קלאץ, למשל. כמ כן האם התאונה הזו מורידה מערך הרכב משמעותית? מורידה בכלל? או רק פגיעות שאסי "נספרות" כיום?

אם היתם בדילמה שלי הייתם קונים את האוטו?

יש לציין שהשוק ממש "יבש" כשמדובר בxs בשנים 04-05.

ואני מחפש כבר חודשיים+. להמשיך לחפש?

וד"א למה המחיר המנופח של הטיוטה ts? (אך שזה לא יסיט אתכם מהנושא העיקרי של השירשור)

תודה מראש לכל המשיבים, המגיבים והמייעצים המנוסים, ספ"ש נעים ושקט,

לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

כמו כן ביד הראשוננה האוטו עבר תאונה בחזית והוחלף לו טמבון ורדיאטור (ניראה לי אני פשוט לא זוכר, שגם מכסה מנוע). בטופס הקנייה של היד ה2 מצויין שאין פגיעת שאסי.

 

תתחיל מלקחת את הרכב לבדיקה מטעמך במכון לפי בחירתך.

פורסם

בנוגע לבדיקה, זה יהייה בסוף, לאחר שאברר את כל העניין המקדים לזה. ד"א מנהל העבודה במוסך מבני ברק אמר לי המילים האלה: "עזוב אותך מימוני שמימוני הרכב מטופל ומתוחזק רק במוסכי פז'ו ועם ק"מ של רכב 07, לך על זה"

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

בתור אחד שהיה לו את הרכב הזה,

פיג'ו 206 שעוברת תאונת חזית מקדימה וזה מגיע למכסה מנוע ולרדיאטור, זה קצה שילדה .

השילדה של המכוניות האלו יושבת ממש בתחילת הרכב, אני הייתי ממליץ לך ליבדוק את הרכב ב4 עיניים

פורסם

ליסינג מימוני פירושו שחברת ליסינג קנתה את האוטו עבור נהג מסויים, וכבטוחה להלוואה שניתנה עבור קניית הרכב, הוא נרשם על שם החברה. אם הרכב תקין - אין לך ממה לחשוש לדעתי.

פורסם

יכול להיות שמד הקילומטרים תקול?

 

או יכול להיות שיש זיוף??

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

בנוגע למה זה ליסינג מימוני אני יודע.

השאלה איך להתייחס לזה בעת הקנייה(מחיר) ואיך יתייחסו לזה בעת קנייה ממני,(אני יודע שאף אחד לא נביא אז איך היחס לזה כיום)?

בנוגע למד ק"מ אסע ק"מ 1 ואראה אם הוא תקול אך לא נאמר שום דבר בקשר לזה ויש לומר שזה אדם מבוגר ונשמע אמין ושקוף.

אני מכיר את הטריקים וכל היוצא בזה - הוא לא סוחר.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
בנוגע למה זה ליסינג מימוני אני יודע.

השאלה איך להתייחס לזה בעת הקנייה(מחיר) ואיך יתייחסו לזה בעת קנייה ממני,(אני יודע שאף אחד לא נביא אז איך היחס לזה כיום)?

בנוגע למד ק"מ אסע ק"מ 1 ואראה אם הוא תקול אך לא נאמר שום דבר בקשר לזה ויש לומר שזה אדם מבוגר ונשמע אמין ושקוף.

אני מכיר את הטריקים וכל היוצא בזה - הוא לא סוחר.

 

תלוי, מה המחיר שהוא דורש , ומה מחיר המחירון?

פורסם

שבוע טוב.

הריני מעדכן את המצב לאחר שראיתי את האוטו, לעיונכם ולהצעותכם.

הרכב אכן 39000 ק"מ טופל במוסך מורשה ויש תיעוד לק"מ. סאן רוף, ספויילר, לא חישוקיי מגנזיום וללא תוספות אחרות.

לרכב טסט עד אוקטובר, מצבר חדש בן חודשיים, צמיגי בריג'סטון בני שנה כמעט ללא ק"מ, אגזוז חדש. כל הטיפולים ביד השנייה נעשו במוסך "גבע" של פז'ו סיטרואן בת"א. (מישהו מכיר, שמע?). ביד הראשונה הרכב טופל במרכזי בבני ברק- יש לי את התיעוד גם של זה.

הרכב נראה טוב, נשמע טוב, ללא נזילות נראות לעין, שמן נקי ומלא, מים שמנוניים ומקוריים, מזגן תקין, וסאן רוף תקין. כפי שציינתי הרכב עבר תאונה מקדימה ביד 1 הוחלף לייתר דיוק כנף ומכסה מנוע- כאשר הבחור הנוכחי בדק את הרכב עומד על כך שאין פגיעת שאסי בהתחייבות.

לענייני מחיר: המחירון (לוי יצחק) עומד על 57000 אלף שזה שנתון +סאן רוף. אם מכניסים את הק"מ והיד יוצא 61000 כאשר אני מבין שדי נוטים לא להתחשב בכך. לפי מחירון זה ליסינג מימוני לא מוריד כלום. ובדקתי ואכן זה ליסינג מימוני שנרשם על שם חברת הליסינג- בלו ליס ובדקתי זאת גם איתם.

לאחר שיחה ישירה עם בעל הרכב שבארה"ב שנעשתה עם גיסו המוכר (כך שמבחינה זו העניין אמין ובדוק) נסגר המחיר על 53600, כאשר הפרמטרים שהורידו הם בעיקר התאונה וקצת מכך שהרכב צריך לעבור טיפול טיימינג לקראת סוף יולי, (עברו שלוש שנים וממש מעט ק"מ בדקתי) וכאשר אין מצב שהוא יורד מעבר יהיו נתוני הבדיקה אשר יהיו (להוציא :מנוע עומד למות, כך גם הגיר או פגיעת שילדה).

לדעתכם:

א. אם הוא מתחייב לי בכתב שאין פגיעת שאסי, ואם הרכב מטופל במוסך מורשה ובזמן וברור לי שהוא לא יוריד במחיר לאחר הבדיקה- האם יש טעם לבדיקה? או האם אפשר ללכת למוסך ולאשר את הכל וזהו?

אם אני מביא את הרכב שאני מוכר לאותו מכון בדיקה עם הרכב שאני קונה, יש לי הנחה מסויימת? נהוג לדרוש כזו?

מישהו ממליץ על מכון מסויים בת"א? יש שוני של מחיר בין המכונים?

ב.מה סדר הגדול של טיפול טיימינג לרכב זה?

ג.מחירן של ג'נטים ממגנזיום?

עכשיו שאני חושב על זה , האם התחייבות לשילדה כוללת "קצה שילדה" כי לי זה ניראה ברור, אבל אולי זה לא כך?

 

ולאחר שיקלול הנתונים האם זו קנייה טובה? כדאית? נכונה? או שעליי להמתין עוד? יש לציין שהרכב נראה מצויין אך בעיקר עניין הק"מ קורץ ביותר

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

א. כשאתה כותב "ללכת למוסך ולאשר את הכל" - למה בדיוק אתה מתכוון?

חשוב שתדע שני דברים.

הראשון הוא שמכונאי, מומחה עד כמה שיהיה, הוא לא בוחן רכב ולא פחח ואין לו הכשרה מקצועית לקבוע שלמות של שלדת רכב. השני הוא שאף מכונאי (לפחות לא כזה שאני מכיר) לא יתחייב לך על שלמות השלדה. ממוסך לא תקבל מסמך "חתום" שמאשר שהרכב לא קיבל מכה בשלדה.

 

ב. לפי הקבלה הישנה (אפריל 07) שקיבלתי עם הרכב שלי, העבודה עולה בסביבות ה855 ש"ח, חלקים עוד 620 ש"ח ועל הכל כמובן להוסיף מע"מ. המחיר כולל גם טיפול שנתי שנעשה באותה ההזדמנות.

 

ג. אין לי מושג.

 

לדעתי מדובר בעסקה לא רעה בכלל, אם אכן הבלאי סביר (ובקילומטראז' כזה הוא צריך להיות נמוך מאוד), אין פגיעה בשלדה והתאונה תוקנה בצורה סבירה.

לדעתי - לך לבדיקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה צביקה.

שאמרתי אלך למוסך זה לאשר את כל שאר הדברים שאינם השילדה, להתחבר ךמחשב ובדוק שאר הדברים במידה והוא נותן לי בכתב שאין שילדה.

אך נראה לי באמת, שאדבר איתו היום וכנראה שאקח בכל זאת לבדיקה.

אני יודע שלך אין מכון מומלץ, אך למישהו אחר יש?

ומישהו ניתקל כבר בסיטואציה של בדיקת שני רכבים, מכירה וקנייה באותו הזמן? האם קיבל הנחה מהמכון?

תודה ויום שקט,

לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

לדעתי, במחיר שסגרת, לרוץ ולקנות. למען השקט הנפשי, הייתי עובר אצל פחח כלשהו ובודק את מצב הפגיעה, או, אם אתה באיזור ת"א, לגשת למוסך "שאפט" שיביעו את דעתם על הרכב (חפש את פרטיהם בפורום).

 

לפחות על פי הנתונים שמסרת, מדובר במציאה אמיתית.

 

לגבי בדיקת שני רכבים - לא נראה לי שתקבל הנחה, 2 זו לא כמות שמדגדגת למכון בדיקה כלשהו, אבל שווה לנסות.

פורסם
א. כשאתה כותב "ללכת למוסך ולאשר את הכל" - למה בדיוק אתה מתכוון?

חשוב שתדע שני דברים.

הראשון הוא שמכונאי, מומחה עד כמה שיהיה, הוא לא בוחן רכב ולא פחח ואין לו הכשרה מקצועית לקבוע שלמות של שלדת רכב. השני הוא שאף מכונאי (לפחות לא כזה שאני מכיר) לא יתחייב לך על שלמות השלדה. ממוסך לא תקבל מסמך "חתום" שמאשר שהרכב לא קיבל מכה בשלדה.

 

ב. לפי הקבלה הישנה (אפריל 07) שקיבלתי עם הרכב שלי, העבודה עולה בסביבות ה855 ש"ח, חלקים עוד 620 ש"ח ועל הכל כמובן להוסיף מע"מ. המחיר כולל גם טיפול שנתי שנעשה באותה ההזדמנות.

 

ג. אין לי מושג.

 

לדעתי מדובר בעסקה לא רעה בכלל, אם אכן הבלאי סביר (ובקילומטראז' כזה הוא צריך להיות נמוך מאוד), אין פגיעה בשלדה והתאונה תוקנה בצורה סבירה.

לדעתי - לך לבדיקה.

 

אם אני לא טועה הוא בר לא על מוסך אלה מכון בדיקת רכב.

שם כן יכולים להגיד ומתחייבים אם שילדה נקיה ועם אוטו עבר או לא עבר צביע.

פורסם

ערב טוב.

בנוגע למוסך "שאפט" (בהתייחסות לתגובה של שמר) יש נוהל בדיקה אצלו, או שאני מבקש ממנו חוות דעת, או משלם ומבקש בדיקה מקיפה? איך זה הולך . הוא מידיד הפורום? הבדיקה אצלו תיסגור לי פינה בכל הנוגע לבדיקת הרכב? קראתי מהמלצותיך (שמר) גם על מוסך ליטל. האם רלוונטי גם?

יש אדם מסויים לגשת אליו במוסכים אלו?

תודה וערב טוב,

לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

ערב טוב חברים.

אז לאחר חיפושים ולבטים רבים, זה הרכב שיחליף את הפולו שלי.

תוצאות הבדיקה הן כדלהלן:

בולמי זעזועים: רעש יתר

מיתלה קידמי: לתקן\לכוון נקישות יתר

מערכת היגוי: לתקן\לכוון

בלם חניה: בלימה לקויה

הספק מנוע: 85 במקום 110

מומנט: 11.5 במקום 15.3

בלוק מנוע: נזילת שמן (אילן ממוסך ליטל ראה את זה לפני הבדיקה ואמר שזה לא רציני), רעש אביזרי מנוע, רצועה, מותחנים, נזילת מים, החלף תומכים.

מערכת קרור מנוע: צינורות יבשים נזילות מי קירור במערכת קורוזיה (זה אני יודע שזה די "סטנדרטי" לכל בדיקה בכל רכב)

מערכת דלק והצטה: לתאום

תיבת הילוכים: חריקת הילוכים, רטיבות.

מצמד: רעידות יתר.

שלת מרכב משמעות שולית: סימני פגיעה קורת רוחב קדמית (שני מוסכים והבודק אמרו שזה לא שאסי) קשור לכל מה שתוארתי לפני כן על הפגיעה שהרכב עבר: הוחלפו כנפיים קדמיות, תיקוני מרכב וצבע, סימני מילוי חומר, נזק לפגושים.

ולסיכום:

המחיר נסגר על 50800 לאחר שהורדו כל העניינים האלו כול טיימינג שהרכב צריך לעבור עוד כמה חודשים.

טסט עד סוף אוקטובר. הרכב נילקח לבדיקה לאחר שעבר בדיקה שיטחית של אילן ממוסך ליטל. בנוגע למנוע כנראה שזה רק כיוון (ע"פ הבודק).

וכאמור 40000 ק"מ יד שניה לאחר, ראשונה ליסינג מימוני של רופא יחיד.

סאן רוף ללא מגנזיום (זה הזמן לייעץ לי על מקומות טובים לקנות ג'נטים כאלו)

זהו.

דעתכם (צביקה, שמר והחבורה זה הזמן)

לילה טוב, לוטן

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

×
×
  • תוכן חדש...