Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי הרכיבים יותר טובים, אבל לא נשאר כסף לHU.

ואם המתקין שממנו קיבל את ההצעה לא מחזיק את הציוד הנ"ל?

מתחדשת*

פורסם

האמת שלא ראיתי את הHU.

 

אבל אני העלתי הצעות לרכיבים בעלות של כ4400-5500 ש"ח.

אני לא רואה איפה הבעיה בלהוסיף עוד 200 ש"ח על הHU

 

או שאם באמת התקציב הוא לא יכול לזוז מילימטר (חלילה,לא נכנס לאף אחד לכיס).

אז אפשר לקחת קומפוננט אחר כדוגמאת הדוטק אוביישן/פוקאל V2 או היי-אנרג'י וישאר לו תקציב לHU.

בנוסף הוא יכול לקחת את הסאב של הרץ' אנרג'י או ASSASSIN של AA ויהיה לו גם עודף.

 

אם למתקין שלו אין את הציוד הנ"ל הוא יכול לפנות למקומות אחרים ולרכוש את הציוד הזה.

לא רואה איפה הבעיה פה:?:.

 

מדובר על מערכת בכמה רמות מעל מה שהוצע לו- ובאותו המחיר.

 

בעיה? אני לא רואה כאן שום בעיה.

גם אם המתקין שלו לא יהיה מוכן להתקין רכיבים שלא נקנו אצלו(ויש כאלו) מי ישמע כמה זה נדיר למצוא מישהו שיקח על התקנת מגבר+HU+קומפוננט איזה 600-700 ש"ח:roll:.

תאמין לי שאני בשניה יכול לדאוג לו לפחות ל20 מקומות להתקין בהם.

יש מספיק מתקינים שישמחו לקחת כל עבודה שתתן להם..

under construction..

פורסם

אוקיי ככה.

 

בנוגע לתקציב. אפשר לחרוג בכמה מאות שקלים אבל שזה יהיה אפקטיבי.

בנוגע לרמקולים האחוריים, אני מקבל אותם כלול במחיר שהם עולים בשוק 900 ש"ח

 

ובנוגע לקומפוננט של הבוסטון DLS , בהתחלה שבאתי לבן אדם וביקשתי ממנו הצעת מחיר על רכיבים , ובתוך הרכיבים העלתי את הקומפוננט של הדוטק אוביישן 6. הוא אמר לי שהDLS יותר טוב ממנו בכמה רמות.

 

וכל המחיר הזה כולל התקנה עם הכול... ריפוד,נגרות,איטום, חיבורים, בנייה מבחינת ויזואלית ואקוסטית וכו'...

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם
ובנוגע לקומפוננט של הבוסטון DLS
לידע כללי, בוסטון אקוסטיקס זו חברה אחת ו-DLS זו חברה אחרת לגמרי, אין דבר כזה בוסטון DLS.

לגבי כל השאר, אל תאמין לכל מה שאומרים לך מתקינים, רובם אנשי מכירות ממולחים שיגידו ויעשו הכל כדי למכור.

פורסם

נכון אצה צודק... בקשר לדגם מצטער נפלה טעות.

 

בכל מקרה העלתי את הסוגייה בפורום על מנת לראות ולבדוק האם המפרט שהביאו לי הוא טוב ונכון למחיר עצמו.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם
נכון אצה צודק... בקשר לדגם מצטער נפלה טעות.

 

בכל מקרה העלתי את הסוגייה בפורום על מנת לראות ולבדוק האם המפרט שהביאו לי הוא טוב ונכון למחיר עצמו.

 

וקיבלת תשובה, עיין ערך התגובה של green monster.

פורסם

מה זה הכניס לי אותם לחבילה? אתם משלם עליהם.

אפילו אם הוא לא תמחר כל דבר בנפרד.

 

המערכת שהציעו לך סה"כ היא בסדר גמור.

GREEN MASTER הציע לך ציוד שממליצים עליו דרך קבע בפורום.

וגם אז יתחילו ויכוחים איזה רמקול או איזה מגבר יותר טוב.

אין לזה סוף.

 

בעיקרון יש כמה כללי אצבע, אם תלך על פיהם אז בטוח לא תטעה:

1. מערכת חייבים לשמוע לפני שקונים וכל מיני תיאורים של חלק, נקי, צלול, רך, מתכתי, פאנצ'י לא ממש שווים הרבה, כל אחד שומע אחרת ומתאר צלילים אחרת, יש קבוצות בעיקרון של רמקולים שחלקם יותר רכים חלקם יותר "חדים", אבל לא פעם שמעתי בן אםד שהוא מחפש צליל חד והתהלב ממורל ולא יכל לשמוע פוקל, או מי שחיפש צליל הרמוני ורך והתלהב דווקא מפוקלים. ככה שלפעמים אין ממש קשר לבין מה שאנשים אומרים ומתארים לבין איך שהם אוהבים לשמוע. אתה צריך לשבת ולשמוע את הקומפוננט לפני הרכישה, שכן הוא המרכיב הכי חשוב במערכת, רמקול קדמי טוב הוא זה שיבנה או יוריד את המערכת. הוא יספק לך את כל הצלילים וכל שאר הרכיבים נועדו על מנת לשרת אותו, לכן הוא מקבל בד"כ נתח עיקרי בתקציב.

2. סאב - פרט לצליל תיקח בחשבון גם גודל. אם אתה רוצה באמת לנצל את הציוד שיש לך (ציוד ב-100 שקל יכול להשמע מיליון דולר וציוד ומיליון דולר יכול להשמע 100 שקל), אתה תצטרך לתת לו את התנאים האופטימלים. סאבים שונים דורשים תיבות שונות, חלקן לא קטנות בכלל ויכולות להפריע ביום יום, קח את זה בחשבון ואל סתם תדחוף את הסאב בתיבה גנרית מסיבית. מה שיפה ולא מסובך בסאבים זה שאחרי שהכל מוכן אפשר לשים ברכב ולשמוע בחנות וככה לבחור את הסאב שלך, לעומת רמקולים שאחרי שהותקנו אי אפשר להחזיר (בד"כ).

3. מגבר - אתה בחיים לא תצא מזה. חשוב בעיקרון שלא תלך על מותג עלום שם ואל תיפול לכל מיני הצהרות של נכון שרשום 10W אבל בפועל הוא מוציא 1500. 60W RMS אמיתיים זה מכובד. 100W RMS יותר. תמיד יש יותר טוב יותר מתוחכם ומה שלא תרצה. תשין לעצמך גבול. אני הייתי הולך על 4 ערוצים טוב מחברה מוכרת, ובמידת הצורך ואם יש תקציב מוסיף אולי בעתיד מונובלוק.

4. רמקולים אחוריים - צריך/לא צריך זה ויכוח עתיק יומין. אני יגיד לך את האמת? בכל רכב שהיה לי היה סט אחורי. תמיד הוא היה נחות מהקדמי, ולא השקעתי בו יותר מדיי, רק להשלמת סאונד, בד"כ אני קונה את הסט כניסה של החברה ממנה קניתי את הסט הקדמי, סטים כאלו או 9*6 עולים 300-400 שקל ולהגברה דרך ה-HU לא צריך יותר.

5. רדיו-דיסק - אין יותר מדיי מה לומר.

×
×
  • תוכן חדש...