Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת יותר עוצמתית ? להגביר יותר אתה מתכוון ?

 

למה באלפיין אי אפשר להגביר.לא הבנתי אותך

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם
מאיפה באת לי עכשיו עם המחשב לרכב? אני מת להשים אבל אני יודע שאני יסתבך ולא בא לי להתחיל בבלאגנים אני לא מבין כלום בתחום בגלל זה אני מתפשר וקונה רדיו דיסק רגיל וגי פי אס רגיל.

 

אם אתה לא מבין במחשבים וגם לא רוצה (ללמוד), אז תקנה רדיו דיסק רגיל.

 

לגבי רדיו דיסקים, אם אתה רוצה לבחור בדיוק משה מתאים לך אתה צריך לשמוע, כי בכול HU אופי של צליל הוא אחר.

 

במפגשים יש לך אפשרויות לשמוע הרבה סט-אפים ו-HU שונות: ECLIPSE, ALPINE, CLARION, PIONEER, JVC, PANASONIC, SONY, KENWOOD.......

 

ואם באמת תרצה לבחון כול הסוגים של מערכול וגם תתמץ קצת אתה תוכל גם לשמוע HU כמו NAKAMICHI, DENON MACINTOSH, URAL......

 

ואז בהמשך תוכל גם לבחור את הדגם שאתה צריך מבחינת אופציות, כיוונים, יפי וכו.....

פורסם

עכשיו ללכת ולחפש איזה מערכת נשמעת לי הכי טוב זה קצת בעיה כי צריך שהיא תיהיה עם הרמקולים שלי וזה קצת קשה לארגן דבר כזה, אבל בעיקרון אני יודע שפיוניר הולך על יותר עוצמה בצלילים וחוזק וקלריון למשל הולכים על יותר איכות סאונד.

פורסם
יש לי את הHI ENRGY כי את הMILLE אין בארץ.

 

 

לי יש את הMILLE וקניתי אותו בארץ.

אני ממליץ לך על האלפיין 9887, מכשיר מעולה.

Head unit: Alpine 9855 Amplifiers: Sundown 100.4, Sundown Audio 1000D Component: Hertz MLK165 (Mille) Subwoofer: IDmax 12

Seat Leon 1.8 20VT

פורסם

אז הבנאדם שקניתי ממנו אמר לי שאין את הMILLE בארץ חבל אבל לא נורא בקיצור נראה לי שאני ילך על האלפיין מה המחיר שלה? ואיפה אפשר לקנות אותה מחנות מקצועית שתעשה לי גם הרבה של המערכת כמו שצריך.

פורסם

קראת את הקישור שברמונדו הפנה אותך אליו?

אבל בעיקרון אני יודע שפיוניר הולך על יותר עוצמה בצלילים וחוזק וקלריון למשל הולכים על יותר איכות סאונד
אתה חוזר על העניין הזה כל הזמן ואתה טועה.

לכל חברה יש סדרות שונות, בתמחור שונה ועם ביצועים שונים.

ראה שוב את השרשור המדובר של איתמר. נראה לך שפיוניר השתרבב לשם בטעות?

 

ללכת ולחפש איזה מערכת נשמעת לי הכי טוב זה קצת בעיה
דווקא בעניין הזה אני מסכים, בעיקר כשמדובר ברמות המחירים האלה.

גם אם תתקין כל HU ברכב שלך לצורך בדיקה, ההבדלים שתשמע יהיו זניחים או פסיכולוגיים בלבד.

כדי לשים לב להבדלים כאלה צריך הכרה של הרבה זמן עם הסטאפ הכללי. נראה לי שרוב האנשים מגלים הבדלים רק כשהם עוברים לחברה אחרת באותה רמת מחיר, אם כתוצאה מקלקול או גניבה, או סתם רצון להתחדש.

 

לדעתי - תעבור שוב על השרשור של איתמר. מפורטות שם כל האופציות הרלוונטיות.

סנן את המכשירים שמתאימים לך מבחינת פונקציות (קרוסאובר, BT, הגברה פנימית וכו').

את הרשימה המצומצמת נסה בכל זאת לבדוק בעצמך (גם אם זה רק בחנות). בדוק נוחות שימוש, ראות של הצג ומראה כללי.

כך תוכל להגיע לבחירה שתספק אותך.

 

בברכה,

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

נראה לי שאני ילך על הפיוניר 880 הוא הכי יפה ואני רואה שהוא הכי מתאים לי, אבל העניין הוא שהבנתי שיש כמה סוגים של ה880 מה אני צריך בדיוק?

נכנסתי לאתר של פיוניר בארץ לאיזה דגם אתם מתכוונים שם שאתם אומרים 880 כי אני לא רואה שם דגם כזה.

פורסם

לפני שאני הייתי הולך ומוציא סתם כסף על דברים, אני ממליץ לך ללמוד עוד הרבה על מערכות לרכב( לשמוע,להכיר עוד סוגים) כי זה ברור שאין לך מושג מה יש לך ,מה זה שווה ואתה סתם זורק דברים לא נכונים ולא קשורים באויר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ממה שנראה, הדגם הנ"ל הוא גרסה קצת שונה מה P80 האירופאי. אין לי שמץ של מושג מה מיוחד או שונה בו, אם בכלל.

בכל מקרה אני משער שתקבל חום כשתראה את המחיר שלו.

 

ה 880 הוא דגם הפרימייר המכוייל, על יתרונותיו (מחיר) וחסרונותיו כמו בעיית ימין שמאל ושמאל ימין ואי אפשרות לשנות את צבע התצוגה.

 

אם תצליח להשיג מחיר טוב על הגרסה האירופאית לך על זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
עכשיו ללכת ולחפש איזה מערכת נשמעת לי הכי טוב זה קצת בעיה

 

בעיה לשדרג לאחר קניה, ולפני זה רק סבלנות, ולאנשים בלי סבלנות בעיות נוצות לאחר מעשה

×
×
  • תוכן חדש...