Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר לכולם!

ביצעתי חיפוש ומצאתי תשובה שתיים אך הן אינן מתאימות לחיפוש / לשאלות שלי.

 

מחפש המלצה על רכב משפחתי בתנאים הבאים:

*בטיחות - רכב למשפחה קטנה (אבאמא + ילדונת רכה), מבחינתי בטיחות זה הדבר הראשון.

*אמינות - לא ממש רוצים לבקר במוסכים השכם וערב...

*אחזקה - אחזקה סבירה למשפחה צעירה בתחילת דרכה, צריכת דלק נורמלית (דוגמא ללא נורמלית? יונדאי גטס או הקטום שלי - אבל זה כבר פורום אחר).

*ביצועים - חלק חשוב. למה? מכיוון שאנו גרים באיזור הררי. עד עכשיו חלקנו עם חברת הליסינג יונדאי גטס שממש ממש סבלה באיזורינו עד כדי דישדוש איטי להחריד עם שובל רכבים אחרינו וקאיה סרנטו שמחזיקה מעמד קצת יותר טוב אבל....

*נוחות - רכב מרווח ולא צפוף עם מספיק מקום להעמיס ציוד ילדונת למשל (דוגמא לצפוף? הגטס שהייתה לנו), עדיפות לאוטומט לטובת בת הזוג.

*תקציב - עד 60K ש"ח, עדיפות לפחות כדי שישאר לנו כסף לקנות אוכל.

 

הומלץ לי על ידי חבר טוב שמשמש כקצין בטיחות רכב בחברה גדולה, ללכת על הקורולות (רק לא לגעת בשום פנים ואופן ב 2003) או על סוזוקי. גם הומלץ על סיריון אולם הגודל לא ממש מתאים לנו גם פיזית וגם מנועית. כמובן שנעדיף רכב משנתון כמה שיותר גבוה.

 

בשנים האחרונות אני רוכב על דו גלגלי וענייני הרכבים הפך לי לעולם רחוק ונסתר כולל מחירונים ושאר המריעין לכן אשמח להארות, הערות, הצעות ושאר הטיפים.

 

תודה מראש, קנגל.

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

×
×
  • תוכן חדש...