Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת ארוך - אבל בבקשה זה ממש דחוף, הרכב שלי מושבת :(

 

אתמול התקנתי ר"ד חדש, ועל הדרך העפתי את הדיבורית הישנה מהרכב.

אחרי שסיימתי להתקין, נסיתי להניע - האוטו לא מניע. הסטארטר עובד אבל הרכב לא מניע.

הנעתי בדחיפה והכל היה בסדר... חשבתי שהמצבר ייטען מחדש והכל יהיה בסדר.

כביתי ת'רכב - נסיתי להניע שוב, אבל לא הצלחתי. נסיתי להניע שוב בדחיפה - גם לא הצלחתי אחרי 5 נסיונות בירידה.

 

חבר בא עם כבלים ולא הצלחתי להניע גם עם כבלים...

אחרי בדיקה קצרה - גליתי שהחוט של הדיבורית נשאר חשוף, אולי גרם לקצר שרוקן את המצבר או משהו כזה - לא יודע.

אז הוזזתי אותו למיקום אחר ובדקתי שהוא לא מקצר ולא נוגע בשום דבר, ונסיתי שוב.

 

הפעם כן הצלחתי להניע, נסעתי לבית (נסיעה של 40 דק'!) - כשהגעתי לבית כביתי את המנוע,

נסיתי להניע אחרי הנסיעה הארוכה, אבל לא הצלחתי. חשבתי שהמצבר ייטען אחרי הנסיעה - אבל המצבר היה גמור לגמרי - אין זכר לחשמל ברכב.

 

מה זה יכול להיות? המצבר הלך קפוט?

פורסם

קודם כל תבודד את הכבל החשוף.

תמדוד מתח על המצבר באמצעות רב מודד ותראה כמה הוא נותן לך.

אל תחבר מצבר אחר, שלא תהרוג גם אותו בטעות.

והכי טוב שתיגש לחשמלאי שיבדוק את העניין ליפני שיגרם עוד נזק.

SUZUKI Ignis Sport

×
×
  • תוכן חדש...