Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על שלוש מכוניות משפחתיות גדולות.

 

מה שמעניין ב-B4, זה הנעה כפולה, בשאר מכוניות מרשימה, הנעה קדמית.

 

סונטה מדורות קודמים, רכב עם שוק חלש ולפי מה שרואים ביד 2, היא לא מצטיינת בשמירת ערך. לכן לפי דעתי, הבחירה עומדת בין מזדה 6 ל-B4.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
היא לא מצטיינת בשמירת ערך. לכן לפי דעתי, הבחירה עומדת בין מזדה 6 ל-B4.

הוא לא מחפש למכור כמויות של הרכב, אלא לקנות רכב בודד שישרת אותו מספר שנים. ניחוש שמירת ערך זה לא שיקול, הוא לא מוכר צי מכוניות.

(ושלא יתפרש מדברי שאני מצדד ביונדאי, חס וחלילה, אבל מנימוקים אחרים, שקשורים ברכב).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בתור בעלים חדש של המאזדה 6 אין התלבטות רק מאזדה 6 מבין שלוש המכוניות שהזכרת.

אם אתה לא נעול רק על שלוש האופציות אז יש עוד אופציות טובות.

פורסם

ה-B4 והסונטה הם רכבים יחסית מיושנים לעומת המאזדה , בין שלושת המכוניות שהזכרת אני הייתי בוחר במאזדה !לעומת זאת יש עוד אופציות מעניינות כמו השברולט מאליבו החדשה והפורד מונדאו שלטעמי היא הבחירה הטובה ביותר.

:fadein:
פורסם
בתור בעלים חדש של המאזדה 6 אין התלבטות רק מאזדה 6

היתה לך גם סונטה וגם B4 ועל סמך זאת קבעת ?

או שקבעת רק כי יש לך מאזדה ?

באותו מובן יכול לרשום מישהו:

"בתור בעלים חדש של X אין התלבטות רק X".

 

אם יש לך יכולת לנסח תשובה מפורטת ועניינית - נשמח ללמוד, אבל קביעה חד משמעית על סמך נסיון רק עם אחת מהמכוניות לא תורמת לדיון.

תודה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא היתה לי סונטה אבל היתה לי יונדאי אחרת.

הקוריאניות עדיין לא בליגה של היפניות ובכללה הסונטה שלדעתי גם מכוערת.

לגבי ה B4 כמו שהוזכר פה היא מיושנת והמאזדה עדיפה.

היו לי התלבטויות דומות ולאחר שראיתי את המתחרות הן לא מתקרבות למאזדה 6 המודרנית והיפה לדעתי ולדעת רבים אחרים.

את זה אני אומר מתוך ניסיון של שנים ברכישת רכבים שונים ומשונים.

אם יש פה מישהו שחושב שהסונטה באותה ליגה של המאזדה שישמיע קולו.

לעומת זאת פורד מונדיאו אוטו מוצלח אבל בלי שוק.

זכותך לחלוק עלי.

פורסם

לדעתי, מבין השלוש שהוזכרו פה ה6 עדיפה. יונדאי לא אוהב והסובארו כבר עשתה את שלה (גיר מיושן ומעצבן ובלי אביזרי בטיחות שונים). אם הלכתה על ה6 קח את ה2.5 ב174 לדעתי מחיר טוב לשלל התוספות שמגיעות....

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

התקציב עומד על 150 k והסונטה ירדה מהפרק ההתלבטות העיקרית היא בין המאזדה 6 לB4 והבחירה די קשה שתיהן מכוניות מנהלים ובאות מהסוכנות וזה עומד על התקציב מה אתם אומרים

פורסם

לא נהגתי על הסונטה,אבל בין B4 לבין המאזדה 6 הייתי בוחר בסובארו בלי ספק.(אני מדבר על רכבים חדשים).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
לא נהגתי על הסונטה,אבל בין B4 לבין המאזדה 6 הייתי בוחר בסובארו בלי ספק.(אני מדבר על רכבים חדשים).

תוכל להסביר בבקשה למה היית בוחר ב B4?

ולפותח השרשור האם ראית את שני הרכבים בסוכנות?

בדקת נוחות ישיבה,איכות חומרים,עיצוב פנימי וחיצוני?

×
×
  • תוכן חדש...