Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארנון, בוא נניח ואתה צודק.

לפי מה יקבע שווי המכונית לצורך ביטוח מקיף, או לצורך פיצוי צד ג ?

למחירון אין שום ערך מעשי, מאחר ורוב העיסקאות מיתבצעות מעל המחירון (במכוניות שלוי יצחק הוריד את ערכן באופן מגוכך) או מתחתיו (במכוניות בהן ההיצע עולה על הביקוש), והמחירון הרישמי הוא רק בסיס למיקוח ותו לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אנחנו קנינו כמה אימפרזות מחברה ב41 אחוז פחות מהמחירון והם היו די שמורות

אז שלוי יצחק יקנה ב9 אחוז

פורסם
ככל שזה תלוי באדונים Burzum ולוי יצחק, הקונה בכלל לא צריך לראות את הרכב המדובר.

הכל ידוע. יש מחיר מחירון, מורידים ממנו 9% ובא לציון הגואל.

 

מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה אני שואל אותך שוב?

 

מחירון יצחק לוי הוא נקודת היציאה במיקוח לגבי הקונה וכנ''ל לגבי הרוכש. הקונה רוצה לקנות בכמה שיותר זול, המוכר רוצה למכור בכמה שיותר יקר. נניח ואין הסכמה בין הצדדים על מיקוח נוסף (מצב הרכב משקף את מחירו בשוק) במקרה כזה סביר בהחלט כי הצדדים יסגרו עסקה "מחירון". זאת אומרת מחיר יבש על פי מספרים ואחוזים של לוי יצחק.

 

אני רוצה להגיד לך שלי בתור המוכר המחירון גם עוזר. אני אתן לך דוגמה מצוינת:

 

בא הקונה ומבקש לקנות רכב X שעבר 150,000 ק''מ. הקונה מבקש להוריד מהמחירון 14% על רכב חברה ועוד 10% על ק''מ גבוהה על פי טבלת חישוב ק''מ כנגד גיל הרכב. נניח והקונה חישב כי מחיר הרכב יהיה 50,000 שקל לאחר ההפחתות והוא מוכן לשלם. אני בתור מוכר פותח לו טבלת ק''מ שמתייחסת לרכב חברה ומראה לו כי את הק''מ יש לחלק ב-1.5 ומציל מהעסקה עוד 2,000 ש''ח. הקונה משלם 52,000 לאחר שהוא משתכנע כי לא ידע על סעיף של ק''מ חברה. שני הצדדים נפרדים בהרגשה טובה של עסקה הגונה.

 

מה אתה רוצה שאני אעשה על פי ההנחיות שלך? אחתוך את המחיר של הרכב ל-40,000 שקל רק בגלל הרגשות אשם כי הרכב הוא לא יד פרטית?

 

 

אנחנו קנינו כמה אימפרזות מחברה ב41 אחוז פחות מהמחירון והם היו די שמורות

אז שלוי יצחק יקנה ב9 אחוז

 

למה לא,יש הרבה אנשים אדיבים. אפילו רכבי השכרה לא נמכרים כל כך זול, אולי ממשלתיות או מוניות לשעבר.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

Burzum, התשובה של Hod82 (והתשובה שלך לו) מסכמת את כל העניין כולו.

 

ההודעה הראשונה שלך היתה סתם אוסף של מלים.

רשמת מספרים (9%, 14%) כאילו מדובר במתמטיקה מדוייקת.

לא סייגת את דבריך, לא ציינת שזה תלוי בעוד גורמים, לא אמרת כלום על ביקוש והיצע או על מצב הרכב. כלום.

רק רשמת 9%\14%, כאילו מדובר באיזה מספר שידוע לכל המקצוענים בתחום הסחר ברכב.

 

עכשיו אתה פתאום מתחיל להתפתל שבעצם יש עוד פקטורים, ושבעצם המחירון הוא רק נקודת פתיחה למו"מ, ושבעצם אפשר לקנות מתחתיו או מעליו.

 

ובסוף בא בחור ומספר שהוא קנה מכונית מחברה ב- 41% פחות מהמחירון. 41% אחוז !

מי שקורא את הודעתך הראשונה ולא מבין כלום בנושא, יכול בקלות להתרשם שאין בכלל אופציה כזו.

41 אחוז ? לפי ההודעה המקורית שלך, יש שתי אופציות בלבד. 9% או 14%.

 

 

תבין, אין לי שום דעה בנושא שווי של רכב מחברה. אין לי מושג אם צריך להוריד או להוסיף למחיר המחירון, וכמה.

על כל אחד שקנה ב- 41% פחות מהמחירון, יש בטח אחד שקנה ב- 10% יותר ממנו.

 

הבעיה היא עם תשובות נחרצות וחסרות בסיס, שהן במקרה הטוב לא מועילות. במקרה הרע מטעות את השואל.

פורסם
Burzum, התשובה של Hod82 (והתשובה שלך לו) מסכמת את כל העניין כולו.

 

אין כזה דבר מכרז של חברות. אם זה מכרז זה משהו אחר והמחיר שם הוא לא מוגבל. כאשר חברה מוכרת רכבים זה באופן עצמאי או מוסרת את הרכבים לסוחרים, אין שום קשר למכרזים.

 

ההודעה הראשונה שלך היתה סתם אוסף של מלים.

 

אתה רוצה שנכתוב עבודה פילוסופית על כל שרשור?

 

לפי המחירון זה המספרים שציינתי, כל השאר על פי שיקולים של הקונה (כמו תמיד בכל עסקה). נקודה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
אתה רוצה שנכתוב עבודה פילוסופית על כל שרשור?
אני רוצה שתפנים את הצורך לכתוב הודעות פחות נחרצות ויותר מנומקות.

 

את שאר הדברים שברצוני שתפנים אכתוב לך בה"פ מפאת כבודך.

פורסם

מה אתה חושב אני משקר אבא שלי סוחר רכב והוא קנה 10 אימפרזות ממקכז של חברה חלאס לריב על כלום אין לי מה להמציא

פורסם

hod82

אין לי מה להמציא

אתה פשוט לא יודע הכל. סביר להניח שאבא שלך לא סיפר לך ולא מספר לך פרטי פרטים של עסקאות אותן הוא מבצע. אין דבר כזה מכרז של חברות. רכב שמוצע למכירה נקנה ע''י כל מי שבא לו, לא צריכים מכרז בשביל זה.

אולי אתה מדבר על רכבי חברה מעוקלים שנמכרו דרך מכרז של הוצאה לפועל או מפרק חברות מטעם בית משפט או גוף אחר כל שהוא וכד', אין שום קשר למה שאנחנו דנים בו עכשיו.

 

אני מבקש שלא תזרוק פה מספרים ואחוזים סתמיים, אפילו גרמת לארנון להאמין לגבי 41%- ממחירון :lol:. בקיצור, אין לך מושג על מה אתה מדבר ובכלל זה אבא שלך שהוא סוחר רכב ושמעת ממנו משהו שאתה לא מבין על מה מדובר בכלל.

 

תעלה את אבא שלך לפה ושיספר ממי הוא קונה רכבים ואיך (אותי זה לא מענין, אולי אחרים כן).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אתה עוד פעם מתחיל הדבר היחיד שיכול להיות שלא קרה זה מכרז והוא קנה אותם בדרך ישירה נקודה

מה שאני בה להסביר לך ואל תגיד לי אתה סתם מדבר זה שיש רכבים מחברה במצב טוב ויש כאלה שמנסים להיפתר מהם גם ב41אחוז אני לא מבין מה לא ברור לא מעורל ולא כלום

פורסם
שיש רכבים מחברה במצב טוב ויש כאלה שמנסים להיפתר מהם גם ב41אחוז
ברור שיש.

 

אין לי שום דבר נגדך או אבא שלך, אבל כאשר סוחרים מתקשרים ומנסים לקנות מכוניות ב"עסקה טובה" בדרך כלל הם מציעים שוחד כספי או הטבות כל שהן (חופשה בחו''ל עם משפחה וכד'). נתקלתי בתופעה הזאת יותר מדי פעמים.

 

הדיון לא על זה כמה זול סוחרי רכב יכולים להוציא רכבים מחברות, תאגידים וחברות השכרה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...