Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקנס שאני אמור לקבל?(נהג חדש)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יתכן שהשוטר מילא דו"ח שנקרא דו"ח פנימי. אם לאותו שוטר היה זמן וחשק הוא יעביר את זה לדו"ח רגיל וישלח בדואר, הסיכוי 50/50 ...

לגבי העבירות ,קיבלת הסברים.

מקווה שיהיה לך מזל ושזה יהיה לקח זול לעתיד.

אגב, כדאי קצת לנסות עברית ולא היבריש...

פורסם

השוטר בכל מקרה צריך לתת לך דו"ח על פס לבן,מהירות הוא לא יכול להוכיח וגם צהוב לפי הציתות שנתנו הוא לא עבירה,הדף שחתמת עליו באיזה צבע הוא היה? אם חום אז זה דו"ח אם לבן מזכר פנימי.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
מה שבטוח שלא נסעתי יותר מ 30 קמש יותר , והשוטר שהקריא לי את הדוח כתב את כל מה שציינתי כאן,את הדוח לא הביאו לי אלה לקחו לעצמם והחזירו לי את הרישיון,הם אמרו שהדוח יועבר למקום שצריך והוא יקבע לי את העונש.

לגבי להודות בעבירות-אין מה להודות, המשטרה ראתה הכל,ביש מזל,כנראה שלא שמתי לב למשטרה:-(,והיא ראתה את 2 העבירות למרות שהשוטר אמר לי שהוא לא יודע בידיוק בכמה מהירות נסעתי יותר ושאין לו דרך לבדוק זאת-ובדוח כתוב " נהג במהירות יותר מי מה שהיה מותר ועבר בצהוב ",אשמח לתגובות נוספות על העונש שצפוי לי.

 

היכן סיפור העקיפה על פס לבן בכל הסיפור? לא הוזכר?

אם לא, לדעתי לא תקבל שום דו"ח. אין שום אמצעי מדידה למהירות, ועל אור צהוב לא ירשיעו אותך.

 

אם היו רוצים להשחיל אותך, היו תוקעים לך דו"ח על נהיגה בקלות דעת, ועל הפס הלבן - שתי עבירות אלה היו מזכות אותך בכרטיסיית אוטובוס להרבה זמן.

 

למרות כל זה - סע בזהירות, למרות שנראה לך שאתה כבר נהג מירוצים מדופלם.

העבירות שעשית (בעצמך הודית בהן) מעידות על מקדם דאווין גבוה. ביחד עם שליטה נמוכה (אל תשכח שאתה נהג חדש) - זה מתכון בטוח לתאונות.

פורסם
ישנם 2 אישומים שעליהם אתה יכל לקבל דוח על חצית קו לבן:

 

1. נהיגה משמאל לקו הפרדה רצוף בדרך.

סמל הסעיף 5440

קנס 500 ש"ח.

נקודות 6.

"נהגת ברכב הנ"ל בדרך ועברת/ונהגת משמאל

לקו הפרדה רצוף המסומן על פני הכביש,

כאשר בצידו הימני לא נמצא קו מקוטע,

בניגוד לתקנה 36 (ג) לתקנות התעבורה".

 

 

2.עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף.

סמל הסעיף 6153

קנס אין, אך הנהג מוזמן לדין.

נקודות 10.

"נהגת ברכב הנ"ל ועקפת/ניסית לעקוף/הסטת רכבך

כדי לעקוף רכב אחר, תוך חציית קו הפרדה רצוף

שלא נמצא לצידו הימני קו קטעים,

בניגוד לתקנה 47(ה)(5) לתקנות התעבורה.

 

 

בקשר למהירות, השוטר אינו יכל לתת לך דוח על פי הספידומטר האישי שלו שנמצא ברכב, גם אם נסע לצידך, כך שדוח מהירות אינך יכל לקבל.

 

אור צהוב ברמזור משמעו:

"המתקרב לצומת יעצור כאמור בתמרור מספר 122(רמזור אדום), אלא אם הנהג אינו יכל לעצור לפני הצומת בביטחה, מי שנכנס לצומת יפנהו מיד".

 

מקווה שלא תקבל הזמנה לדין על נהיגה בקלות ראש, סעיף מעט פרוץ, ואפשר להבין אותו במשמעויות רבות, במיוחד כשאתה נהג חדש.

 

 

 

שיהיה בהצלחה, וסע בזהירות

 

 

ל'

 

 

לנהגת שודים- את מגלה בקיאות מדהימה.

ל lopip ' לא ציינת, אם זו פעם ראשונה שנתפסת. א"כ, פנה לאגף התנועה, ואם אכן קיבלת דו"ח, תבקש שימירו לך רק לאזהרה,

פורסם
השוטר בכל מקרה צריך לתת לך דו"ח על פס לבן,מהירות הוא לא יכול להוכיח וגם צהוב לפי הציתות שנתנו הוא לא עבירה,הדף שחתמת עליו באיזה צבע הוא היה? אם חום אז זה דו"ח אם לבן מזכר פנימי.

זה היה כמו מכתב כזה - בצבע לבן , ולא נתנו לי לחתום על שום דבר,זה סימן מעודד?

לשמר-תודה על התגובה,סיפור העקיפה הוזכר בדוח שהקריאו לי " עקיפה מסוכנת בפס לבן "אבל לדעתי עקפתי די בבטיחות(כן אני יודע שזה יכול להיות מסוכן ואסור לפי החוק) , סך הכל היה כביש ריק ולא עקפתי במהירות כזאת שאין לי שליטה על האוטו.

אגב זה עבירה ראשונה שלי.

פורסם

יכול להיות שזאת לא היתה ניידת של משטרת תנועה במשמרת, ולא היה להם פנקס דוחות של עבירות תנועה.

במיקרה הזה ממלאים דו"ח פנימי בשפה חופשית ומעבירים אותו למחלקת תנועה.

במחלקת תנועה כבר יודעים להפוך אותו לדו"ח תנועה רגיל ולשלוח לך בדואר.

אם השוטר כתב את כל הסיפור, כולל פרטים קטנים ( מקום העבירה, מיקום של הניידת, מרחק של הניידת מהרכב שלך, שעת העבירה, את הפרטים שלך), בקיצור, השקיע בכתיבה - יש סיכוי גדול שהיא ישקיע גם במסירה של המגילה הזאת, שהוא כתב, למחלקת תנועה.

במיקרה של דו"ח פנימי השוטר רק מודיע שהוא רושם לך דו"ח אשר תקבלו בדואר. אתה לא היית אמור לקבל שום דבר במקום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עקיפה מסוכנת בפס לבן "אבל לדעתי עקפתי די בבטיחות(כן אני יודע שזה יכול להיות מסוכן ואסור לפי החוק) , סך הכל היה כביש ריק ולא עקפתי במהירות כזאת שאין לי שליטה על האוטו.

 

אשמח לתגובות נוספות.

 

ואני אשמח להגיב, אני לא בטוח שתשמח על התגובה.

תגיד לי, כמה כסף שילמת שוחד בשביל לעבור תאוריה כי ברור שאין לך שמץ של מושג מה קורה על הכביש!

"אבל לדעתי עקפת בזהירות"? אתה מתרץ למה עברת על פס לבן לא בהיסח הדעת אלא בכוונה מוחלטת?

על מה אתה מדבר ואיפה אתה חי?

אני מקוה שאם יהיה משפט תגיד את המשפט הזה לשופט, נהגים כמוך שמפגינים בקיאות שכזאת בחוקי התנועה, מקומם אינו על הכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יכול להיות שזאת לא היתה ניידת של משטרת תנועה במשמרת, ולא היה להם פנקס דוחות של עבירות תנועה.

במיקרה הזה ממלאים דו"ח פנימי בשפה חופשית ומעבירים אותו למחלקת תנועה.

במחלקת תנועה כבר יודעים להפוך אותו לדו"ח תנועה רגיל ולשלוח לך בדואר.

אם השוטר כתב את כל הסיפור, כולל פרטים קטנים ( מקום העבירה, מיקום של הניידת, מרחק של הניידת מהרכב שלך, שעת העבירה, את הפרטים שלך), בקיצור, השקיע בכתיבה - יש סיכוי גדול שהיא ישקיע גם במסירה של המגילה הזאת, שהוא כתב, למחלקת תנועה.

במיקרה של דו"ח פנימי השוטר רק מודיע שהוא רושם לך דו"ח אשר תקבלו בדואר. אתה לא היית אמור לקבל שום דבר במקום.

תודה על התגובה,וגם לא קיבלתי שום דבר במקום.

ול bagira - איני מתרץ שום דבר,אני יודע שעברתי על החוק ושזה אסור,רגע של טיפשות מצידי.

פורסם
לדעתי עקפתי די בבטיחות...סך הכל היה כביש ריק ולא עקפתי במהירות כזאת שאין לי שליטה על האוטו.

 

איני מתרץ שום דבר.

 

אם אלא לא תירוצים, אני לא יודע מה כן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אין לי שום דבר אישי נגדך או משהו כזה ואל תיעלב אבל לפי דעתי מגיע לך לקבל איזשהו עונש.

לגבי המהירות אני לא יודע אבל לגבי הפס הלבן זה בטוח.

למה לך בכלל לעבור קו הפרדה רצוף? המכונית עצרה ויכולת לעקוף אותה אבל בכל זאת חיכית ונתת לה לעבור? עכשיו תצטרך לחכות להזדמנות הבאה וקו הפרדה רצוף זה בהחלט לא הזדמנות. אם השוטר הראה לך את הדו"ח וחתמת עליו אז זה לא משנה אם הוא אצלך עכשיו או לא כי כן ראית אותו והסכמת עם מה שכתוב בעצם חתימתך. לא משנה מה יהיה העונש פשוט תקבל אותו ותלמד ממנו כי מעבר לקנסות ולעונשים שאפשר לקבל כשעושים עבירות תנועה אתה (ועוד אנשים רבים) צריך להבין שזה פשוט - מסוכן.

פורסם

לפני יותר מחצי שנה תפס אותי שוטר על חגורה וטען שהייתי בלי, הייתי עם!

הוא התחיל לרשום את הדו"ח בלי להקשיב לי, בתגובה של הדו"ח אמרתי שאני כן הייתי עם חגורה,

הוא אמר לי אתה רוצה לחתום לי על הדו"ח, שאלתי אותו מה ההבדל אם אני חותם או לא הוא אמר שאין הבדל,

לא חתמתי לו והוא בכל זאת הביא לי את הדו"ח, זה כשר?

פורסם

חתימת הנהג על הדו"ח היא הוכחת מסירה, ולא להודאה באשמה.

כאשר נהג סירב לחתום, אנו היינו מוסיפים כי הדוח נמסר ביד והנהג סירב לחתום עליו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חתימת הנהג על הדו"ח היא הוכחת מסירה, ולא להודאה באשמה.

כאשר נהג סירב לחתום, אנו היינו מוסיפים כי הדוח נמסר ביד והנהג סירב לחתום עליו.

 

 

 

 

ל'

ואם שהקריאו לי את הדוח לא ביקשו ממני אפילו לחתום,מה זה אומר?


×
×
  • תוכן חדש...