Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב שיהיה למישפחה ,צריך שיהיה ברכב 5 מקומות גדולים ,ככה שאי אפשר שיהיה איזה רכב קטן , אפשר לחריגה עד 35 אלף

לאחר חיפוש עומדים לי כמה רכבים על הפרק

1. פיג'ו 406

2. סיטרואן c5

אני מעוניין ברכב מפואר ונוח לנסיעות ולא איזה רכב לא נוח ולא כיף לנהיגה

 

אם אפשר לשפוך אור על הרכבים האלא או להמליץ על רכבים נוספים אני אשמח...

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

אני לא חושב שאתה מתכנן לקנות רכב בשלושים שקל.

אבל אם אתה מתכנן לקנות רכב ב 30,000 ש''ח אתה תצטרך לרדת בהרבה שנים עם ה 406 וזה אומר 1999-2000

C5 לא נכנסת בתקצב שלך.

ב 30,000 ש''ח לא תוכל לקנות רכב מפואר, לא ניתן לקבל את כל העולם בתקציב של 1/3 ממנו.

תצטרך לחסוך לפחות עוד 15,000 ש''ח כדי לקנות מכונית מנהלים ברמה גבוהה יחסית ותקינה

מכוניות מנהלים במחירים כמו תקציבך מגיעים בדרך כלל עם בעייה כלשהי בין עם זה ק''מ גבוה ועד הדבר השונה ממנו.

שלומי.

פורסם

בתור חומר למחשבה על רכב משפחתי, ה-406 לא מכונית בטיחותית במיוחד לפי NCAP.

יש לה 3 כוכבים ולפי התמונות - אני לא מקנה בבובות שיושבות ברכב הזה:

http://www.euroncap.com/tests/peugeot_406_2001/105.aspx

 

יחס עם זה, 406 היה אחד השאסי הטובים ביותר באירופה מבחינת נוחות בקטגוריה לזמנו (כמו גם 405 לזמנו).

 

C5 בשל מערכת מתלים סובל בשוק יד שנייה מסטיגמות שנשארו מתקופת סיטרואן BX. בתקציב שלך או C5 ליסינג/השכרה או מסוחר או 1.8. כפי שמאוד נכון רשם shlomi6280, תצתרך לחסוך כדי לקנות רכב פרטי עם מנוע במצב באמת טוב 2000.

בקשר ל-406, בתקציב כזה לרוב תמצא משהו מתחילת שנות ה-2000 ועוד עם מנוע 1.8 שחלש מישי לרכב הכבד ולוקח לו נצח של כ-14.7 שניות כדי להאיץ מ-0 ל-100.

 

לפי דעתי, אתה צריך לרדת קטגורייה ולקחת רכב משפחתי ולא משפחתי גדול.

בתקציב שלך, מצא מזדה לנטיס 98-00 שמורה מפרטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תשמע אני מודיע לך מראש שרכב מנהלים מהשנים המתקדמות לא תצליח להשיג בשום אופן

ה 406 וה C5 הם בין הרכבים הזולים ביותר בקטגורית המנהלים בשוק המשומשות.

אלא אם כן אתה רוצה לקנות רכב מנהלים ישן כדוגמת האקורד משנת 94-95 שזו מכונית מעולה אבל

לא להרבה זמן, אני ממליץ לך לחסוך קצת כסף על מנת לעשות בכספך שימוש יותר נכון מאשר קניית רכב מנהלים עם ק''מ גבוה

או רכב מנהלים ישן.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...