Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז SHELL אתה מציע לי להגיע לפחח איך שאני שרק יצבע לי את הדלת והפגוש ויישר את הכנף ואני כבר ירכיב את הדלת והפגוש ?

פורסם

עקרונית כן, אבל זה בתנאי שאתה מסוגל לעשות את השאר לבד.

שוב, להרכיב פגוש זה סך הכל כמה ברגים, דךת זה קצת יותר מסובך אבל עדיין - לא צריך להיות דוקטור.

הנה עצה בשבילך, רק לאוטו תראה אם אתה מבין איך מורידים אותה, תראה אם אתה מבין איך מחוברים הפנסים, איך מחובר המנגנון של המגב האחורי.

אני יודע שבפיאט אונו זה משחק ילדים, את הרכב שלך אני לא מכיר.

 

כנ"ל הפגוש.

 

ואת כל השאר תעשה לבד.

 

אני חייב לסייג - לפני שאתה עושה את זה - גש לפחח ושאל אותו אם הוא יקח ממך פחות כסף אם הוא לא יצטרך להתעסק עם הדלת והפגוש אלא רק עם הכנפיים - ואז לפי ההבדל, תראה אם זה שווה לך לשרוף על זה איזה שבת.

 

סך הכל נתתי לך אפשרות שלא חשבת עליה, שכן לא מדובר על משהו מסובך במיוחד.

אתה כבר צריך לראות אם האפשרות מתאימה לך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עידכון לגבי התיקון

מצורפת תמונה ליפני ואחרי

 

מכסה אחורי + טמבון - 570 ש"ח

פנס - 150 ש"ח

פחחות צבע ותיקון אגזוז 2150 ש"ח

 

סה"כ נזק - 2870 ש"ח

 

עבדו על האוטו כ4 ימים בשפרעם.

התוצאה מדהימה את העיניים האוטו כמו חדש ! (מאחורה) הדלתות נסגרות רגיל אין נזילות של מים פנימה (בזמן ששטפתי) הכל פיקס ברוך השם. הדבר היחיד שנשאר זה שלוח השעונים לא עובד מאז התאוה, רק מראה מהירות...

 

תודה רבה לכל מי שנתן יעוץ ושלא נדע תאונות

cliofix.jpg

פורסם

וכן אור בלם שלישי עליון.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

קודם כל תבדוק פיוזים, יכול להיות שאחד זז מהמכה ותבדוק חיבורים ללוח שעונים.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הערכת נזק שנתתי לך בהתחלה לא רחוק מהמציות הפרש 300ש"ח בערך ?

 

בקשר ללוח שעונים מה בדיוק לא עובד הלוח עושנים ברכב שלך אנלוגי?

פורסם

כן הלוח אנלוגי לא עובדים השעון חום דלק והסל"ד וחוץ מזה אין את צליל הTEST בהתחלה ליפני שאני מניע. בדרך כלל יש מין צליל אזעקה כזה וכל המחוגים קופצים למעלה ועכשיו רק מד המהירות עובד והתאורה של הלוח נהייתה כאילו בהירה יותר מאז התאונה כאילו משו נתקע שם או קצר כל שהו .. זה מוזר כי התאונה הייתה בחלק האחורי וזה עדיין נתן השפעה על הדברים שיש מקדימה ...

×
×
  • תוכן חדש...