Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 6 2003

היום החלטתי שאי משקיע בצמיגים טובים הגעתי לפנצ'ריה וסיכמנן על צמיגי מישלין במחיר של 700 ש"ח לצמיג

שראיתי את הצמיגים ראיתי שהם תוצרת ספרד , לא הסכמתי למרות נסיונות השיכנוע שלו שהם בסדר .

מה אתם אומרים ?

פורסם

אני לא בטוח אבל אני חושב שזה שהם מיוצרים בספרד זה בסדר.לחברת מישלין יש 40 מפעלים באירופה במדינות שונות,אחת מהם היא ספרד.

פורסם

מה בדיוק הבעיה ביצור בספרד?

 

מה זה עניינך איפה מישלין החליטה להעמיד מפעל ? השאלה היחידה הרלוונטית היא אם דגם הצמיג שהוצע לך מיועד לעולם המערבי או למדינות עולם שלישי.

 

העובדה שהוא מיוצר באיחוד האירופי מרמזת שהוא מיועד לשוק המקומי, ולכן אין שום בעיה עם מוצאו.

פורסם

ממש לא עינייני איפה המפעל נמצא אבל בהחלט כן ענייני אם אני שם כזה סכום כסף להיות בטוח שאני מקבל את הדבר הנכון .

אני מחר אלך להרכיב כן את הצמיגים .

איך יודעים אם הדגם הזה שייך לעולם השלישי או המערבי ?

כל מה שהוא אמר לי זה שזה V שזה מתאים למאזדה 6

פורסם

אתה מעדיף סין? או ירדן

על איזה דגם מישלין אנו דנים

ועוד משהו קטן אך חשוב

על דופן הצמיג, איפה שראיתה ספרד

צויין נתון עמידות בשמש, אם זה A או AA לך על זה בלב שקט!

פורסם

אני לא יודע לגבי מישלין תוצרת ספרד,אבל מישלין תוצרת רומניה שהיו לי לא היו באיכות טובה בכלל..

במקום אני קניתי צמיגים תוצרת TYFOON(חברת בת של CONTINENTAL) שהם היו תוצרת גרמניה ב-450ש"ח לצמיג,והם מצויינים...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

קניתי בסוף מישלין ,205/55/16 זה הגודל לשואלים

91V זה הסימון מהירות

המחיר בסוף 650 ש"ח לצמיג אחד

 

זה אמור להיות מחיר מעולה לפחות ככה אני מקווה כי דוד שלי מנהל את סניף צפון של וולקן וזה דרך לקוח שלו

×
×
  • תוכן חדש...