Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב מסחרי מקבוצת רישוי 2 [כותרת נערכה]


yubalito
שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתעניין ברכישת רכב מסחרי. יש כיום 3 רכבים בשוק שהם בקבוצת רישוי 2 (אם מישהו מכיר עוד אני אשמח לשמוע ולקבל חוות דעת) 3 הרכבים הם סיטרואן ברלינג/פג'ו פרטנרו, רנו קנגו ופיאט דובלו. אני מעוניין ברכב שיש לו תע מטען יחסית גדול (דומה למה שהיה פעם לרנו אקספרס) ולכן הברלינגו לא מתאימה לי.

אני כמובן מדבר על רכב חדש מהחברה.

בעיקרון הקנגו והדובלו עולות אותו הדבר בדיוק (הקנגו בא עם כמה אויזרים נלווים בחינם והדובלו לא) הדובלו יותר גדולה וגבוהה ובכלל ניראת יותר מסיבים וכיפית לנהוג (עוד לא עשיתי נסיעת מבחן על אף אחת מהן) הסיבה שאני שואל את השאלה פה היא כי אני כבר לא יודע מה להחליט. חבר שלי שיש לו דובלו מ2003 אומר שזה אותו טוב אבל התיקונים יקרים כמו כל דיזל. כמובן שברכב חדש אין תיקונים בעיקרון אבל עדיין יש לקחת את זה בחשבון, וגם הסולר היום כל כך יקר (למרות שאני תמיד משלם באיזור ה 7 שקל לליטר ולא 9.5) אז אותו חבר אמר לי לקחת קנגו בנזין שהיא גם אוטומטית. הרכב נחמד והכל סבבה אבל דיברתי עם מספר אנשים שהיה להם קנגו בנזין וגם דיזל, ונאמרו לי מספר דברים מאוד מדאיגים לגבי הבנזין!

אמרו לי שהגיר הולך מהר (בשנה הראשונה) שהיו צריכים לגרור את הרכב 3 פעמים בשנה וחצי הראשונות. שהמצבר הלך אחרי חצי שנה מיום הקניה.. הכל תחת אחריות אבל עדיין הכאב ראש וההתעסקות לא ניראים לי שווים את הרכב למרות שהוא בנזין ואוטומט.

בבקשה תנו לי הצעות ממי שיש לו את אחד הרכבים הנל מהדגמים היותר חדשים (2007-2008) שכן הדובלו החדשה קצת שונה מהישנות יותר.

אני מודה לכולם מראש על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק קנגו דיזל מודל 2007.

רכב נח, זריז, יותר חיסכוני מבנזין אוטומטי (1:16 משולב בדיזל).

עכשיו אני רוצה להגיד לך שאחרי 25 אלף ק"מ נשרף הטורבו (הוחלף במסגרת האחריות).

בכלל, הגעתי לפורום הזה בעיקבות הסיפור של הטורבו בקנגו שלי.

יכול להיות, שגם לי יש תרומה בתקלה הזאת (לא המתנתי חצי דקה- דקה לפני כל כיבוי מנוע, שזה חובה בכל הרכבים עם הטורבו). עכשיו אני מה זה מקפיד על העיניין הזה.

אבל, יכול להיות שהסיבה היא כאן:

http://www.parkers.co.uk/advice/forum/topic.asp?TOPIC_ID=18664

 

אני מאוד נהנה מהרכב - הרכב משמש אותי רק כרכב משפחתי.

אבל בגלל הסיפור של הטורבו, שהחלפתו שווה במחיר לשיפוץ גיר אוטומטי ברנו קנגו בנזין אני נמנע מלהמליץ לאחרים על קנגו DCI כרכב אמין.

מדוע אתה חושב שלברלינגו בגאז' פחות גדול? זה לא נכון, בליטרים הוא שווה לבגאז' של קנגו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא מטען בברלינגו שווה אומנם בגודל לזה של קנגו, אבל הוא פחות נוח להעמסה, ובתכלס, אפשר להכניס בו פחות דברים, בעיקר בגלל בליטות ענקיות של מנגנון פתיחת הדלתות, ותומכים של הספסל האחורי.

 

לאקספרס היה תא מטען גדול יותר משמעותית, לפחות עוד 10-15 סנטימטר אורך בין הדלתות האחוריות למשענת המושב האחורי.

 

קנגו היום לא הייתי קונה.

 

מדובר ברכב מישן כבר, שהוצג בשנת 1997, ובחודשים הקרובים יסתיים שיווק הדגם הנוכחי, קנגו מדגם חדש כבר נמכרת בחו"ל.

 

אם אתה יכול, תמתין לדגם החדש, סביר להניח, שהוא ישאר בקבוצת רישוי 2.

הוא גם גדול קצת יותר מהנוכחי, ותא מטען אמור גם להיות גדול יותר.

 

 

סתם לידע כללי, מחיר רשמי של ליטר סולר היום הוא 9.84

 

אני מעריך, שאם המגמה תימשך, יחזרו לכאן מסחריות קטנות עם מנועי בנזין, כמו למשל קנגו 1.2 16V.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוספת קלה -

האמת, שגם לברלינגו/פרטננר כבר הוצג דגם מחליף, אבל במקרה זה, שיווק הדגמים הישנים ימשך במקביל עוד כמה שנים.

 

הברלינגו הישנה תיכונה BERLINGO FIRST, והפרטנר הישנן -PARTNER ORIGIN.

 

בנוסף, לאחרונה הוצג טנדרון קטן יותר מברלינגו (פחות מ 4 מטר אורך), שישווק כ CITROEN NEMO, PEUGEOT BEEPER, וגם כ FIAT FIORINIO. ברכב הזה, אבל, תא מטען קטן יחסית, כשהספסל האחורי פתוח, והוא מיועד יותר להיות רכב חלוקה עיקוני עם רק 2 מושבים. לא יודע, אם הוא יגיע לארץ.

 

תמונות של שלושת הדגמים החדשים מצורפות.

new kangoo.jpg

new berlingo.jpg

citroen nemo.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתם לי אחלה הארות אבל שום דבר לגבי הפיאט דובלו.... אף חד לא מכיר או מבין ברכב זה?

האמת היא שכמו שנאמר פה הברלינגו פחות נוחה להעמסה.... ולצערי הרב איני יכול להמתין לדגמים חדשים...

גם הפיאט דובלו אמורה להגיע בבנזין עוד כשנה....

אני עדיין אשמח לקבל אינפורמציה לגבי תקלות ידועות בקנגו ובפיאט דובלו החדשה וכך להגיע להחלטות

בתודה מראש

יובל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי עכשיו דובלו משומשת 2003 ומאוד מרוצה.

הרכב מרווח ביותר - יותר מהקנגו והברלינגו (דווקא מבחינת משקל מותר הוא פחות מהברלינגו)

חזק ונעים לנהיגה, אני אישית מעדיף אותו על פני קנגו שצפופה ורועשת יותר.

לדעתי הדובלו גם יותר חסכוני, אני לא מצליח להוציא ממנו צריכה גרועה מ 1:14.5 (לפי מחשב הרכב) לא משנה כמה אני נוסע בפקקים, מזגן ונסיעות עירוניות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחשוב הרבה לך על הדובלו אל תמצמץ המחיר טוב הדגם החדש נבדק והוא מצוין וטוב .

יש לי חבר שעובד באירועים ויש לו בארים הוא קנה את הרכב עם נגררת גדולה והוא הכי מאושר בעולם

http://www.lista.co.il/site/?id=5477

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...