Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמממממ חבר'ס....כמה מקום דורש הפורום?? יענו איכסון? יכול להיות אני אוכל לסדר משהו,אני לא מבטיח,אבל אני בהחלט אשתדל...יש לי חבר עם שרת איכסון הולנדי...

הוא כבר הציע לי פעם אבל לא הייתי צריך...אז אם אתם צריכים,אני אוכל לדבר איתו... :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
קודם כל תתרמו לפורום, אחרי זה תדברו על דרכים שאפשר לשכלל אותו

 

נו הנה עוד אחד ...

תגיד גיא קראת את הת'ראד לפני שרשמת את ההודעה :?::?:

 

ובנוגע לנושא המקורי עליו דיברנו, הוא באמת מסובך מידיי ולא אפקטיבי ורלוונטי...

אני חוזר בי...

 

כן, קראתי את את כל הת'רד. וכל הזמן יש בקשות ובקשות, ויש אנישם שפשוט קשיי הבנה. הפורום לא דורש תרומות בשביל הכיף שלו אלא שבגלל העובדה שהוא בקושי עומד על הרגליים. אז לפני שאנשים כותבים ומעלים סתם רעיונות שיפעילו את הראש/ארנק.

 

גיא.

 

עזוב אני בכלל לא יכנס לשיחת דעות, וינסה להסביר לך למה שמה שאתה אומר הוא לא מדויק, בכל אופן אם היית קצת פותח את הראש ועם הגיון פשוט היית מבין שכל עניין ההודעות הזה יכול אפילו להכניס כסף לפורום בעצמו.. :!::!:

×
×
  • תוכן חדש...