Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לשמוע על פורומים שאפשר לשלוח להם הודעות SMS דרך הסלולרי (אני לא בטוח אם מכל החברות, אל בכל זאת), ולעדכן מהשטח, במקומות בהם אין מחשבים לדוגמא הודעות חיות ממפגשים למיניהם - אל הפורום בו נמצאים אנשים שלא נוכחים במפגש...

 

וכמו כן בכל פעם שמגיבים על ההודעה מוחזר לשולח התגובה בחזרה ב- SMS למכשיר..

 

אפשר לפתוח אשכול מיוחד לזה (כמו אוף-טופיק, כללי וכד') או פשוט לשלב את ההודעות במהלך ההודעות הרציף של הפורום...

 

 

לפי דעתי רעיון גדול :!: מה אתם אומרים :?::?:

 

מנהלי הפורום האגדיים צריכים לבדוק את המצב... 8)

פורסם

נראה לי שהתבלבלת...

יש אפשרות, למנויי אורנג' למשל, להכנס לפורומים של תפוז ולגלוש "כרגיל" דרך האינטרנט הסלולרי, הWAP.

אני בספק אם ניתן לשלוח הודעת SMS ישירות לפורום.

:-)

פורסם

זה אפשרי .. אבל צריך להשקיע בשכלולים ...!

 

אני לפחות לא רואה שהרוב תרם את התרומה הקטנה שהפורום ביקש כדי שימשיך לעבוד ..

 

אז גם כך אתם לא תומכים .. וגם רוצים שיפורים ! :evil::evil::evil:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

נראה לי יש מוד (תוספת) מיוחד כזה לפורום מסוג phpBB אבל אני לא יודע אם זה שליחת הודעות לפורום או קבלת עידכון מהפורום לפלאפון.... :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם
נראה לי שהתבלבלת...

יש אפשרות, למנויי אורנג' למשל, להכנס לפורומים של תפוז ולגלוש "כרגיל" דרך האינטרנט הסלולרי, הWAP.

אני בספק אם ניתן לשלוח הודעת SMS ישירות לפורום.

 

לא אריאל :!: כן התכוונתי לשליחת SMS ישירות לפורום, יש כזה דבר פשוט שצריך לבדוק את זה..

 

אני לפחות לא רואה שהרוב תרם את התרומה הקטנה שהפורום ביקש כדי שימשיך לעבוד ..

 

אז גם כך אתם לא תומכים .. וגם רוצים שיפורים !

 

ובנוגע לתרומות WHITE - NIGHT לא סתם קוראים להם תרומות, אל תשכח שזה באופציה וזה צריך לבוא מרצון- ממש לא אהבתי מה שאמרת... :!: (גם אם אתה חושב שכולם צריכים לתת לא אומרים דבר כזה, לפחות לא ככה :!::!: )

פורסם

אין ספק שזה אפשרי, ואני גם רואה איך אפשר לשלוח _ל_משתמשים SMS כשהאשכולים מתעדכנים. לשלוח SMS אל הפורום זה אמנם אפשרי אך יותר מסובך. בכל מקרה אם יקרה משהו אני מוכן לעזור בתכנות (לא במשהו מוחשי חו"ח :wink: )

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
נראה לי שהתבלבלת...

יש אפשרות, למנויי אורנג' למשל, להכנס לפורומים של תפוז ולגלוש "כרגיל" דרך האינטרנט הסלולרי, הWAP.

אני בספק אם ניתן לשלוח הודעת SMS ישירות לפורום.

 

לא אריאל :!: כן התכוונתי לשליחת SMS ישירות לפורום, יש כזה דבר פשוט שצריך לבדוק את זה..

 

אני לפחות לא רואה שהרוב תרם את התרומה הקטנה שהפורום ביקש כדי שימשיך לעבוד ..

 

אז גם כך אתם לא תומכים .. וגם רוצים שיפורים !

 

ובנוגע לתרומות WHITE - NIGHT לא סתם קוראים להם תרומות, אל תשכח שזה באופציה וזה צריך לבוא מרצון- ממש לא אהבתי מה שאמרת... :!: (גם אם אתה חושב שכולם צריכים לתת לא אומרים דבר כזה, לפחות לא ככה :!::!: )

 

התרומה שלך למען קיום הפורום !

 

תשמע אני לא אומר את זה אישית נגדך .. אבל יש איזה 2500 חבר בפורום .. כמה תרמו אולי 25 -30 לא יודע .. אבל המספר מאוד מאוד קטן יחסית .. וזה מעצבן !

 

אתה נהנה מהפורום .. וגם משתתף בו הרבה... לומד .. צובר ידע .. ומשתתף בידע שלך .. אנשים עוזרים לך בפיתרון הבה בעיות .. והכל ...

 

הפורום לא יכול להתקיים בלי כלום ! כל דבר בעולם רץ סביב כסף! אין מה לעשות השרת מצריך כסף ... ה WEBSPACE מצריך כסף .. שמירת הפורום .. הזמן שאנשים משקיעים פה .. שלא אמשיך על עוד הרבה דברים ....

משתתפים בפורום מבלים לפחות איזה שעה בפורום כל יום .. יש כאלה פחות ויש יותר (כמוני ) אבל כולם נהנים ממנו ... וכולם רוצים שהפורום יגדל וישתפר ...

 

בו נגיד שאתה מבלה שעתיים בשבוע בפורום ( לפחות ) .. בחודש זה איזה 8 שעות .. בשנה זה הרבה יותר .. מכל השעות הללו שאתה מבלה .. אתה לא יכול לתרום כסף קטן לפורום ?!

50 שקל לא יהפכו עולמות ... מקסימום הפסדת שתי כוסות בירה ! נו אז מה .. אתה יושב בפאב שעתיים ושותה לפחות שתי בירות ... אז אתה לא מוכן לתרום לפורום שאתה מבלה בו הרבה זמן כסף לא בשביל שהפורום ירוויח אלא להמשכיות שלו???

 

זה חומר למחשבה .. כי זה לא שמי שתרם יש לו יכולת כספית מי לא יודע מה .. כולה 50 שקל ...

 

אל תקח את זה אישי ... זה לא נגדך ... אבל זה עיצבן אותי כל הקע הזה .. שאני רואה שהרבה משתמשים ומעט תורמים ~ כנראה שזה בא מהתרבות הישראלית .. קח ככל שאתה יכול בלי לשלם ~!או להשקיע !..

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני אגיד לך את האמת, אני לא רואה בזה שום צורך...

 

זה תשובה למי ..מה??

 

( לא ברור )

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אני אגיד לך את האמת, אני לא רואה בזה שום צורך...

 

זה תשובה למי ..מה??

 

( לא ברור )

 

אכן לא הייתי ברור...

התשוהב היא לפותח הת'רד.

לא מספיק שילדים מפציצים את הפורום בשטויותף עוד נצטרך לסבול שטויות בסלולרי...

חוץ מזה שאסור לי להרוויח דרך הפורום... :wink: (והמבין יבין)

:-)

פורסם

אני עשיתי חושבים רגע , ב SMS ממוצע יש 120 או 160 תווים , בפלאפונים היותר חדשים הגבילו את זה ל 60 תווים , אני חושב שיהיה צורך ב5 הודעות כדי להעביר הודעת פורום ממוצעת , שלא לדבר על כל מיני סיפורי ענק שמתפרסמים פה .רק תחשוב על כמויות ההודעות שיצתרכו לעבור , ולהתחיל לקרוא חצי עמוד בפלאפון זה סיוט , לכתוב חצי עמוד זה בכלל בלתי אפשרי , ועוד לא נכנסנו לברוך הטכני .

 

ועם כל הכבוד , ויש הרבה , הפורום לא מתעדכן במהירות כל כך מסחררת והדברים בו בד"כ לא כל כך דחופים שהם צריכים מענה און ליין , מכל מקום

 

רק כדי שתהייה בעיניינים עד לשורה הזאת היו בהודעה שלי 390 תווים ללא רווחים ו496 עם רווחים , שזה שמונה הודעות בערך ...

פורסם
קודם כל תתרמו לפורום, אחרי זה תדברו על דרכים שאפשר לשכלל אותו

 

נו הנה עוד אחד ...

תגיד גיא קראת את הת'ראד לפני שרשמת את ההודעה :?::?:

 

ובנוגע לנושא המקורי עליו דיברנו, הוא באמת מסובך מידיי ולא אפקטיבי ורלוונטי...

אני חוזר בי...

פורסם
קודם כל תתרמו לפורום, אחרי זה תדברו על דרכים שאפשר לשכלל אותו

 

נו הנה עוד אחד ...

תגיד גיא קראת את הת'ראד לפני שרשמת את ההודעה :?::?:

 

ובנוגע לנושא המקורי עליו דיברנו, הוא באמת מסובך מידיי ולא אפקטיבי ורלוונטי...

אני חוזר בי...

 

כן, קראתי את את כל הת'רד. וכל הזמן יש בקשות ובקשות, ויש אנישם שפשוט קשיי הבנה. הפורום לא דורש תרומות בשביל הכיף שלו אלא שבגלל העובדה שהוא בקושי עומד על הרגליים. אז לפני שאנשים כותבים ומעלים סתם רעיונות שיפעילו את הראש/ארנק.

 

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...