Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום החלפתי די בקלות במכוניות יותר ישנות, אבל פה זה הזרקה.

מצד הפלטה לא נראה שיש שום דבר כמו פלגים, מצד היניקה יש את המחשב ומין פלסטיק לכל האורך שאולי מסתיר את הפלגים מישהו יכול לעזור?

בנוסף מחפש לינקים לספרות לפיג'ו הזה - שכחתי לציין נפח 1400.

תודה

אופיר

פורסם

מצטער אני לא תמיד נגיש לאינטרנט בעבודה.

תודה על התשובה - האם מדובר באותו פלסטיק ארוך שיושב בין הראש מנוע למחשב?

אם כן אנא אם משהו יכול להסביר האם קשה, כלומר האם זה רק פירוק ברגי הפלסטיק ואז אפשר לפרק את הפלגים או משהו יותר מסובך.

תודה

רבה

פורסם

רגע ניסן תעצור כאן בבקשה - עד היום פרקתי חוטי הצתה רגילים.

יש לך טיפים בשבילי כמו האם צריך להזהר במשהוא כמו חלקים שנופלים מסלילי ההצתה או כיוונים מסויימים או שפשוט שני ברגים ומרימים כלפי מעלה והופ רואים את הפלגים מוכנים לפירוק.

אנא ניסן בבקשה חזור אלי אני לא רוצה לעשות נזק(עבדתי בעבר הרבה על מכוניות ללא מחשב ללא בעיה אך פה העסק קצת שונה)

תודה מראש

אופיר

פורסם

טוב, אין לי מושג ממש מה אתה ראית שם לא הצלחתי להבין אבל אני אסביר לך איך מחליפים

 

אם שמת לב בדגם המנוע הזה הפלגים "מוחבאים" מתחת לסעפת היניקה.

לך בעקבות חוטי ההצתה שמחוברים מימין (כשאתה עומד מול המנוע) על הפלטינה ותגיע אליהם.

כעת מה שנותר הוא להשיג:

1. בוקסה לפתיחת פלגים

2. רצ'ט

3. מאריכים שיעזרו לך לפרק אותם ממעמקי החורים שלהם.

 

בקשר למאריכים, אתה תוכל להשיג שלישיה (קטן,בינוני וגדול) במחיר של 50 ש"ח עד כמה שזכור לי בהום סנטר.

תוכל גם לקנות מאריך בינוני בלבד בחנות לכלי עבודה (אותו אתה חייב לפתיחת פלגים 1,2,3).

מאריך גדול אתה צריך לפתיחת פלג מס' 4.

אין ממש הרבה דרכים להוציא אותם בקלות. אני מטפל כבר כ-5 שנים ברכב וזו האופציה הכי קלה שיש.

 

דרך אגב, בגלל הקושי מחמת המיקום שלהם כדאי לך לעבוד לפתיחה עם בוקסה לפלגים עם גומי ולסגירה עם אחת בלי, אחרת בסגירה הגומי עדיין תפוס והתפיסה שלו יותר חזקה מהתפיסה של המאריך בבוקסה וכשתמשוך, הבוקסה תישאר על הפלג בתוך החור ולא תוכל להוציא אותה ותצטרך לפרק שוב.

אם לא הסברתי טוב על זה, תנסה ותבין למה התכוונתי.

בהצלחה.

פורסם

אין פה מה לפחד כל הסלילים יוצאים ביחד כלפי מעלה והפלאגים במקום הרגיל בתוך הכוסות שלהם.

זה קצת קשה להסביר דרך מסך המחשב, אבל זה ממש לא מסובך.

×
×
  • תוכן חדש...