Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טיפול אחרון לבד ושמתי 20W50 ואיני יודע איזה שמו קודם האם יתכן ששיניתי ולכן זה התחיל לאכול שמן?

מה בכ"א ניתן עכשיו לעשות

תודה-אדם

פורסם

כאשר הייתי נער שוליה במוסך בבאר שבע נהג הבוס שלי שלמה לרר ז"ל לענות ללקוח שהתלונן על צריכת שמן במנוע ריכבו:

הלקוח היה אומר "שלמה המנוע שלי אוכל שמן !" , שלמה היה עונה לו "מה אתה רוצה שהוא יוכל אורז !,

המנוע שלך זקן בא בימים והגיע זמנו להחלפתו !.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

צריך לגשת למוסך,להרים רכב על הליפט ולבדוק קודם אם יש נזילות.

מעבר מצמיגות אחת לאחרת יכולה להוביל לאכילת שמן במנוע עם כזה קילומטרא'ז.

ולך ברזילי,למרות שאתה מומחה בתחום הרכב הרשה לי להגיד לך שמנועים של מרצדס ובמוו ממש לא רואים את הקילומטרא'ז הזה ממטר ומחזיקות עם טיפול נכון וללא הזנחה קרוב לחצי מיליון ק"מ בלי לגעת במנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מצטרף לקודמי בהקשרל הבחנות של ברזילאי.

 

כל ההבחנות פסימיות ביותר וחד משמעיות.

 

מנוע עשה מעל 100 אלף - החלפה.

רכב מודל 95-אוטו גמור לא לגעת.

יש צריכת שמן במנוע - ולא נאמר בכלל כמה שמן נאכל, במשך איזה תקופה בוצע המעקב וכו'- מנוע מת ויש להחליף.

 

לי אישית הייתה רנו אקספרס 1400 (מנוע זהה לקליאו המדוברת)

 

הרכב היה עם 245 אלף ק"ם כשהגיע אלי, ועם כמעט 300 אלף, כשעבר הלאה.

 

המנוע מעולם לא הוחלף ולא נפתח, צריכת שמן הייתה כליטר ל 10000 ק"מ.

 

 

פורסם

גם אני מצטרף לחברים שמעליי.

 

ברשותי רנו 19 1.4 96 230K, מנוע זהה לחלוטין ,צריכת השמן בין טיפול לטיפול עומדת על - 0 .

 

מטופל בחלפים מקוריים ושמן LM 10/40 חצי סינטטי .

פורסם
כמה אורז...סליחה...שמן הוא צורך לק"מ...

 

יש צריכת שמן במנוע - ולא נאמר בכלל כמה שמן נאכל, במשך איזה תקופה בוצע המעקב וכו'- מנוע מת ויש להחליף.

 

אדם777, תעשה טובה ותגלה לנו כמה שמן אוכל המנוע?

פורסם
אדם777, תעשה טובה ותגלה לנו כמה שמן אוכל המנוע?

אני לא יודע בדיוק יש את השעון הזה שמראה על לחץ שמן וכשזה יורד קצת אני בודק ומוסיף קצת

פורסם

אז מזה הגעת למסקנה שהאוטו אוכל שמן?

תבדוק כל כמה ק"מ האוטו אוכל כמות כזאת או כזאת של שמן.

אחרי שתבדוק ותרשום את התוצאה כאן,אנשים יוכלו לעזור לך.

קיימת האפשרות שזהו דבר רגיל ואין ממה לחשוש

Justy For Ever

תחת פרוייקט קוסמטי "קטן",בקרוב תמונות!

פורסם

השעון הזה לא מראה לחץ שמן, הוא מראה מפלס שמן ל30 שניות לאחר ההתנעה, ואחר כך יורד ל -0.

 

את תסתמך על השעון, הוא לא מדוייק.

תבדוק רק עם המדיד הידני, בבוקר, לפני שאתה מניע את הרכב.

הרכב כמובן צריך לעמוד על משטח ישר.

תמלא שמן עד לקו העליון במדיד ותרשום קילומטרז'.

תמשיך לבדוק שמן כל יום, כאמור בבוקר, לפני נסיעה. בדיקות בתחנות דלק, כשהמנוע חם, גם לא מדוייקות.

כשתיהיה לך תשובה לשאלה "לאחר כמה קילומטרים מפלס השמן ירד לקו MIN במדיד", תרשום אותה כאן.

 

 

פורסם
השעון הזה לא מראה לחץ שמן, הוא מראה מפלס שמן ל30 שניות לאחר ההתנעה, ואחר כך יורד ל -0.

א. תודה רבה לכולכם.

ב. אני שם סוויץ ואז זה מראה לי לחץ שמן וכשזה יורד אני יודע שאני חייב לבדוק במדיד ואז אני מוסיף קצת.

לחכות עד שזה יגיע למינמום?

אין סכנה לרכב?

פורסם

כל עוד כמות השמן במדיד היא בין שני הקווים אני לא חושב שאמורה להיות בעיה, יתקנו אותי מומחים אם אני טועה.

הייתה לי רנו קנגו שגם היתה לה תצוגה כזאת של כמות שמן בלוח השעונים. מניסיון, התצוגה הזאת ממש לא מדוייקת ובכלל לא משקפת את מצב השמן האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...