Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מדובר ברכב מיציבישי לנסר 90 ומותקנת עליה אזעקה של חברת ranger

 

הבעיה היא כזאת שאני מפעיל את האזעקה בעזרת המפתח אין שום צליל אבל האזעקה פועלת ושאני מנסה

לנטרל אותה בעזרת השלט כלום לא מגיב יש לציין כי כבר ניסיתי להחליף סוללה ולא הלך ואין לי עוד שלט

 

יש למישהו מושג מה עליי לעשות64181326om5.jpg

 

ועוד תמונה של השלט (בשלט יש בצד שמאל מין שקע כזה עם 3 פינים)

83501697yx9.jpg

 

מצטער על זה שהתמונות לא באיכות טובה

יש למישהו רעיון מה אני יכול לעשות לבד?

:lol:
פורסם
אם אתה רוצה לנטרל / לבטל את האזעקה אעזור לך,

צור קשר בפרטי...

 

האזעקה כרגע מנוטרלת עם המפתח אני רוצה להפעיל אותה שהיא תהיה בשימוש

 

דרך אגב המערכת אזעקה אחראית רק על הדלתות והוא לא מרים שמשות

 

איפה צריך לקלוט המערכת האזעקה את השלט דרך האנטנה של הרדיו או מה?

כי יש חוט בצבע שחור שיוצא מתחת לדשבורד וחשבתי שאולי זה החוט שמתחבר לאנטנה ואז ככה המערכת אזעקה

תפעל

:lol:
פורסם

אם ברגע שאתה מסובב את המפתח , האזעקה מתחילה לצפור במלוא עצמתה, הרי שלצערי היא החזירה את נשמתה לבורא.

 

היא אמורה להשמיע שלושה ביפים.

 

האזעקה ישנה מאוד, ולא שווה בהשקעה ו/או בתיקון.

 

האנטנה של מוח האזעקה הוא בצבע שחור, יוצא מהסירנה, בדגמים מסויימים לאורך 20 סמ' ובישנים יותר, לאורך מטר.

 

אין באוטו חוט לאנטנה.

 

אם הבנתי את תיאורך נכון, נראה שעדיף להחליף אזעקה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...