Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מעוניין לרכוש הד יוניט של CLARION 775USB .

 

יש לי מגבר 4 יציאות של nakamichi pa4100

 

2 סטים של קומפוננטים MBQ סידרה C

 

אני מעוניין לרכוש הד יוניט איכותי שהצליל שלו יהיה כמה שיותר נאמן למכור אני לא מחפש יותר מידי פצ'רים כמו שיש לרוב הפיונירים. אני מחפש הד יוניט שלא יהיו לי רעשי רקע וכל מיני רחשים מרגיזים.

 

יש לי אפשרות להביא את ה clarion775usb במחיר טוב השאלה אם במחיר שלו יש משהו שיהיה לי יותר טוב

פורסם

המחיר שלי לחדש הוא 1850 שקל חדש!!!

 

אבל הרבה מתקינים דווקא אומרים שהוא לא משהו.

יש לי אפשרות להביא את האקליפס cd7100 ב3700 האם כדאי?\

פורסם
המחיר שלי לחדש הוא 1850 שקל חדש!!!

 

אבל הרבה מתקינים דווקא אומרים שהוא לא משהו.

יש לי אפשרות להביא את האקליפס cd7100 ב3700 האם כדאי? סליחה על החוצפה , אבל אתה שפוי ?!!! למה לשלם כפול על אקליפס ? מה יש באקליפס ששווה כפול כסף ?!! \

לדעתי לא. והמתקינים שאומרים , שלא , תוודא אם הם מוכרים את זה?, וכמה הם מקבלים על זה?, וכמה הם מקבלים על מה שהם "דוחפים" לך במקום הקלריון ? אתה עלול להיות "מופתע" שכול העיצות שלהם הם ביזנס נטו

בברכה יהודה

פורסם

יהודה נמאס תפסיק לדבר שטויות - או שאתה כמו תמיד - לפי האינסטיקטים שלך .

 

ה775 של קלריון מכשיר מצוין אבל מסתבר שהוא בעל תקלות רבות

1850 ש"ח למכשיר הזה עם אחריות הוא מחיר מצוין

יש רק לוודא שאכן האחריות בעלת תוקף - עדיף לשאול אפילו של מי האחריות .

 

למחיר הנ"ל אין כמעט שום מתמודדים מצד מכשירים אחרים אבל שוב מפעמים קודמות (ולא חסר פעמים) המכשיר לא הכי נאמן .

 

ערב טוב לכולם .

 

עריכה : ויהודה עסק שמכבד את עצמו לרוב הצעותיו לא היו על רסק עיסקי וכדאיות בלבד .

פורסם

 

עריכה : ויהודה עסק שמכבד את עצמו לרוב הצעותיו לא היו על רסק עיסקי וכדאיות בלבד .

 

רוני, הלוואי ויותר עסקים בארץ, במיוחד בתחום שאנו עוסקים בו פה, היו "מכבדים את עצמם", לפי הגדרתך.

אך המצב הוא לא כזה, לצער כולם.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

יואב זה לא משנה כרגע המחיר הוא הכי זול בארץ גם מבחינת הקלריון וגם מבחינת האקליפס

 

אם תשווה איכויות בין שני המכשירים הללו את מי היית לוקח?

 

אגב אני אישית שמעתי כבר מארבע מתקינים שיש להם תמכשיר ואמרו לי לא לגעת בו איך תסבירו את זה?

פורסם

אמרו לך להתרחק מהקלריון? אגב על מה הם כן המליצו?

 

לדעתי בקלריון הזה מציע המון ובמחיר של 1850 זה די מציעה. בהקשר של מה שרוני אמר לך - חשוב מאוד שתהיה אחריות טובה ומבוססת, בטח לאור העובדה שאתה קונה בארץ.

 

במחיר הזה בטח יש עוד מכשירים שיודעים להוציא צליל נקי ונאמן למקור (מה שקלריון אגב מצטיין בו לדעתי).

 

לגבי תוספת של כמעט 2000 ש"ח עבור HU, כאשר נקודת המוצא שלך הוא ה775, לא הייתי עושה את זה בחיים, אבל זה אני.

תעשה את השיקול שלך, האם יש לך מספיק תקציב ל HU הזה, והאם בחירת שאר הרכיבים לא תושפע מכך.

 

לגבי השוואת איכויות, אני לא יכול לענות על זה. אבל תנסה לשאול את LEONM12 (אני מקווה שרשמתי את שם המשתמש נכון). ממה שזכור לי, היה לו את הקלריון 775 והוא החליף אותו ב ECLIPSE 7100, אז אולי הוא יוכל להעיד על אופי הצליל והבדלי האיכות בין שני המכשירים המדוברים.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

קלריון בכללי מצויינים המכשירים שלהם תענוג לאוזניים.

 

הדגם הספציפי הזה קצת בעייתי כנראה הוא מתקלל הרבה יש בעיות במגע בין הפאנל לבית.

יציאות rca נשרפות ובכללי כנראה שציפו מהמכשיר הזה ליותר מימה שהו יכול לתת. במחיר שאני יכול להשיג אותו אין לו אכן מתחרים אבל אני מעדיף להוסיף עוד 2000 שקל ולהיות בראש שקט ולקחת מכשיר בהרבה הרבה יותר טוב לפי מה שהבנתי.

 

אגב המכשיר הקודם שלי היה אקליפס 3100 נהנתי מכל רגע איתו אני בטוח שמה 7100 אני יכול להנות אף יותר .

אני מנסה לחפש אולי יש למישהו פה ניסיון איתו כדי לדעת אם אכן כדאי לרכוש אותו.

פורסם

המכשיר שלך בן כמה חודשים , אבל אצלך גג שבוע או שבועיים לא כך ?

 

לי יצא לפגוש 6 מכשירים בעלי תקלה

לא אוצר שכולם ככה , אבל כן אחוז נכבד

 

וזה לא רק 775 אלא כל סדרת X7X האחרונה .

 

גל - כמו שכבר הצעתי לך שמע את הפיוניר PRS880 קשה לי להאמין שתתאכזב ממנו

פורסם

יגאל האמת שמעתי את ה prs אחלה מכשיר לא נופל מהקלריון המון פ'צרים מכשיר אלגנטי

אבל האקליפס זה עולם אחר חבל שהמכשירים שלהם יקרים כל כך בארץ אחרת אני מאמין שרובנו היו מעדיפים אותם על פני הד יוניטים אחרים.

פורסם
המכשיר שלך בן כמה חודשים , אבל אצלך גג שבוע או שבועיים לא כך ?

 

לי יצא לפגוש 6 מכשירים בעלי תקלה

לא אוצר שכולם ככה , אבל כן אחוז נכבד

 

וזה לא רק 775 אלא כל סדרת X7X האחרונה .

 

גל - כמו שכבר הצעתי לך שמע את הפיוניר PRS880 קשה לי להאמין שתתאכזב ממנו

 

בשביל זה יש אחריות לא?

האחריות כן תקפה על כאילו בעיות ?

מה אפשר לעשות כדי שהמכשיר לא ימות לי?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

תעשה את השיקול שלך, האם יש לך מספיק תקציב ל HU הזה (ECLIPSE), והאם בחירת שאר הרכיבים או תקציבם לא יושפעו מכך.

 

תנסה לשאול את LEONM12 (אני מקווה שרשמתי את שם המשתמש נכון). ממה שזכור לי, היה לו את הקלריון 775 והוא החליף אותו ב ECLIPSE 7100, אז אולי הוא יוכל להעיד על אופי הצליל והבדלי האיכות בין שני המכשירים המדוברים.

יואב

 

אני בטוח שיש פה עוד אנשים שמכירים את ה7100 ויוכלו לספר לך עליו. חשוב גם שתבוא לפגש ואולי תוכל להתרשם בעצמך.

לגבי הבעיות של קלריון, נשמע לי תמוהה, אך יש לייחס לזה חשיבות. היתכן כי הוספת הפיצ'רים באה על חשבון איכות הבניה? או התאמתו לארץ מבוצעת באופן לקוי?

גם השינוי המבני - עם הגלייד פאנל שלהם ואיכות חומרים נחותה יותר ב 775 לא היו ממש לרוחי.

 

כדאי לבדוק אולי בפורומים אחרים, האם הייתה איזה סידרה מסוימת בעלת פגמים מיוחדים.

 

יואב

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...