Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני צריך להחליך בעוד מספר ימים את הרכב שלי (אימפרזה מליסינג)

היו לי מספר אפשרויות אבל לאחר סינון נשארו לי 2 אופציות.

פורד פוקוס

וסובארו B3

 

אני רוצה שהרכב יהיה נוח עד כמה שאפשר עם ביצועים סבירים

 

בקיצור מה מבין 2 המכוניות האלה הוא החבילה הכי טובה בשבילי .

יש לי אפשרות לקחת מזדה 3 אבל אני לא רוצה מכיוון שהיא פשוט גרועה .

 

אני מודה לכם מראש ההענות

פורסם

ביחס לאאודי A4 המאזדה 3 כנראה גרועה ואתה צודק. ביחס למתחרות שלה בקבוצה, היא אחת הטובות :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שני המכוניות מאוד רכות ונוחות ואלו למעשה אחד מהייתרונות של שני כלי הרכב הללו ביחס למתחרות. אגב, אם נוחות באמת עומדת בראש מעינך, המאזדה 3 באמת צריכה להיפסל.

 

שני המכוניות מרווחות, כאשר לסובארו מרווח קדמי עדיף בהרבה (בפוקוס הרגל נוגעת כל הזמן בדש-בורד) ולעומת זאת מושבי הפוקוס גבוהים יותר.

לפוקוס תא מטען גדול ושימושי יותר לסובארו בידוד רעשים עדיף.

שני המכוניות מגיעות עם 6 כריות אויר וזוכות ל-5 כוכבי ריסוק.

הסובארו קצת יותר מאובזרת (הגה מעור, בקרת אקלים מכאנית, משענת יד אמצעית).

שני המכוניות לא חורכות אספלט (על מי אני עובד? שניהן איטיות! אבל אתה יכול להיות רגוע, רוב מתחרות הקטגוריה לא הרבה יותר טובות).

 

בקיצור אני מאמין ששני המכוניות יהיו תמורה טובה אבל מומלץ לעשות נסיעת מבחן. בדוק אגב, אם אתה יכול להוסיך לרשימה את הI30 שמהווה גם היא רכב נוח מאוד, אם כי פחות מאובזר בגרסאת הליסינג וזוכה למנוע ראוי וטוב. החיסרון הגדול שלה (לטעמי) הם ציוני בטיחות די נמוכים שלא עומדים בתקן של רוב המתחרות.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

קודם כל תודה על התשובות ,

 

אני יכול להגיד לכם שהיה לי פוקוס 2006 חלופית ואני זוכר את האחיזת כביש המצוינת שיש לה

אבל פנים הרכב נראה זול מידי כלומר יש יותר מדי פלסטיקים זולים במיוחד בדלתות של הרכב .

 

האם זה המצב גם בסובארו ?

פורסם
שני המכוניות מאוד רכות ונוחות ואלו למעשה אחד מהייתרונות של שני כלי הרכב הללו ביחס למתחרות. אגב, אם נוחות באמת עומדת בראש מעינך, המאזדה 3 באמת צריכה להיפסל.

 

שני המכוניות מרווחות, כאשר לסובארו מרווח קדמי עדיף בהרבה (בפוקוס הרגל נוגעת כל הזמן בדש-בורד) ולעומת זאת מושבי הפוקוס גבוהים יותר.

לפוקוס תא מטען גדול ושימושי יותר לסובארו בידוד רעשים עדיף.

שני המכוניות מגיעות עם 6 כריות אויר וזוכות ל-5 כוכבי ריסוק.

הסובארו קצת יותר מאובזרת (הגה מעור, בקרת אקלים מכאנית, משענת יד אמצעית).

שני המכוניות לא חורכות אספלט (על מי אני עובד? שניהן איטיות! אבל אתה יכול להיות רגוע, רוב מתחרות הקטגוריה לא הרבה יותר טובות).

 

בקיצור אני מאמין ששני המכוניות יהיו תמורה טובה אבל מומלץ לעשות נסיעת מבחן. בדוק אגב, אם אתה יכול להוסיך לרשימה את הI30 שמהווה גם היא רכב נוח מאוד, אם כי פחות מאובזר בגרסאת הליסינג וזוכה למנוע ראוי וטוב. החיסרון הגדול שלה (לטעמי) הם ציוני בטיחות די נמוכים שלא עומדים בתקן של רוב המתחרות.

 

מסכים עם רוב הדברים.למי שירד מאימפרזה, עלולה להיות בעיה במעבר ל b3 - היא מאוד איטית ומרגישה כבדה. ה i30 אינה נחותה מבחינת האבזור וגם בנושא הבטיחות, קבלה 32 נקודות כאשר 33 פירושם 5 כוכבים (הסיד, אחותה התאומה, קבלה באירופה את מלוא ניקוד הבטיחות). אגב, אופציה טובה בקטיגוריה, בכל האמור בליסינג, היא הרנו מגאן, שגם בבטיחות וגם בנוחיות עולה על האופציות לעיל (למרות האבזור הדל שלה).

פורסם

האמת שדווקא אלו שבאים מהאימפרזה שהיא מכוניות כבדה ופחות אוירודינאמית מהאימפרזה החדשה (לא יודע למה אני לא מסוגל לקרוא לה B3) לא יתאכזבו. אגב, נתוני הייצרן לגבי התאוצה מראים שלאימפרזה החדשה ביצועים עדיפים על הדגם הקודם.

מצד שני הדגם החדש משמעותית שקט יותר מהדגם הקודם דבר שיוצר יותר בידוד מהדגם היישן.

 

אני בהחלט מסכים שכאלו שבאים מהקורולה הקודמת, מאזדה 3 ומהסיויק 1.6 הקודמת, בהחלט עלולים להתאכזב מהביצועים של הדגם החדש (ושוב הם יתאכזבו גם מהביצועים של שאר המתחרות כדוגמת הפוקוס,C4 וכל השאר, למעט הI30).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
ה i30 אינה נחותה מבחינת האבזור וגם בנושא הבטיחות quote]

 

יצא לי לנסוע בI30 ליסינג ולדעתי מאוד מעצבן שאין לדגם הזה הגה טלסקופי (עשוי להפריע לגבוהים וגם קצת לא עדכני ביחס למתחרות), בנוסף לכך גלגל ההגה לא מצופה עור כמו בסובארו למשל. לא אהבתי גם שאין תיפעול ידני לגיר (למרות שאני מאמין שלרוב האנשים זה לא פקטור), בנוסף לכך בגרסה זו גם הורידו את בקרת האקלים שקיימת בגרסה היקרה יותר. גם אפשרות להגביר או להנמיך את עוצמת כל לוח המחונים חסכו. בקיצור רכב מעולה שנראה שבגרסת הליסניג הורידו יותר מידי דברים.

 

אגב, מצד שני השאירו את מע' בקרת היייציבות כסטנדרט.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...