Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנה הרגשה כאילו המנוע עובד בפולסים, הסל"ד יציב(עפ"י המד)

כמו כן הפלאגים בני 10K ק"מ, חוטי הצתה מקוריים (65K ק"מ) והרכב חובר למחשב במורשה ולא נמצאו תקלות,

יכול גם להיות שצריכת הדלק מעט גבוהה יותר אם כי לא מדדתי במדוייק.

התופעה מתרחשת לאחר דקה או 2 של המתנה בסרק.

 

שכחתי לציין שנבדקו גם תושבות מנוע וגיר ונמצאו תקינות. מה השלב הבא?

האם ניתן לעשות אינפוזיה? מה הלאה?

 

תודה מראש

מתן

פורסם

בצע את הפעולות לפי השלבים:

 

1. ניקוי בית המצערת.

2.ניקוי מנוע צעדים.

3.הלחפת פלאגים.

 

אם צריכת הדלק שלך גבוהה אז סביר להניח שהמנוע עובד עם תערובת דלק עשירה וכתוצאה הפלאגים מפוחמים.

 

צריך לבדוק את סלילי ההצתה.(כוייל)

פורסם

המצבר חדש (55 אמפ' של ורטה) אבל מרגישים בעמידה קפיצות קטנות באור, נראה שמשהו שם לא בסדר. כשבדקו לי טעינה היא הייתה על גבול התקין. חשוב לציין שהתופעה הייתה גם עם המצבר הקודם והחשמלאי אמר שהכל בסדר מבחינתו.

 

פלאגים - הוחלפו לפני כשנה, אולי פחות. כל פלאג עלה לי מעל 80 ש"ח. אני אפרק לבדיקה אבל נראה לי שהם תקינים (מיועדים להחלפה כל 60K ק"מ)

 

בית מצערת/מנוע צעדים - ביקשתי מהמוסך (מורשה) והוא אמר שאין צורך, אם היה צורך אז התופעות שציינתי היו חריפות יותר וגורמות לקירטועים וכיבוי המנוע. כמו כן הם לא מוכנים לקחת את האחריות על תקינות החלקים לאחר הפירוק והניקוי. לטענתם 'אם זה לא קריטי, אל תגע בזה' כדי לא לגרום נזקים מיותרים.

 

מה שכן, אני מוסיף את הBG K44 למיכל דלק מלא פעם ב 10K ק"מ (שנה בדיוק), חשבתי שהפעם אולי כדאי לעשות אינפוזיה ולראות אם זה פותר לי את התקלה.

פורסם

סליחה הפלאגים לא קשורים שחכתי שהם שונים לגמריי ממה שאני מכיר.

אז לא צריך לבדוק אותם אפילו הם חדשים.

 

אבל ניקוי בית המצערת וניקוי מנוע הצעדים יכול לעזור.

 

מה שאומרים במוסכים המורשים לא תמיד נכון הם אוהבים לעשות עבודות גדולות.

 

גם לי ברכב היית בעיה של רעידות וסל"ד לא יציב ואמרו לי לפרק את כל הספעת עם המצערת ולבצע ניקוי שזאת ביכלל לא הבעיה.

בסוף אצלי הבעיה הייתה ברוטור של המפלג.

 

לכן אני מציע שתעשה ניקוי בית מצערת עם ספרי קרבורטורים ואיזה בד.

אפשר לנקות גם את חיישן כמות האוויר שיושב על צינור פילטר האוויר. (MAF)

מרסיים על החיישן ממרחק 5-10 ס"מ מעט ספריי קרבורטורים מחקים שיתייבש 10דקות ומחזירים הכל חזרה.

פורסם

ספריי קרבורטור על החיישן? כשאני עשיתי ניקוי בית מצערת הזהירו אותי שאני לא אגע בו עם הספריי!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...