Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגולשי הפורום שלום רב.

 

ברצוני לרכוש רכב יד שניה. אחרי כחודש של חיפושים שני הרכבים שמצאתי ואני מתלבט עליהן הן:

1) ניסאן אלמרה 1600 פרפקט שנת 2001 יד 1 עם 99K

2) יונדאי אקסנט 1500 שנת 2004 מליסינג עם 100K

 

קראתי הרבה בפורום על שתי המכוניות האלו ועכשיו הייתי רוצה לקבל את דעתכם ובעיקר מה הייתם בוחרים במקומי.

 

תודה על התגובות

פורסם

לא מכיר את האקסנט, אבל לגבי הפרפקט, יש לי רק דברים חיובים, מדובר ברכב מעולה.

קח לתשומת הלב, שמדובר ב 1.6 ל', המנוע קטן על הפרפקט, הרכב יחסית עצל ובעל קושי בסחירות .

אם תחליט על הפרפקט,אז אני ממליץ על הפרפקט 1.8 ל', חזק, יעיל וחסכוני.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

אלמרה 1.6 - לא טוב.

אם כבר אז 1.8 הוא לא יותר בזבזן מ1.6 ויותר חזק בהרבה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אין אפילו פרמטר אחד שאני יכול לחשוב עליו שבו האקסנט עולה על האלמרה.

 

אולי גועל...

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

קודם כל תודה על תגובותכם.

 

שאלה לכל הגולשים שכתבו שאלמרה 1.6 "לא טובה/חלשה": זה מניסיון האישי או שזה ממה שכתוב באינטרנט?

אני שואל זאת כיוון שמצאתי רכב כזה מאד שמור ממישהו שאני סומך עליו (עד כמה שניתן במצב הזה).

 

השאלה הנוספת היא האם אקסנט חזקה יותר מאלמרה 1.6 :lol: - ת'אמת לא ניראה לי....

פורסם

אולי היא לא חזקה יותר אך שוקלת פחות.אם זאת גם אני בעד האלמרה במיקרה הזה ובכלל.קניתי אחת מליסינג דגם 2005 ואנחנו מאוד מרוצים.הפסיקו לייצר אותה 1.6 לכן כנראה החברה צודקים!

פורסם

אאל"ט ה1.6 זה המנוע של הדור הקודם על רכב ששוקל איזה 150-200 קילו יותר.

אם הרכב הוא לאדם אחד - שלא ממהר כל היום, אין בעיה.

אם אתה נוהג לנסוע עם משפחה שלמה ברכב - הייתי מעדיף את ה1.8.

בכל מקרה - אם קצת חוסר כח לא מפריע לך ומצאת אקזמפלר באמת שמור - אין סיבה לוותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
השאלה הנוספת היא האם אקסנט חזקה יותר מאלמרה 1.6 :lol: - ת'אמת לא ניראה לי....

 

 

בהאצות קצרות וביניים אקסנט תקרע אותה, אבל לנסוע מעל 140 קמ''ש באקסנט זה פחד מוות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מנסיון על 2 הרכבים:

 

האקסנט - רכב לא נוח בעליל, הגה לא ללא רגש, סובלת מבעיות אמינות (מס' רכבים שנתקלתי בהם), במישור הרכב סוחב בסדר

בנסיעה מאומצת יותר (עליה/מזגן/רכב עמוס) הרכב פשוט לא זז בקצב סביר. בנסיעות ארוכות של 4-5 שעות הנהיגה באקסנט הייתה בשבילי עינוי לגב ועוד תחום חשוב הוא רמת הבטיחות הירודה של הרכב.

 

האלמרה - הייתה לנו במשפחה רכב כזה שנת 03' מנוע 1.8. הרכב היה פשוט נפלא כרכב משפחתי, חזק מספיק בשביל לנסוע עליות עם מזגן ו5 נוסעים, נוח יותר (יחסית לאקסנט), אמין בצורה יוצאת דופן, צריכת הדלק הייתה לא רעה - בעיר מעט גבוה

אבל בבינעירוני רגוע עשיתי את קו פרדס-חנה - טבריה הלוך חזור על רבע מיכל וחלק גדול מהנסיעה היה עם מזגן.

 

אם אלמרה 1.8 לא נכנסת לך בתקציב, הייתי מחפש אלטרנטיבה אחרת.

אין טעם להתפשר על אקסנט או אלמרה 1.6 (חלשה מידי) כשיש עוד אופציות..

פורסם

תודה לגל המגיבים, קיבלתי תמונת מצב קצת..

 

נראה לי שפשוט אקח את אלמרה לנסיעת מבחן ושם אני ארגיש אם היא מתאימה לי מבחינת כוח,

פשוט האוטו הזה שמור ויהיה חבל לפספס אותו...

פורסם

למיטב ידיעתי הפרפקט 1.6 הורכבה ביפן ואילו ה 1.8 באנגליה, אם זה משנה משהו.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
למיטב ידיעתי הפרפקט 1.6 הורכבה ביפן ואילו ה 1.8 באנגליה, אם זה משנה משהו.

 

 

מה זה משנה באמת? אמור להיות הבדל?

 

בכלל לא הצלחתי למצוא מפרט טכני באינטרנט על הדגם הזה (1.6) ספציפי..

פורסם

מעלה שוב פעם את השרשור הזה, רק כדי לעדכן את מי שזה מעניין אותו...

 

היום ביצעתי נסיעת מבחן על אלמרה 2001 1.6 שדיברתי עליה:

הרכב במצב מכני מעולה אך הוא לא מגיב ללחיצה על הגז?!?

 

אולי זה אני מפונק? פשוט עד עכשיו נסעתי במגאן 2001 של אבא שלי והוא נראה לי מטוס לאומת אלמרה הזאת...

×
×
  • תוכן חדש...