Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תערובת ענייה גורמת להתחממות המנוע, ולהתלקחות עצמית של הדלק בגלל החום רב, שנדלק מעצמו לפני זמנו וגורם לנקישות/ צלצולים.

תערובת אופטימלית מקררת את המנוע ואת השסתומים ומאריכה את חייהם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה!

ברשותך אמשיך, למה כשדוחסים תערובת ענייה מתקיימת התחממות וכשדוחסים תערובת רגילה/עשירה

ההתחממות פחותה?

פורסם

אני אמנם לא צביקה ולא מגיע לחצי מהידע שלו אבל...

כאשר נדחסת תערובת אופטימלית ,כלומר אחוז נכון של דלק/אויר נוזל הדלק מקרר בעצם את השסתומים,בוכנה וצילינדר.והצתת התערובת מתבצעת ע"י הפלאגים.

כאשר התערובת ענייה מידי = יותר אויר פחות דלק, בחלל הצילינדר נוצא חום גבוה שגורם להתלקחות עמצית של הדלק לפני הזמן ולכן תופעת ה"צילצולים".

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
אני אמנם לא צביקה ולא מגיע לחצי מהידע שלו אבל...

כאשר נדחסת תערובת אופטימלית ,כלומר אחוז נכון של דלק/אויר נוזל הדלק מקרר בעצם את השסתומים,בוכנה וצילינדר.והצתת התערובת מתבצעת ע"י הפלאגים.

כאשר התערובת ענייה מידי = יותר אויר פחות דלק, בחלל הצילינדר נוצא חום גבוה שגורם להתלקחות עמצית של הדלק לפני הזמן ולכן תופעת ה"צילצולים".

 

יוסי.

 

אתה יכול להגיד למה אני נתקל בתופעה שהרכב שלי מצלצל רק בתחילת ההאצה (הילוך ראשון ושני)

עד 2500 טור?

ay-ahzakot.co.il

פורסם
אתה יכול להגיד למה אני נתקל בתופעה שהרכב שלי מצלצל רק בתחילת ההאצה (הילוך ראשון ושני)

עד 2500 טור?

ערוך חיפוש בנושא צלצולי מנוע, הסיבות והפתרונות לכך, קבל קישור לסיבה אחת לפחות שפתח פותח שרשור זה:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=167411

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אז בעצם תופעת הצלצולים, נפתרת ע" סגירת בורג נתערובת עד שהרכב רועד,

ופתיחה עד לנק' שבה הוא מפסיק לרעוד. האם אני צודק?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אז בעצם תופעת הצלצולים, נפתרת ע" סגירת בורנתערובת עד שהרכב רועד,

ופתיחה עד לנק' שבה הוא מפסיק לרעוד. האם אני צודק?

לא אתה לא צודק?

עובדות: ברכב מוזרק אין בורג לכוון תערובת, אז אין מה לסגור ואין מה לפתוח, לכן אין קשר כלל לפתיחה וסגירה ברגים.

צלצול הוא סימפטום לבעיה , שמקורה ממספר בעיות גם יחד, בינהם ניתן להזכיר חלק מהם, דלק מהול, אוקטן נמוך,

התחממות יתר, פיח בתא שריפה ובשסתומים, חיישן נקישות לא תקין, הצתה לא מכוונת, שסתומים לא מכוונים תערובת דלק ענייה, ועוד ועוד..

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ונניח שהרכב הוא קרבורטור?

כנ"ל:

צלצול הוא סימפטום לבעיה , שמקורה ממספר בעיות גם יחד, בינהם ניתן להזכיר חלק מהם, דלק מהול, אוקטן נמוך,

התחממות יתר, פיח בתא שריפה ובשסתומים, הצתה לא מכוונת, שסתומים לא מכוונים תערובת דלק ענייה, ועוד ועוד...

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...