Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברכב (הונדה סיוויק 2003) HU: JVC KD-S895

קומפוננטים אחוריים של Blaupunkt דגם pcc660.

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411293

 

אני צריך לקבל שבוע הבא זוג קומפוננטים אחוריים של Rockford Fostage T162S

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=403092

 

ומגבר 4 ערוצים jbl px300.4

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=486521

בבקשה אני צריך חוות דעת על המערכת ממי שיש לו אחד מהרכיבים או לפחות שמע אותם.

תודה מראש

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

בוקר טוב

אז לגבי חוות דעת

אני אומר אם קנית וכבר הזמנת רמקולים אחוריים ואתה כבר די סגור אז למה לחפור ולמה להתבאס

אל תשאל הרבה שאלות כי האנשים פה מקצועיים וברובם יודעים ומכירים סטריאו לכן המלצות טובות ונבונות שבאות מתוך רצון טוב לעזור לא יחסרו לך פה

השאלה היא למה לך?

קנית, וזה ציוד סביר ואני מקווה ששילמת את המחיר הנכון ומעבר לזה נשאר לומר לך תתחדש

ובהצלחה

בברכה D.C

earthquake sound frik

 

פורסם

הרכיבים נחמדים.

את הרוקפורד תשים מקדימה כי רשמת "קומפוננטים אחוריים".

את Blaupunkt תשים מאחורה.

מגבר טוב, בעתיד תחליף את Blaupunkt למשהו אחר כי הם לא ברמה.

 

ומה עם סאב?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
קנית, וזה ציוד סביר ואני מקווה ששילמת את המחיר הנכון ומעבר לזה נשאר לומר לך תתחדש

 

ובהצלחה

בברכה D.C

 

למה אתה מתכוון שאתה אומר ציוד סביר? רק הקומפוננטים והמגבר עולים בארץ 5000 שקל וקניתי אותם פה מחו"ל ב1000 שקל ,והכל מחברות טובות ומוכרות ,אז ככה ששילמתי את המחיר הנכון.

ונכון טעות שלי את הROCKFORD אני שם מקדימה ובעתיד אני מתכוון לקנות סאב .

ועוד שאלה הHU מספיק טוב לרכיבים האלה? אין מצב שהוא יוריד את הרמה של המערכת ואני לא ינצל את המקסימום ממנה?

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

תביא אתר שנדע על איזה HU מדובר.

בזאפ לא מצאתי.

 

בעיקרון, מה שאתה צריך להחליף זה קומפוננט אחורי ובמחיר הזה+הוספה קטנה לקנות סאב.

הסאב+הקומפוננט של רוקפורד יתחברו למגבר וזהו.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

סלח לי, אבל אני לא כ"כ מבין מה הרעיון בלקנות דברים ואח"כ לשאול איך הם. קנית? תתקין ותהנה.

בד"כ זה עובד הפוך - עושים סקר שוק, מתמקדים במוצרים מסויימים, שומעים אותם, שואלים חוות דעת עליהם ומזמינים.

 

אם אתה אוהב שני זוגות קומפוננט ברכב, סבבה.

אם הקומפוננט שהזמנת זה באמת סידרה ממש טובה של BLAUPUNKT - אני מקווה שאתה מתכוון לשים אותם קדימה. אני לפחות לא רואה סיבה לשים קומפוננט איכותי מאוד מאוד מאחורה. בד"כ רצוי להאזין לסט לפני הקנייה, ואם הוא ממש ממש נדיר אז לפחות לשמוע סטים מסדרות יותר נמוכות, על מנת לקבל מושג לגבי ציווין הסאונד של מוצרי החברה.

 

את הHU כבר יש לך - אז אתה צריך לדעת אם הוא טוב לך או לא. מעיון בלינק גם לי הוא נראה ממוצע ותו לא.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

רשמתי שהתבלבלתי... את הרוקפורד אני שם מקדימה ואת הBlaupunkt אני שם מאחורה ומה שחסר לי זה לשים בעתיד הקרוב סאב.

עכשיו בקשר לHU אני יודע שהוא בינוני יש לי אותו כבר למעלה משנה ויש בו כל מה שאני צריך אבל השאלה שלי זה אם הוא יגביל אותי ואני לא ינצל את המקסימום מהמערכת?

דאבל דין-Pioneer AVHX2750BT

מגבר- Hertz HDP4 150RMSX4

קומפוננטים- Focal 165K2 POWER 100RMS

סאב- Morel Primo 124 350RMS

פורסם

קשה לי להאמין שאיכות האות שהוא מוציא, גרועה בצורה ניכרת מהמכשירים הממוצאים בשוק.

תראה - כבר יש לך אותו, תתקין איתו ותקשיב. ימצא חן בעיניך, סבבה.

במידה ותשים לב לבעיות שמקורן ב HU (אני בספק כאמור) או שתרגיש שמשהו חסר לך (למשל בכיוונונים של הצליל, שליטה נוספת וכו') תשקול להחליף. HU זה הדבר הפחות בעייתי להחלפה במערכת.

 

יואב

יואב :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...