Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

רציתי לשאול כיצד אני מרכיב רצועת טיימינג בפיז'ו 405 1.6 שנת 1994 הזרקה(8 שסתומים)

לאחר שהשגתי ראש מנוע חדש(הקודם היה אכול ובלתי ניתן לשיפוץ) והרכבתי אותו(כמה קיללתי את הצרפתים) אני צריך

להרכיב רצועת טיימינג חדשה.

על הישנה עשיתי סימונים שמקבילים לקווים בקאמשאפט ובקראנק.אבל הפשלה שלי היא שאיבדתי את הרצועה.

השאלה איך אני מרכיב את החדשה?להביא את בוכנה 1 ל tdc אין לי בעיה(יש לי מכשיר מיוחד שמתחבר לפלאג ומודד לי

מתי הבוכנה בסוף העליה שלה)אבל מה קורה עם הקאמשאפט?יש על הפולי סימון אבל מול מה הוא אמור להימצא?

 

אודה לכם אם תעזרו לי.

ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

חנן.רב תודות על השירטוט.

שאלה: אני רואה שיש סימונים לבנים על רצועת הטיימינג.

הרצועה שבידי היא ללא סימונים.

לפי השירטוט אני רואה שיש חור גם בקראנק וגם בקאמ שבו אני יכול להכניס פין נעילה(מקדח 6 מ"מ אם אני לא טועה)

ואז אפשר להלביש את הרצועה החדשה.

האם אני צודק?

 

ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

אין חשיבות לסימנים הלבנים על הרצועה, יש לשים לב לסימון חץ על הרצועה, ולהרכיב לכיוון סיבוב המנוע. החץ לא תמיד מסומן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הבנתי דוד.אני צריך לקבע את הפולים בעזרת פינים ולהתייחס לכיוון החץ

תודה על הקבצים:-)

 

ארז

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

×
×
  • תוכן חדש...