Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העיצוב הזה של הסיויק מאוד יפה, כנראה כאלו יש באמריקה אך לא הגיעו לישראל, האמברקס נראה נורא לא נוח!

נראה כאילו התיבת היולים רחוקה מאוד זה נראה כמו שיטה של רכבי דריפטים שהם משתמשים הרבה באמרקס מתקינים אולו ליד סביבת ההילוכים.

וואו..:shock::?

 

 

ותגובה 8 הרגה אותי..גאונות!

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדון וולק יקר , הסטיגמות של בעלי הסיוויק בד"כ וכמעט תמיד מאוד מאוד נכונות...במיוחד על אלה שעשו אותה ערס מוביל שעושים בדיוק לסטיגמות.

ערסים שחושבים שיש להם לפחות איזה VTI ביד , אני בכוונה לא מקצין לרמה של הNSX ..

זאת סיוויק 1.6 .. חוץ ממנוע טוב שחי רק בטורים גבוהים באמת שאין בסיוויק כלום על כלום.

 

מישהו זוכר את הסטיגמות שהיו פעם על אלפא 33 ... :D

 

תוספות אינטגרליות לסיוויק ממוצעת : פנסי ערפל לא קשורים לכלום שחוץ מלסנוור לא עושים כלום , ספויילרים שנלקחו ישר מנושאת מטוסים , כונסי אויר של מאגנום , חלונות שחורים , גרביונים והכי חשוב כמה שיותר מנורות זוהרות בצבע סגול (אולטרע)

 

אגב ,

 

לא לדעת מה זה mugen והונדה זה כמו לא לדעת מה זה ניסמו וניסן , ריגר וVAG (ולא עונו ושאר היצורים שיש עם ריגר) , GMC ורכבי PSA , מאזדה ומאזדה ספיד ויש עוד המון דוגמאות ...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
GMC ורכבי PSA

אפשר פירוט?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
איי , תגובה מס' 8 הרגה אותי מצחוק.........:roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

לא ברור לי איזה קטע בדיוק הצחיק אותך, אם ככה אז אתה יותר גזען ממנו

פורסם

נו מספיק כבר.

נכון שיש סטיגמות, וגם נכון שזמנם עובר מהר, רק אנשים מפגרים תקועים אתם.

ובתור אתר של חובבי רכב (שאמורים לאהוב ולהבין רכבים), תגובות מפגרות על סטיגמות , רק מגלה את תת רמה של הכותב.

וכמו שמתקנים שגיאות כתיב של אנשים, תגובות מפגרות על סטיגמות צריכות להימחק ביחד עם הזהרות.

 

כתבה היא על הרכב נפלה, שרובם יכולים רק לחלום (כי אין יבוא מאה"ב)

ומה קשר עכשיו לאנשים(ערסים) שקונים אותם?

Omnia mea mecum porto

פורסם

לא לדעת מה זה mugen והונדה זה כמו לא לדעת מה זה ניסמו וניסן , ריגר וVAG (ולא עונו ושאר היצורים שיש עם ריגר) , GMC ורכבי PSA , מאזדה ומאזדה ספיד ויש עוד המון דוגמאות ...

 

יש משהו במה שאתה אומר.

 

לא מזמן ראיתי מזדה 3 צהובה (יעני "ספורט") נושאת את התג של סדנת Rieger (ללא כל קשר למזדה), אז מה זה אומר לגבי בעלי המזדה? שהם ערסים או סתם לא מבינים עניין? :shock:

 

אגב, ריגר עוסקים לא רק ב-VAG, גם ב-BMW, מרצדס ועוד חברה...

פורסם
אם היתה משווקת בארץ ב127000 הייתי שובר קרן חיסכון עבורה!

הבעיה היא שבארץ המחיר יהיה כפול

 

 

צודק יש מצב אפילו שיכפילו את הסכום בארץ פג'ו 207 החדשות עולות כמעט במחיר הזה 127K

HONDA

פורסם
הבעיה נמצאת שאתם משוכנעים שזה רכב ספורט וזה מה שעצוב בעניין הזה כמו כל הגלריה שפירסמת את הסיויק שלך בתור רכב ספורט (שלא נדבר על המשפטים ההזוים שאפילו שייקספיר לא הייה מצליח להמציא, מוכנה לקרב שטה כמו ספינה), זה בסך הכל יפנומטית משפחתית ההבדל זה שיש לה 10 % יותר כוח אולי מלרכב משפחתי ממוצע בישראל זה לא מה שהופך אותה לרכב ספורט .

 

מה בן אדם מהשורה יכול לעשות כאשר מכונית ספורט אמיתית בארץ עולה כמו 2 בתים?

מדביק ספוילרים וכל מיני זבל על האוטו.

אתה לא יכול לבוא לבן אדם ולנפץ לו את חלום המכונית ספורט שלו בגלל שהוא לא עשיר, או בגלל שהוא גר בארץ.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אנשים מקובעים ואטומים כמוך גורמים כעס לי ולהרבה מאוד בעלי סיוויק שמנסים להתשחרר מהסטיגמה שאנשים כמוך הדביקו לנו.

מר בחור - אתה אישית אחראי למשפטים הכי הזויים שנאמרו בפורום הזה על הסיוויק, אתה במו ידיך הופך את הרכב לבדיחה - אז מה אתה מתלונן?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

סטיגמות מגיעות מאיזושהיא אמת.

 

לא סתם דני ודין הלכו ברחוב ראו סתם אוטו ואמרו עליו שהוא אוטו של ערסים ומאז יש סטיגמה.

בעלי הרכב הזה יוצרים את הסטיגמה, והם גם אוהבים את השם שיצא לרכב.

 

רוצים לבדוק אותי?

אני טוען שכל מאזדה לאנטיס עם ג'אנטים מגנזיום שאתם רואים יושב "ערס" בפנים.

 

עכשיו צאו לרחובות והיווכחו בעצמכם.

פורסם
סטיגמות מגיעות מאיזושהיא אמת.

 

לא סתם דני ודין הלכו ברחוב ראו סתם אוטו ואמרו עליו שהוא אוטו של ערסים ומאז יש סטיגמה.

בעלי הרכב הזה יוצרים את הסטיגמה, והם גם אוהבים את השם שיצא לרכב.

 

רוצים לבדוק אותי?

אני טוען שכל מאזדה לאנטיס עם ג'אנטים מגנזיום שאתם רואים יושב "ערס" בפנים.

 

עכשיו צאו לרחובות והיווכחו בעצמכם.

 

לא היה אפשר להסביר את זה יותר טוב , כל מילה בסלע. :mm_yeah:

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
מה בן אדם מהשורה יכול לעשות כאשר מכונית ספורט אמיתית בארץ עולה כמו 2 בתים?

מדביק ספוילרים וכל מיני זבל על האוטו.

אתה לא יכול לבוא לבן אדם ולנפץ לו את חלום המכונית ספורט שלו בגלל שהוא לא עשיר, או בגלל שהוא גר בארץ.

 

סליחה אבל אתה יכול לקנות בישראל גם מכוניות ספורט אמיתיות משמשות גם במחירים של כ50 k ש"ח.

ממש לא כל מכונית ספורט אמיתית צריכה לעלות כמו שתי בתים.

 

ובמחירים שהחברה האלה משקיעים על סיוויק פלוס מערכת מפוצצת אוזניים פלוס כל מיני "שיפורי יופי " ממזמן עוברים את ה50K ואפשר לקנות איזה gt .

 

יוגב

פורסם
סליחה אבל אתה יכול לקנות בישראל גם מכוניות ספורט אמיתיות משמשות גם במחירים של כ50 k ש"ח.

ממש לא כל מכונית ספורט אמיתית צריכה לעלות כמו שתי בתים.

 

ובמחירים שהחברה האלה משקיעים על סיוויק פלוס מערכת מפוצצת אוזניים פלוס כל מיני "שיפורי יופי " ממזמן עוברים את ה50K ואפשר לקנות איזה gt .

 

יוגב

ברור שאפשר לקנות Gt ב50K כמו זאתי

Gemballa-Mirage-GT.jpg

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

וטוב שאתה לא מגזים בכוונה...

הרי אין פיג'ו 106 ראלי במחיר סביר, אין מיאטות, אין גולף VR6, טויטה סליקה, איביזה קופרה (עד 99) איביזה טורבו, רנו RSI, פיאט קופה, 306 GTI ועוד ועוד ועוד, אגב כל אלו שציינתי עולים פחות מ-50K.

 

אני ממש אוהב את הגישה של "אם זה לא מקלרן לפחות, זה לא שווה". :mm_nah:

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...