Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדוע אתה לא פונה אל המנהלים בהודעה פרטית?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדוע אתה לא פונה אל המנהלים בהודעה פרטית?

 

 

 

 

 

ל'

אני ? דבר ראשון הם קיימים בשביל לראות את המתרחש.

שנית, הם מתחבים יפה מאחוריי "מנהל כללי" כך שאין אפשרות להגיב.

ויש לי הרגשה שהתגובה הראשונה שלהם יהיה לא אל הנושא, אלה על מה שאני רשמתי.

Omnia mea mecum porto

פורסם

השרשור הזה מיצה את עצמו איפשהו בעמוד הראשון, ומשם התדרדר.

 

בנוסף, כדאי שרוב האנשים שהגיבו בשרשור הזה יקחו לעצמם כמה רגעים ויהרהרו באופן ההתבטאות שלהם.

ניתן לקיים דיון גם בלי "להכניס קטנות" למגיבים האחרים, וזעקות שבר על חוסר ההבנה של כולם (חוץ מכם, כמובן), לא מוסיפות לכם כבוד.

 

עומר

 

(השרשור יושאר פתוח בינתיים, בתקווה שהוא לא ימשיך בקו הנוכחי שלו.)

פורסם

הנא עוד גאון אחד. בעל הפורשה 911



אני לא מבין את המנהלים ואת האנשים הותיקים.

לא אכפת לכם מה שהולך כאן? לא מזיז לכם שפשוט תת רמה מה שהולך כאן?

מי זה המנהל "הגיבור" שמחק לי את ההודעה מסיבה עלבון של משתמש, כאשר 3 עמודים של עלבון של אלפי בעלי הונדות כולל מועדון מכובד נכתבות בלי בעיה, ומה שחמור נשארות ללא תגובות. אתם לא מבנים שאם הבורות הזאות יישאר ללא תשובה, אצל אותם מפגרים זה ייקלט כנכון?

זה פשוט בושה. אני צריך לשבת כאן ולהגיב להודעות דביליות של אנשים שמוסג ותרבות שלהם ברמה של ילד בין שנתיים.

 

מושיקו, לא מעניין אותי בורות של האנשים. כמו שאינשטיין אמר "יש 2 דברים אין סופיים בעולם, יקום וטיפשות. ואני לא בטוח לגבי ראשון.

 

כך שאין לי בעיה שכל בור שנוהג על רכב של קבצנים, חושב שיש לו רכב טוב בגלל שבמקרה הוא מיוצר במדינה שמיוצרת בא פרארי.

 

מה שמטריד אותי זה חוסר תגובות של האנשים המבנים.



איפו כל המבנים בספורט מוטורי שמשארים את התגובה של "המבין" לגבי זה שלהונדה אין נשמה והיא לא משתתפת בספורט מוטורי.

כאשר זה יצרן יחיד משתתף בכל המרוצים שקיימים באולם.

וביחד עם יצרנים הבודדים כמו במוו ופרארי, ששומרים הנשמה של הרכב האטמוספרי. ועוד מובילה בתחום הפיתוח.

 

למי פנית בדיוק בהודעה כי זה לא ממש ברור :-)

פורסם

אותי מעצבן סוג אחר של בעלי סיויק - אלה ששילמו 30 אלף שקל על אוטו מודל 92 ("נכון, זה טיפה מעל המחירון, אבל יש לזה שיבורים"), שחירטטו אותם שזה יד עשירית מכל מני זקנים שנסעו לשוק ביום שישי. וכאלה עוד מסתכלים עליך במבט מתנשא וחיוך דבילי, ועל טענה שדפקו אותם, הם עונים לך "אבל אתה יודע איזה אוטו זה?".



ולא משנה שזה 1.6 אוטומט עם שאסי עקום, ומנוע שמוציא רעש של מלגזה גוססת שחטפה עכשיו טיל לאו, הם בטוחים שזה אוטו ספורט מהמובילים בשוק, והרעש זה רעש של מנוע 4 צילינדרים אימתני שלא רואה ממטר ב.מ.וו ופורשה עם ה-V6 שלהם כי "אתה יודע מה זה VTEC?" (ואתה יודע?).

נכון, קיימות סיויק בעולם שמסוגלות להתחרות עם פרארי במסלול ולנצח, אבל 1.6 EX סדאן אוט' היא לא אחת מאלה. סיויק EX זה אוטו לנסיעה לשימוש יומיומי שלא עושה יותר מדי בעיות, אבל לא יותר מזה.

 

אז צאו מהסרט המצרי הזה שאתם חיים בו, כי נגמר החשמל במסרטה.

 

ואני אכנס לאוטו הצרפתי שלי עם הגה כח שלפחות איכשהו מתקשר, וארגע במזגן במושבים הרכים והנוחים לצלילי המוזיקה שאני בחרתי בווליום נורמלי (כי אין צורך שזה יהיה יותר חזק מצלילי המקרר/מלגזה/קונגו, מאחר והחלונות סגורים), ואעיף מבט פעם בשבוע על מונה הקילומטראז' כדי לדעת מתי לעשות טיפול. והאוטו יחזיר לי ולאורחיי בתמורה נסיעה רכה, שקטה ונוחה בתוך סלון מרווח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האמת שאין לי כח להגיב על הכול , במיוחד על הדברים של אדון פלאש והודעותיו נמוכות הרמה ...

 

רק שמשפט אחד פה מראה על בורות , "לנצ'יה רכב של קבצנים"

בוא תגיד לי למה לנצ'יה עונה לתואר "רכב של קבצנים" ?

כי המחירון שלה נמוך ? כי אין לה שוק ? כי סיוויק 92 יותר יקרה ממנה ?

אולי כי עדר ישראל בהמוניו קונה אקסנט סיוויק קורולה ואת שאר המקררים האוריינטלים ?

לידיעתך , הלנצ'יות שווקו בתור רכבים יוקרתיים ומפנקים ,מאובזרים עם נטייה לספורטיביות ואכן הם כאלה.

 

אז כן , אני נוסע בלנצ'יה שלי , מטפל בה כמו בספר,אוהב אותה ושומר עליה והיא מחזירה לי את אותו יחס חם. והכי חשוב שאני נהנה ממנה מכל רגע.

 

תשאר עם הסיוויק שלך ושאר המקררים היפנים ,ככה שיהיו יותר לנצ'יות לאנשים שאוהבים ומכירים את הרכב ואת מה שהשם לנצ'יה מסמל , רמז עבה , יש לו הרבה יותר משמעות והילה מאשר ה"H" הכסופה שלך ...

ככה שיהיו פה לנצ'יות לדורות הבאים ,גם ככה אין פה כמעט לנצ'יות ושוק הרכב פה נראה כמו שוק רכב של עולם שלישי.

 

אז לנצ'יה רכב של קבצנים , מה נאמר על אלפא רומיאו , או פיאט שגם הם רכבי קבצנים ...

 

מסכים עם כל אימרה של הממזר השמן , זה כ"כ משקף את המצב.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אתה פתחת את השרשור בהודעה שיצאה ערס מוביל חדשה ודאגת לציין את הסיוויק SI החדשה. למרות שאין לך מושג איך הרכב וקצת יותר פרטים עליו. ישר תקעת את התווית של "ערס מוביל".

 

תסלח לי ומבלי לפתח ריב, אבל אם כבר מדברים על תרבות רכב, מה שאתה עושה זאת בדיוק התרבות המגעילה של הדבקת תוויות, שהיא לא פחות גרועה מהתרבות של שוק הרכב בארץ.

פורסם

מקררים יפנים...

 

אני לא ראיתי לא רואה ולא אראה התסערות של קוני רכב פוטנציאלים על לאנצ'ה.

 

אין לי שום דבר רע נגד שום אוטו, אני מאמין שגם אם זה פיאט אונו ישנה, גם אם זה הונדה סיוויק, או טויוטה קורולה, אז אפשר לעשות מהן מכוניות מדהימות מכל בחינה, ולא רק מהן אלא מכל אוטו, אנשים שאוהבים את המכוניות שלהם ומשקיעים בהם עושים משהו רבה יותר מדהים מלקנות סתם מרצדס חדשה ולהתלהב ממנה.

 

וגם אני ממש לא נגד לנ'צה, אבל אתה בנאדם כל קך אטום, ומקובע, שבכלל אי אפשר לדבר איתך, אתה רקשומע הונדה סייויק אז אתה נהייה כמו הייצור חולה המלחמות מhappy tree friends , אי אפשר לדבר איתך בהגיון, אי אפשר לדבר איתך בכלל.

 

לא מבין איך אתה יכול לקרוא לבעל רכב שמשקיע בו את הנשמה ואת כל כספו סתם ערס או פוןשע או סתם בנאדם נחות כי הוא בחר לתת את הנשמה שלו לסיוויק...

פורסם

אותי מעצבן סוג אחר של בעלי סיויק - אלה ששילמו 30 אלף שקל על אוטו מודל 92 ("נכון, זה טיפה מעל המחירון, אבל יש לזה שיבורים"), שחירטטו אותם שזה יד עשירית מכל מני זקנים שנסעו לשוק ביום שישי. וכאלה עוד מסתכלים עליך במבט מתנשא וחיוך דבילי, ועל טענה שדפקו אותם, הם עונים לך "אבל אתה יודע איזה אוטו זה?".

 

אתה בדיוק כמו אלו שאתה שונא.

 

כל אחד שיש לו 205 forever , או וולקן מיסכן , או בכלל 206

מנסים לגלוש על הגל של הצרפטיות החמות, כעלו יש לזה קשר בכלל. ויש כאן אחד עם דדרה שחיי בשנות ה70

אתה לא מבין שאין שום קשר לסוג הרכב?

 

 

אז כן , אני נוסע בלנצ'יה שלי , מטפל בה כמו בספר,אוהב אותה ושומר עליה והיא מחזירה לי את אותו יחס חם. והכי חשוב שאני נהנה ממנה מכל רגע.

 

.

 

אז הנה לך כותרת ממני. דדרה- עוד רכב לערסים ולקבצנים.

 

איך אתה מרגיש עכשיו?

Omnia mea mecum porto

פורסם

אני מסכים שהכותרת של Meishar84 היא מתגרה ולא במקום ואין ספק שכמה מחברי הפורום קצת מגזימים כמו "ילדי הראלי" מבחינת מיצוב ודימוי הסיוויק. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מכך שלא מעט ממי שאנחנו מכנים כ"ערסים" (כמובן שלא מבחינת משמעות הסרסור) / רייס-בוויז נוהגים בסיוויק. כמו כן, אינני רואה מקום להעלות את עניין תחזוקת הרכב ו"ערסים".

פורסם

מצחיק שבבריטניה הונדה (מלבד S2000) נחשבת לרכב של זקנים משעממים.

 

וכאן באמת יצא להם שם של "ספוטיביות" רק בגלל ה 125 כ"ס שהיה לסיויק כשלכל השאר היה מקס' 110 כ"ס

 

כמו שיש כאלו "שמשפרים" טיוטה קורולה (כאן בדרום זה בד"כ הבני-דודים) יש כאלו "המשפרים" הונדה

 

זה לא אומר שכול מי שנוהג עליהם זה ערסים ועברינים יש גם כמה זקנים שראו ברכב כיפניות אמינות ולא יותר.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...