Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה דברים שאפשר לאמר על ערסים. [המשפט נערך קלות, קרא בבקשה את כללי הפורום]

אבל להגיד שהם לא יודעים לבחור מכוניות? זה לא.

הערסים האמיתיים נוסעים במכוניות הטובות והאיכותיות ביותר בשוק ולא סתם יצא לב.מ.וו שם של "ערסמוביל".

ובנוגע לסיויק? מדובר באחת המכוניות הטובות ביותר ביחס לשאר המכוניות שניתן להשיג באותו תקציב.

אז בזמן שאתם בוכים כל הדרך למוסך הערס צוחק כל הדרך אל הכוסית שבטוחה שהסיויק המשופרת זה אוטו ספורט.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי הוא נוסע אל הפרחה השכונתית בת ה-15..

 

 

ועכשיו אני גם רוצה לתת דעה אישית לכל מה שקורה עם הונדה סיוויק בארצנו.

 

לי אישית אין משהו בכלל נגד סיוויק (באמת ). אני חושב שזה אחלה מכונית משפחתית לזמנה עם פוטנציאל שיפורים מטורףףף !!! (בכוונה משכתי את האות).

יצא לי מקרוב ליראות כמה פרוייקטים שנעשו על סיוויק החל מ1.6 zc רגיל ועד 1.8 אינטגרה וזה פשוט מדהים הכח העוצמה והאמינות של המנועים האלה שמחזיקים כמות סוסים היסטרית , ובחלקם לא נעשו בכלל הרבה שינויים וחיזוקים.

 

וחבל גם שלא ייבאו לישראל את הcrX ,ה-del sol היפיפיה ודגמים שונים של acura.

 

אז בעצם הבעיה זאת לא המכונית..

 

אלה האנשים שנוהגים במכונית וזה לא שקר שהרכב נהפך לערס מוביל האולטימטיבי של ישראל.

כל בוקר בדרך לעבודה,בפקק, תמיד יש כמה כוכבים קבועים עם הסיוויק שיודעים לזוז לחתוך לרדת לשוליים ולסכן את כל הציבור.

אותו ערס שכונתי אצלנו שיודע ליסוע ברכב צר במהירות שלא הייתי נוהג בכביש מהיר , גם הוא נוהג כמה מפתיע ... בסיוויק.

 

כל מקום אתה רואה את הערסים האלה , עושים שטויות על הכביש ומסכנים את כולם ובד"כ הם נוהגים בסיוויק עם קשקושים.

ובתור שונא ערסים יותר מכולם פה בפורום ביחדד אני חייב לסלוד מהרכב הזה כי אין משהו יותר מרתיח אותי מערסים.

 

 

יוגב

פורסם

טוב אני לא ידבר כי אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים , שיטוט קצר ב-YAD2 .

 

 

 

323je4.jpg

 

 

כן כן חברה , זה הרכב מספר 1 ברייסים טוחן אימפרזות אוכל גולף GTI ומנשנש קבוקים לארוחת בוקר :lol:.

 

DALKEN איך אתה אומר בדיוק שסיווק זה הרכב הכי טוב לתקציב שלו ? זאת פשוט בדיחה שנת 93 עולה 30 אלף שקל , במחיר הזה אפשר להביא סיטרואן קסנטיה שנת 2000 ! ואני לא צריך להגיד כמה שהקסנטיה מפוארת פי 10 לעומת הצעצוע היפני , מאובזרת פי 100 ונוחה פי 1000 על הסיווק (מתלים הידרואלים) . בקיצור לוי יצחק הזה פשוט בדיחה עם המחירונים שלו ועם ישראל כנראה עיוור למצב השוק או שאין לי הסבר הגיוני אחר למצב הזה . איך אפשר להעדיף רכב נטול אבזור ופינוקים מתחיל שנות ה-90 על רכב מודרני מתחילת שנות ה-2000 , הבטיחות הגבוהה של הסיטרואן האבזור הנוחות במחיר בדיחה אני אפילו לא מזכיר את נושא הביטיחות ועד כמה הבטיחות מחפירה בסיווק בשנים האלה .

פורסם

מאובזרת במה בדיוק?

ב1001 דברים שמתקלקלים כל שבוע?

סיוויק EX כמו שלי שנת 95 שזה הדגם הכי מפואר והכי "חדש" מדגמי ה 125 סוסים, עולה 27,200 במחירון.

מחיר מצויין יחסית לאוטו שאתה מקבל.

 

נוחות? פאר?

כל אלה נשכחים ברגע שהקסנטיה המפוארת שלך מתקלקלת ואתה רואה סיוויק עוברת אותך בזמן שאתה מחכה לגרר.

פורסם
כל אלה נשכחים ברגע שהקסנטיה המפוארת שלך מתקלקלת ואתה רואה סיוויק עוברת אותך בזמן שאתה מחכה לגרר.

 

נכון, סיויק אף פעם לא מתקלקלת...העובדים במוסכי הונדה משחקים שש-בש כל היום, הפסיקו לשלוח לארץ חלפים ואיתורי תקלות בהונדות הולכים ונשכחים ברחבי העולם.:roll:

 

צאו מהסרט- יש לי 306 שנת 94 עם 245K ק"מ ואני מזמין אותך וולק ואת שאר הליצנים לראות את היסטוריית הרכב.

מוכן להמר שראיתי פחות מוסך ממה שאתה ראית.

 

שמע קטע מצחיק, גם טויוטה קורולה לפעמים נכנסת למוסך לתיקונים, אפילו המאזדה 6 של ההורים נכנסה למוסך ב-3 שנות חייה על הכביש (ולא לטיפול תקופתי).

 

אז בזמן שאתם בוכים כל הדרך למוסך הערס צוחק כל הדרך אל הכוסית שבטוחה שהסיויק המשופרת זה אוטו ספורט

גדול!!

ואז שרואים איזו כוסית נכנסת להונדה המשופרת בכלל מתחזקת הסטיגמה הקודמת.

:lol:

 

נכון שאין רמה גבוהה מדי בשרשור הזה, אבל אין מה לעשות עם עובדות קיימות:

הערסים הוציאו שם רע להונדה סיוויק, וגזרו סטיגמה נוראית על המעטים שהם בעלי סיוויק והם אינם עונים להגדרות האלה.

בדיוק כמו שבני-דודינו הוציאו שם דומה ל-BMW משנות ה-80.

אם אני ארצה לרכוש בימר משנות ה-80 עם מספר ידיים, אשער ב-99.9% שהאוטו עבר בחייו דרך ידיו של "בן-דוד".

 

ליבי עם אותם בעלי הונדה שרכשו את הסיויק מתוך רגש או מתוך סיבה כזו או אחרת ונכללים שלא באשמתם בסטיגמה הזאת, שקיימת גם אצלי.

פורסם

ווא תקשיבו...אני קורא פה 5 דפים של הודעות ומקבל פלאשבקים מהייד פארק...

כמה בולשיט אפשר לשפוך אה? אנשים יורדים פה לרמה של ילדים בני 17 מה נסגר איתכם תגידו?

מי שיישמע כל אחד פה דוקטורט במדעי הרכב והינדוס טילים,כמעט כולכם פה אנשים שנוסעים על רכבים סטנדרטיים

וכל אחד בא ופותח את הפה כאילו שיש לו בחניה איזה 911.

אני לא מבין מה כלכך מפריע לכם, שאתם ככה מתפוצצים ואוכלים את הלב שה(ע)ונדה סיוויק הוא רכב חזק יחסית לסגמנט שלו?

כל הבעלים של הצרפתיות ה"רגילות" חשים פה איזה 205 דימה...תרדו מהעץ שטיפסתם עליו,אתם נוסעים על גרוטאות שבחיים לא יגיעו לרמה של היפנומטיות האלה...מה לעשות Sad But True...

אז נכון שמי שנוהג על הרכב הזה הם בעיקר עבריינים או ערסים ,זה נובע מכך שיש לרכב הזה "שיק" אגרסיבי מה שמדבר ומושך את קהל היעד המדובר...אל תשכחו הרכב (הדגם המדובר 92-5) הזה הוצג אי שם בתחילת שנות ה90, וכבר אז הוא היה אהוב על עבריינים קטנים או נשים של קבלנים ככה שמוניטין של "רכב של פושטקים" ורכב עם פוזה לא היה חסר לו עוד אז.

לבחור עם הלנצ'יה-כן מה לעשות הרכב שלך זול...מהדיבור שלך אפשר לחשוב שאתה הבעלים של לנצ'יה...

לבחור עם הסיוויק השחורה-שמע חבר נסחפת...אחלה רכב גם לי יש אחת כזאת ואתה יודע מה היא יותר שמורה משלך:wink: אבל כולה אוטו...לא צריך להסחף עם קטעים כמו "כוח המנוע מגיע מאלת הווי טק" ולא זוכר מה עוד כל מיני פנינים שאתה מוציא מהפה שלך.

 

ולפותח השירשור-ממש בוגר מצידך הכותרת המתגרה הזאת,העיקר קיבלת מה שרצית-חפירות על מי יותר טוב ומי משתין יותר רחוק...ליצן אתה.

 

*הכותב נוהג על BMW X5 שחור עם חלונות שחורים ושומע עופר לוי.

מה תעשו לי?

Nothing runs like a Deere.

פורסם
אני לא מבין מה כלכך מפריע לכם, שאתם ככה מתפוצצים ואוכלים את הלב שה(ע)ונדה סיוויק הוא רכב חזק יחסית לסגמנט שלו?

לחבר שלי יש סיוויק 96 אוטו' "משופרת" בטוב טעם :roll: המסוקרנים יכולים לראות אותה בגלריה שלי.

הרכב לא חזק ביחס לכלום, הוא על סף העגלתיות. והוא עוד מצא אחת במצב טוב (הוא בדק המון והן היו שחוטות, מעניין למה).

פורסם

זה רכב ממוצע בתוך הסגמנט שלו, שנחות בדברים אחדים ומעולה בדברים אחרים (כוח).

אני זוכר את הסיוויק 92 הראשונה שראיתי בחיים שלי. היא הייתה שייכת לרופא השיניים החנון שלי.

זה אוטו שקונים אותו חדש בגלל אמינות, אבל הוא עובר אבולוציה מתדרדרת בחיים שלו וגומר בידיים של ערסים מגעילים.

 

האשמה היא לא באוטו עצמו, אלא בדבילים שחושבים שהוא שיא ההנדסה וקורעים אותו. להזכירכם, רובר 216SI כמו של אבא שלי חולק את אותו מנוע וחלק נכבד מהמערכות, ונחשב לרכב די רע בארץ.

 

מצד אחד, צאו מהסרט שהאוטו הזה הוא רע כל כך.

זה אוטו טוב כשהוא יוצא מהמפעל וכמה שנים אחר כך גם, אם מטפלים בו טוב.

 

מצד שני, צאו מהסרט שזה אוטו כל כך טוב.

רוב הסיוויקים משנת 2000 ומטה שיש בארץ ננהגות על ידי ערסים מגעילים, ואין מה לעשות עם זה.

 

מצטער...

פורסם
בקיצור, זה אחלה רכב וערסים השתלטו עליו. למה להתווכח 6 עמודים?

 

בדיוק!

אפשר לנעול לפי דעתי...אתם יכולים לחזור לכיתות.

Nothing runs like a Deere.

פורסם

השרשור הזה נשאר פתוח בכוונה. זה כמו שמשאירים תעלות ניקוז בצידי הדרכים. ודי לחכימא ברמיזא.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ואכן, נוכחותך לא הייתה רצויה בכל מקום שאינו ביב שופכין. ברוך הבא הביתה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...