Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב50K אתה מביא C2 VTS חדשה בחו"ל

ומה שאתה מביא בארץ זה רכב שנת 99 עם מנוע אחרי 140 אלף במקרה הטוב שמבפנים כבר הכל בלאי ורועש.

 

זה ההבדל הגדול

 
 

 

 
 
  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סליחה אבל אתה יכול לקנות בישראל גם מכוניות ספורט אמיתיות משמשות גם במחירים של כ50 k ש"ח.

ממש לא כל מכונית ספורט אמיתית צריכה לעלות כמו שתי בתים.

 

ובמחירים שהחברה האלה משקיעים על סיוויק פלוס מערכת מפוצצת אוזניים פלוס כל מיני "שיפורי יופי " ממזמן עוברים את ה50K ואפשר לקנות איזה gt .

 

יוגב

 

 

אם הדביקו לרכב מדבקות של רכבי ספורט עדיין לא הופך אותו לרכב ספורט.

לקנות רכב ספורט ב 50K בישראל עדיין לא נראה לי הגיוני, אלא אם כן הסטאנדרטים שלנו שונים.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
וטוב שאתה לא מגזים בכוונה...

הרי אין פיג'ו 106 ראלי במחיר סביר, אין מיאטות, אין גולף VR6, טויטה סליקה, איביזה קופרה (עד 99) איביזה טורבו, רנו RSI, פיאט קופה, 306 GTI ועוד ועוד ועוד, אגב כל אלו שציינתי עולים פחות מ-50K.

 

אני ממש אוהב את הגישה של "אם זה לא מקלרן לפחות, זה לא שווה". :mm_nah:

 

למה אין את כל הדגמים שנרשמו בהודעה הנ"ל במצב טוב ?

כי אותם אנשי סיוויק / לאנטיס עם מגנזיום שחטו הם את החיים ודאגו שהם לא יהיו ...

כל אוטו שעובר אצל ערס נראה כמו הערס שהנהג בו (הרוס , מוזנח וקרוע) לא משנה מדבקות של ברמברו אייבאך OMP וNOS , זה נותן עוד 10% לגדישה

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אם הדביקו לרכב מדבקות של רכבי ספורט עדיין לא הופך אותו לרכב ספורט.

לקנות רכב ספורט ב 50K בישראל עדיין לא נראה לי הגיוני, אלא אם כן הסטאנדרטים שלנו שונים.

 

 

 

ל'

 

כבוד המשוררת, לא הבנת את כוונתי !

כוונתי היתה שבמקום לשקיע בכל מיני ספויילרים מדבקות ומערכת ב20 K ברכב לא ספורטיבי בשביל להראות לו "מראה ספורטיבי" אפשר היה לי קנות רכב שהוא באמת ספורטיבי ויש לו נתונים לא רעים כלל.

כמו: מיאטה,306 gti ,אימפרזה Gt וכו וכו.( את יודעת את השאר את הרי דוקטור לשלדות רכב :wink:: " השילדה שלך תתפרק בגדישה".)

 

מה שמעצבן בכל החבר'ה שקונים מכונית נגיד כמו הסיוויק והם שהיא סופר ספורט זה האטימות שלהם.

שמסבירים להם על היגוי על שילדה וכו הם פשוט אומרים לך: " אח שלנו זה הרכב שכולם קונים הוא מאיץ ברמזורים חזק אז הוא ספורט".

וזה כל כך מתאים לתרבות הנהיגה העלובה של המדינה הזאת שיש תאונות בגלל שאנשים לא יודעים איך להחזיק הגה.

 

יוגב

פורסם

כנראה שהמשוררת לא הסבירה נכון, עדיף שתבקש מיאשה שיתרגם לך מה אפשר לשפר ב 306 קבריולט, הוא מבין קצת יותר ממני בשילדה שלה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה מה שמרגיז אותי, אתה מביא לי מכוניות שנוצרו לפני שאבא שלי נולד. אני מדבר איתך על משהו חדש, אין בארץ שום מכונית נורמאלית ספורטיבית שאפשר לקנות במחיר סביר.

דרך אגב אם שמים בטויוטה יאריס עוד 10 כ"ס ותיבה ידנית זה לא מכונית ספורטיבית.

 

להמחשה חיפשתי את מחיר מרסדס slk 280 בארה"ב. מחירה עומד על כ45 אלף דולר שהם כ 190 אלף ש"ח.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=&SubModelID=&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&fromPrice=150000&untilPrice=200000&Info=

שוב slk חדשה מהניילונים ב190 אלף.

הרצתי חיפוש ביד2. מצאתי ב200 אלף slk230 שנת 2000.

 

מכונית חדשה מהניילון זולה יותר ממכונית בת 8 שנים, כשהמכונית החדשה אף טובה יותר.

 

נלך למכונית משומשת

בארץ ב70 אלף אפשר לקנות מאזדה 2004 או קורולה 2004. או משהו שנקרא כביכול ספורטיבי משנת 99

זה מה שמוכרים במקומות אחרים במחיר זהה

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-5-Series-BEAUTIFUL-HEY-I-am-SPOTLESS-with-XENONS-LOGIC-7-and-SUNROOF-FL_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6008QQihZ018QQitemZ280136322486QQrdZ1QQsspagenameZWDVWQQtcZphoto

או

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Saab-9-5-Arc-2004-04-SAAB-9-5-ARC-WAGON-ONLY-30K-LOADED-ROOF-14995_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ31867QQihZ014QQitemZ330149137826QQrdZ1QQsspagenameZWDVWQQtcZphoto

 

הלא ספורטיבית שנמכרות בחו"ל טובות פי כמה וכמה מהספורטיביות שנמכרות בארץ במחיר זהה

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

בוא נשאל ככה:



איזה לפריקון אמר לך שקורולה 2004 זה רכב ספורטיבי? :loco:

טוב, אני התקפלתי מצחוק כשאמרו לי ש-ZX שחורה 3 דל' מנוע 1400 שהייתה בבעלותי, זה רכב ספורט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עם כל הכבוד לשטויות שכתבתם פה כל המתנגדים לסיוויק כן וגם אתה פותח השירשור אני מאמין שאלה התגובות שחיפשת שכתבת את הנושא,

לא כולם כאלה ויש הרבה בעלי סיוויק ששונאים את הסטיגמות האלה, כמוני וכמו הרבה פה באת וגם במועדון הונדה קלאב.

ועוד משהו, וולק, תעשה לנו טובה די עם ההודעות הטיפשיות האלה זה מבייש את הרכב ואותנו.

פורסם

306 GTI ב-50 אלף? איפה ראית? כל מה שיצא לי לראות זה 70 אלף וצפונה . אני לא מדבר על זה שבכל הארץ קיימות משהו כמו 6-8 יחידות וזהו . רכב ספורט ב-50 אלף זאת אולי לא בעיה לקנות הבעיה היא למצוא אחד שמור שלא כיסחו לו את הצורה והשילדה שלו נקייה זאת כבר משימה דיי קשה ומאיישת אבל לבסוף הסבלנות משתלמת . אני לדוגמא שחיפשתי ספורטיבית לקח לי כמעט חצי שנה של חיפושים עד שמצאתי מה שרציתי ובמצב שרציתי

פורסם
זה מה שמרגיז אותי, אתה מביא לי מכוניות שנוצרו לפני שאבא שלי נולד. אני מדבר איתך על משהו חדש, אין בארץ שום מכונית נורמאלית ספורטיבית שאפשר לקנות במחיר סביר.

דרך אגב אם שמים בטויוטה יאריס עוד 10 כ"ס ותיבה ידנית זה לא מכונית ספורטיבית.

 

יופי, תשווה את המחירים בארץ לחו"ל, הרי אנחנו כמעט אמריקה, התרבות זהה לחלוטין, אנחנו מוכרים וקונים בדולרים, הכלכלה שלנו היא בין החזקות בעולם ואין לנו 100% מיסוי על הרכבים...

 

אתה (כמו הרבה אנשים) לא מבין כנראה מה זה רכב ספורט, אני אומנם פותח פה מחדש דיון ישן אבל מה לעשות צריך להבהיר את הדברים.

רכב עם 7315463 כ"ס הוא לא בהכרח ספורטיבי! הדוגמא הכי טובה הן האמריקאיות המפלצתיות עם מומנט אדיר, הספק סביר (ביחס לגודל המנוע) שמסוגלות בגילגול ובפתיחות לקחת הרבה מאוד רכבים.

תגיע עם אמריקאית לסיבוב מעל 20 קמ"ש והן כבר מתחילות לשייט בין נתיבים (אני מקצין בכוונה, אוהבי האמריקאיות סליחה מראש) הן לא ספורטיביות למרות הכוח הרב שיש להן!

אגב לא ידעתי שאבא שלך בן 10 :roll:

 

חוץ מזה שאני לא מצליח להבין מה יש לך נגד יאריס ספורט (Yaris-T אם אני לא טועה) רכב טוב מאוד.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
עם כל הכבוד לשטויות שכתבתם פה כל המתנגדים לסיוויק כן וגם אתה פותח השירשור אני מאמין שאלה התגובות שחיפשת שכתבת את הנושא,

לא כולם כאלה ויש הרבה בעלי סיוויק ששונאים את הסטיגמות האלה, כמוני וכמו הרבה פה באת וגם במועדון הונדה קלאב.

ועוד משהו, וולק, תעשה לנו טובה די עם ההודעות הטיפשיות האלה זה מבייש את הרכב ואותנו.

 

יש כזה דבר ? עונדה קלאב ? איפה המפגשים ? בעיגול בבת ים ? :D

 

וואלק , ההודעות מביישות את הרכב , אבל לראות מה עושים לפחות 90 אחוז מבעלי העונדות (סיוויק והאקורד) לא מבייש את הרכב ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אתה (כמו הרבה אנשים) לא מבין כנראה מה זה רכב ספורט, אני אומנם פותח פה מחדש דיון ישן אבל מה לעשות צריך להבהיר את הדברים.

רכב עם 7315463 כ"ס הוא לא בהכרח ספורטיבי! הדוגמא הכי טובה הן האמריקאיות המפלצתיות עם מומנט אדיר, הספק סביר (ביחס לגודל המנוע) שמסוגלות בגילגול ובפתיחות לקחת הרבה מאוד רכבים.

 

חוץ מזה שאני לא מצליח להבין מה יש לך נגד יאריס ספורט (Yaris-T אם אני לא טועה) רכב טוב מאוד.

כמו שכתבתי שהלא ספורטיביות בח"ול זולות יותר מהספורטיביות בארץ.

וחוץ מזה אני בטוח שלסאאב 9-5 יש ביצועים טובים יותר מאיביזה 99"ספורט" אפילו מבלי להסתכל על מפרט!!

הלא ספורטיבית שנמכרות בחו"ל טובות פי כמה וכמה מהספורטיביות שנמכרות בארץ במחיר זהה

הYaris-T יכול מאוד להיות שהוא אוטו מצוין כאוטו! אבל כאוטו ספורט הוא כמו קורקינט עם מנוע.

אני מוכן להתערב שאתה לא תראה מישהו(לא מישראל) רציני שקנה יאריס כדי לנסוע איתה על מסלול.

מי שקונה יאריס ספורט רוצה אוטו כדי לנסוע מא' לב' עם קצת יותר כוח מאוטו מיני רגיל.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...