Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל רכב שכתוב בשם שלו "ספורט" הוא "ספורט".

 

הוא במקרה הטוב ספורטיבי, ובמקרה הרע אפילו זה לא.

 

רכב ספורט זה רכב שתוכנן לכך מהיסוד, רכב ספורטיבי הוא גרסה חמימה של רכב קיים. לצורך העניין - WRX זה רכב ספורטיבי.

 

למה אין רכבי ספורט זולים? כי כדי שהם יהיו טובים, מן הסתם, מישהו ישב, קצת יותר מחמש דקות שלוקח לערס הממוצע להדביק מדבקות על הכנף, ותכנן ובנה וחישב ובדק את הרכב, וגם התקין לו רכיבים איכותיים וכו' וכו'... וכל זה עולה כסף.

 

באחד ה"טופ גיר" האחרונים נשאלה השאלה מדוע למוסטנג "שלבי" החדשה (GT500) אל החליפו בולמים וקפיצים והשאירו את הסרן החי המקורי והתשובה הייתה שזה היה מעלה את מחיר המכונית ב 5,000 $ ולכן לא יקנו אותה.

 

דברים טובים עולים כסף, וזו המציאות בחברה קפיטליסטית. יש רכבים בעלי התנהגות מעולה גם ב 50K, רק צריך לחפש אותם יותר זמן, זה הכל.

 

ותמיד אפשר לקנות מיני קופר ישנה במצב תצוגה במחירים של 20K ~ 25K... :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אתן לך את התשובה שאני תמיד עונה לשאלות הרמזורים?

 

"תוסיף 50 שקל כי הרגע תדלקתי"... :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ו, קונדי - אתה צודק אבל תוסיף עוד 2 גורמים:

1. רכבי ספורט מיוצרים בכמויות קטנות הרבה יותר - לכן עלות של כל חלק יותר גבוהה וגם עלויות פיתוח כללי ותקורות מתחלקות על פחות מכוניות שיימכרו וגם זה מייקר

2. אולי יותר חשוב אפילו - שיווק, מיתוג ומיצוב של המוצר - ז"א שהוא צריך להיות יקר ולא זול

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
כנראה בגלל שאז היה מדובר במכונית תצוגה, ועכשיו בגרסה סדרתית.

 

 

הם הרי מראש הכריזו על ייצור.

סתם התעקבת עם הידיעה וגזלת מכמה קונים פוטנציאלים אפשרות להתארגן מראש עם המשאבים הכספיים - זו קונספיראציה - כנראה לא רצית לראות אף אחת כזו כאן :lol::lol::lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

סטגימות, סטיגמות, סטיגמות.

 

ועוד מדברים כאן על תרבות מוטורית.

 

פחחחחח..

 

איך יכולה להיות תרבות מוטורית בארץ או בכלל תרבות אם אנשים כאן לא מכבדים אחד את השני ? אז תרבות מוטורית תהיה ?

 

תתבגרו כבר, תלמדו את הדברים הטובים ולא רק את הרעים.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ערס או לא ערס, הונדה הוכיחה את עצמה,ונשארה חברה שמיצרת רכבים אמינים עם אין סוף אפשרויות לשיפורים גם מיכניים וגם קוסמטיים,מה ? B.M.W לא הושמצה ליפני בוא ההונדה ? אז לכל בעלי הדיעות הקדומות, תחזרו ל"צרפתיות" ותרגעו במזגן

:evil: תן חיוך,הכל לטובה :lol:

:2gunfire::shock: אם החיים מפנים לך את הגב,צבוט להם בתחת :angel::evilbat:

פורסם
למה אין את כל הדגמים שנרשמו בהודעה הנ"ל במצב טוב ?

כי אותם אנשי סיוויק / לאנטיס עם מגנזיום שחטו הם את החיים ודאגו שהם לא יהיו ...

כל אוטו שעובר אצל ערס נראה כמו הערס שהנהג בו (הרוס , מוזנח וקרוע) לא משנה מדבקות של ברמברו אייבאך OMP וNOS , זה נותן עוד 10% לגדישה

 

אם הסיוויק שלי לא במצב פי 10 יותר טוב מהלנ'צה שלך אני מוכן לתת לך את הסיוויק, או במקרה שלך למחוץ אותה, לזרוק אותה לים לצלם אותה טובעת ולתת לך את התמונה רק זה יעשה לך טוב נכון?

 

ותן לי לשאול אותך למה פחתחת את הנושא בכלל?

כבר בכותרת רואים את המטרה שלך.

פורסם

אלכס חבל על העצבים יש פה אנשים שבאים להסתלבט על חובבי הונדה.

אין מפגשים בבת ים בעיגול אין שירי דיכאון ואין ערסים עם שוקס וקאפה.

השרשור הזה דפוק כמו עוד 100 שרשורים שנפתחו באותו נושא ותמיד יהיו הגאונים שבאים להשמיץ.

 

אותי זה לא מעניין אני יודע שהסיוויק שלי הכי יפה שהיא מקורית וכל מי שרוצה להוסיף פסטיבל לאוטו שלו שיהנה.

פורסם
אם הסיוויק שלי לא במצב פי 10 יותר טוב מהלנ'צה שלך אני מוכן לתת לך את הסיוויק, או במקרה שלך למחוץ אותה, לזרוק אותה לים לצלם אותה טובעת ולתת לך את התמונה רק זה יעשה לך טוב נכון?

 

ותן לי לשאול אותך למה פחתחת את הנושא בכלל?

כבר בכותרת רואים את המטרה שלך.

 

וולק חמוד שלי , למה אתה בטוח שהאוטו פשע שלך במצב טוב יותר מהדדרה שלי ???

מאיפה אתה יודע מה המצב של הלנצ'יה שלי ? אתה נוהג בה , אתה מטפל בה ? שכחתי שכן ...

טוב נו בעצם סיוויק זה האוטו מספר אחד , לא רואה שום אוטו ברמזורים ומביא בגבוהות כמו מטוס :D אז מה זה כבר איטלקית לא אמינה לעומת הטיל הבליסטי והאמין שיש לך ..

מה שבטוח שאין לי אורות כחולים מקדימה וגם לא יהיו לי ..

אני לא חושב שהדדרה שלי זה פאר התעשייה המוטורית האיטלקית ,רק ששהעונדה שלך הייתה מתה לקבל מאית מהאופי והקסם שלה.. למרות שהיא לא הייתה ולא שייכת לאותו פלח שוק כמו הסיוויק אלא מעליה (והרבה מעליה) ואין לי פה כוונה לערב אחיות גדולות יותר בשביל להרגיע אותך :D ואז באמת נראה מי מתקרב לפאר התעשיה המוטורית (רמז עבה , לא היפנים)

 

 

אלכס חבל על העצבים יש פה אנשים שבאים להסתלבט על חובבי הונדה.

אין מפגשים בבת ים בעיגול אין שירי דיכאון ואין ערסים עם שוקס וקאפה.

השרשור הזה דפוק כמו עוד 100 שרשורים שנפתחו באותו נושא ותמיד יהיו הגאונים שבאים להשמיץ.

 

אותי זה לא מעניין אני יודע שהסיוויק שלי הכי יפה שהיא מקורית וכל מי שרוצה להוסיף פסטיבל לאוטו שלו שיהנה.

 

 

תמיד יש סיבה להשמיץ , אבל אין מה לעשות עם זה , זה נגרם בגלל משהו ... ויש לזה סיבה וגם מאוד מוצדקת.

אני מאוד מסכים איתך לגבי המשפט האחרון שאמרת , יודע מה , נהיה לארג'ים , ג'אנטים זהב וחלונות שחורים יכול להיות אחלה אבל זהו , לא דברים בהחצנה לא סנפירים , לא כנפים של מטוסים ולא הנמכות או ספייסרים שאי אפשר לסובב את ההגה עד הסוף .

אני בעצמי לא הייתי מתנגד לגאנטים זהובים של BBS ..

 

לגבי פלאש הזהב , שכנראה ממורמר כל כך בגלל שכל שנייה עוצרים אותו שוטרים לביקורת רישיונות ... מעניין למה :-D

אין לי הרבה מה לענות , רק כמה נקודות קטנות

 

אם ערסים היו מבינים ברכבים אז :

*איך זה שכל עונו ערסית , DL ערסית ולא יודע מה מצויידות באגזוז "לחץ" עם מדבקות וגם מדבקה של "ריגר" ?

*אלפא 33 היא לא ממש חוד החנית של אלפא ואף פעם לא הייתה כזאת . למרות שלטענתך היא נחשבת לאוטו טוב , טוב נו אלפאיסטים לא מתווכחים עם ערסים , כי הערסים מבינים יותר מהם ובטח שהם לא רוצים לגמור את הויכוח עם סכין בבטן. אלפאיסטים אל תעלבו , כי עדיין ה33 אחלה רכב , אבל עדיין יחסית לאלפות אין לה את זה.

*מכונית מערס = בד"כ אוטו שחוט שמלווה בשאסי.

*מה יותר טוב בסיוויק מקורולה , אימפרזה ושאר המקררים היפנים.

*לשים על רכב סנפירים , ציפורניים , גבות , ריסים ולא יודע מה זה לא לפנק את האוטו , זה להעליב אותו ולגרום לו להיראות מגוחך.

 

ולמי ששכח , לא מזמן מכרו סיוויקים חדשות עם קצה אגזוז מניקל , בתור תוספת , אפילו היבואן הגיע למסקנה מה הפלח שוק העיקרי שלה .:oops:

 

ערס או לא ערס, הונדה הוכיחה את עצמה,ונשארה חברה שמיצרת רכבים אמינים עם אין סוף אפשרויות לשיפורים גם מיכניים וגם קוסמטיים,מה ? B.M.W לא הושמצה ליפני בוא ההונדה ? אז לכל בעלי הדיעות הקדומות, תחזרו ל"צרפתיות" ותרגעו במזגן

 

הוכיחה את עצמה?

תזכיר לי איזה מסורת יש לעונדה ?

ראלי ? מירוצי מסלול ?

 

איזה דגמים היו לה שהכתיבו את ההיסטוריה מחדש ?

סיוויק אינטגרלה , סיוויק MI , סיוויק סוד , סיוויק ראלי , סיוויק GTI

 

 

אגב הבימר הושמצו מאותה סיבה שהסיוויקים מושמצות עכשיו , תעשה ניסוי פשוט ותראה אם הסטיגמה נכונה או לא,

לך ברחוב תחפש עונדות , תעשה חתך נהגים תראה בדיוק מי הישראלי הממוצע שנוהג בסיוויק , ואל תשכח לזכור גם איזה תוספות היו בסיוויק על הדרך.

ועדיין אם כל הכבוד הבימרים המדוברות (בעיקר סדרה 3 של שנות ה80 עד תחילת שנות ה90 הם היו מכוניות נהדרות והסיוויק לא מגיעה להם לקרסוליים למרות הפרשי הזמנים ביניהם)

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אין בהונדה סיוויק הזאת שום דבר שמייחד אותה משאר המשפתומטיות 1600 סמ"ק

זה שיש לה 10 סוסים יותר לא הופך אותה למשהו מיוחד. בכלל הרכבים היפנים האלה לא יודע אין בהם משהו מיוחד אין בהם נשמה אופי כמו שיש למשל לאיטלקיות. אז בסדר האוטו שלכם אמין אמין נו אז? בפעם האחרונה שהסתכלתי בכיסאות של הונדה זה הייה ניראה דק כמו קרש גיהוץ :shock:. יש ברכב הזה משהו שפשוט מתקשר ישירות לערסים בלי קשר לסטיגמות

יש גם את הערסים המתקדמים יותר שהם נוהגים כבר באקורד , להונדה הישנות בעיקר יש חזות של רכב פשע :lol:

פורסם

היות ונמנעתי מלהגיב מקודם אעשה זאת עכשיו:

 

אני לא בעל הונדה, אני בעל סיאט אהובה, אבל בכל אופן יש לי חיבה לא מבוטלת להונדות החדשות ולהפרחת ברברנים בפורום ולכן אביע את דעתי.

 

אני חושב שחלקכם מדברים באוויר או שפשוט "התחלקתם על הראש" - ערסים לא ערסים בסוף מדובר פה על מכונית והערך שלה:

 

אני כמעט בטוח שהסוויק החדשה (ה-SI) תוכל ללמד לא מעט מכוניות על התנהגות כביש וספורטיביות (ושלא נדבר על אמינות). הונדה תמיד הייתה מכונית יפנית מעולה. זה שיכול להיות שיש לאנשים מסויימים יש נטייה לקנות אותו לא אומר לגביה כלום. אני לא רוצה לזרוק כמה מילים על מנת להשפיל את אותם משמיצים אבל ראו ערך "Civic Type-R" בפורום כדי ללמוד על רכבי ההונדה החדשים. אני כמעט בטוח ומאוד מקווה שה-SI החדשה תקח כמה מהמאפיינים הספורטיביים של ה-CTR וכך תצא עוד מכונית מעולה מבית טוב.

 

וד"א: להונדה יש מורשת מרוצים אומנם לא נוסטלגית יותר מידיי אבל ענפה. בתחום הסירות, אופנועים ועוד... אין מה לעשות ברוב המקרים היפנים יודעים מה הם עושים.

פורסם

הנא עוד גאון אחד. בעל הפורשה 911



אני לא מבין את המנהלים ואת האנשים הותיקים.

לא אכפת לכם מה שהולך כאן? לא מזיז לכם שפשוט תת רמה מה שהולך כאן?

מי זה המנהל "הגיבור" שמחק לי את ההודעה מסיבה עלבון של משתמש, כאשר 3 עמודים של עלבון של אלפי בעלי הונדות כולל מועדון מכובד נכתבות בלי בעיה, ומה שחמור נשארות ללא תגובות. אתם לא מבנים שאם הבורות הזאות יישאר ללא תשובה, אצל אותם מפגרים זה ייקלט כנכון?

זה פשוט בושה. אני צריך לשבת כאן ולהגיב להודעות דביליות של אנשים שמוסג ותרבות שלהם ברמה של ילד בין שנתיים.

 

מושיקו, לא מעניין אותי בורות של האנשים. כמו שאינשטיין אמר "יש 2 דברים אין סופיים בעולם, יקום וטיפשות. ואני לא בטוח לגבי ראשון.

 

כך שאין לי בעיה שכל בור שנוהג על רכב של קבצנים, חושב שיש לו רכב טוב בגלל שבמקרה הוא מיוצר במדינה שמיוצרת בא פרארי.

 

מה שמטריד אותי זה חוסר תגובות של האנשים המבנים.



איפו כל המבנים בספורט מוטורי שמשארים את התגובה של "המבין" לגבי זה שלהונדה אין נשמה והיא לא משתתפת בספורט מוטורי.

כאשר זה יצרן יחיד משתתף בכל המרוצים שקיימים באולם.

וביחד עם יצרנים הבודדים כמו במוו ופרארי, ששומרים הנשמה של הרכב האטמוספרי. ועוד מובילה בתחום הפיתוח.

Omnia mea mecum porto

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...